TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Hovadismus na ČT 1


[1] Vložil(a): David [web], 2003-08-09, 23:29 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak to me taky poradne micha... je to jako prodavat knihy bez obalek, aby se setrilo na papiru :-(

[2] Vložil(a): Last moment, 2003-08-09, 23:56 Solo | MuteČtenáři: ---

A co reklamy uprostřed filmů? To Tvému videu nevadí? Jo, a sledování NOVY taky není trestné, stejně jako Anča Dlaňová. Tak proč zatloukáš?

[3] Vložil(a): Lukáš Kubásek, 2003-08-10, 00:08 Solo | MuteČtenáři: ---

Absolutne nechapu autorovo rozcileni. A uz vubec ne ta silna (a kupodivu sprosta!!) slova. Jak Vas muze proboha neco takoveho rozcilit natolik, abyste kvuli tomu obetoval cas k napsani prispevku do blogu?? Sami vsichni vite, jak velke pismo nam tech 3 az 10 povinnych titulkovych minut jede po obrazovce. Misto techto nekolika ztracenym minut koukanim na necitelne titulky budu klidne zirat na upoutavky na dalsi porady. Paklize to neni proti smlouve s dodavatelem ani proti zakonum, zda se mi to jako dobry napad. Jestli se chce jeden divak z milionu dozvedet, kdo byl nahradnim kameramanem u filmu ci pomocnym osvetlovacem, existuje prece mnoho jinych zpusobu jak se teto informace dopidit. Kdyz si kupujete dziny, take neni na cedulce napsano, ze strih delala Francina Vomackova, barvu michal Jaroslav Jouda a latku dodal Pepa Slausek. A ta slova o nekoukani na Novu "z principu" jsou take velmi levna. Sam Novu nemam moc rad - at uz kvuli jejimu nevyvazenemu zpravodajstvi, vecnym serialum, trapnym estradam atd., ale obcas davaji pekny film ci zajimavy porad. Takoveto radobypopularni generalizovani Novy jako zavrzenihodneho bulvaru opravdu dost nerad slysim. Obzvlaste jedna-li se o slova jednoho z prednich osob ceskeho Internetu. Obycejne s Vasimi nazory souhlasim, ale toto je opravdu trochu moc...

[4] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-10, 02:01 Solo | MuteČtenáři:  + + +

Pokud by reklamy do pořadů vkládala ČT (jako že nesmí ze zákona), videu by to bylo jedno, protože systém VPS by je přeskočil. Názorně to bylo vidět u Star Wars, kde při nahrávání pomocí VPS video přeskočilo reklamy mezi Star Wars Connections a vlastním filmem. Mám neblahé tušení, že právě tohle je důvodem, proč Nova VPS nevysílá.

Komu se titulky nelíbí, může si přepnout na jiný program nebo jít třeba na záchod. Uznávám, že když jsou v titulcích věci jako "řidič Hugo Weavinga při natáčení v Austrálii" (to jsem opravdu viděl), je to poněkud přehnané. Ale už několikrát mi titulky umožnili zjistit, kdo hrál v některé z ne úplně hlavních rolí. Zmenšené titulky jsou k ničemu. To už je klidně můžou vypustit úplně a dát jen ty upoutávky - jenže to by jim asi neprošlo. Je to stejný podvod jako způsob, jakým Nova obešla zákonem předepsané označování nevhodných pořadů. U Novy mne takové jednání nepřekvapuje, tam je to normální, ale když jsem dneska viděl upoutávku do titulků na ČT, chvíli mi trvalo, než mi došlo, co se vlastně děje. A jen doufám, že to bylo také naposledy.

[5] Vložil(a): White dog [web], 2003-08-10, 02:16 Solo | MuteČtenáři: ---

Pamatuji se, že jsme se kdysi před mnoha lety s Arthurem Dentem shodli na tom, že titulky na konci filmu jsou velmi důležité. Bez nich mi film připadá nedokoukaný.

Takže tvoje rozhořčení chápu.

Mimochodem: jen díky tomu, že se dokoukávám i na titulky, vím, jak se jmenoval člověk, který měl při natáčení filmu "Indiana Jones a poslední křížová výprava" na starosti krocení lvů :-)

Jejda, použil jsem v komentáři správně čárky ( , )?

[6] Vložil(a): George K. [web], 2003-08-10, 02:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Panebože, nechte Novu Novou. To odsouvání závěrečných titulků na druhou kolej dělá třeba i německá stanice RTL 2 (a to daleko drastičtějším způsobem).

A mimochodem, možná vám (ne Pixymu, ale vám všem) ušlo, že Prima TAKÉ vkládá reklamy do filmů (nemít ČT příjmy z koncesionářských poplatků, dělala by to taky, kecy o nepřerušování filmu reklamou by rychle vzali za své). Když se opět vrátím k německým stanicím, tam jsou schopní vložit těch reklamních bloků do pořadu klidně 2x tolik a ještě v délce 7-10 minut. Vrcholem byl nekonečný blok reklam v nějakém soutěžním pořadu, po jehož odvysílání (bloku, ne pořadu) řekl moderátor akorát "Tschus!" a pořad skončil.

[7] Vložil(a): George K. [web], 2003-08-10, 02:19 Solo | MuteČtenáři: ---

Omluva za hrubku - má tam být "...vzaly za své". Uteklo mi to.

[8] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-10, 11:28 Solo | MuteČtenáři: ---

Také se omlouvám - pro změnu za "titulky umožnili".

[9] Vložil(a): Viktor Janeba [web], 2003-08-10, 11:37 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak presne TOHLE u toho sameho filmu me nasralo taky. Chtel jsem vedet, kdo hraje Robbyho (mam uchylku na Clancyho) a s tema polovicnima titulkama to bylo vazne silenstvi.

[10] Vložil(a): vaga, 2003-08-10, 12:02 Solo | MuteČtenáři: ---

chce to vetsi televizi ;]

[11] Vložil(a): Misha, 2003-08-10, 12:10 Solo | MuteČtenáři: ---

kolikrat u se mi stalo, ze jsem si chtel zjistit, co ze to hrala v tom filmu za muzika, nebo kde se ten film natacel. to nejsou zadne informace pro lidi s uchylkama, ale normalni veci, ktere k filmu patri.

a jeste jedna vec, zajimalo by me, zda by CT takto zmrzacila titulky i u poradu, ktere sama vyrabi. myslim si, ze by ji pak tvurci hnali svniskym krokem...

[12] Vložil(a): Vilém Málek [web], 2003-08-10, 12:52 Solo | MuteČtenáři: ---

Hm, také se mi upoutávky v titulcích nelíbí. Ještě pořád nemám plazmovou obrazovku 2x1 metr, abych to přečetl, nehledě na ořezání filmové hudby akolikrát i dalšího "dodatečného" obsahu. Prostě to totálně devastuje požitek ze shlédnutého ;-(

[13] Vložil(a): funtom, 2003-08-10, 13:23 Solo | MuteČtenáři: ---

:-) Taky jsem se včera nestačil divit, když jsem to uviděl. To co mě na těch titulcích zajímá nejvíce je většinou hudba v pozadí, tak jsem alespoň ocenil, že ty upoutávky běžely bez zvuku. Na Nově mě to už mnohokrát naštvalo právě kvůli té hudbě.

[14] Vložil(a): Jiří Bureš [web], 2003-08-10, 14:16 Solo | MuteČtenáři: ---

Všechny tyhle rušivé prvky bych zrušil! Včera jsem se při titulcích pěkně naštval. A pak mě napadlo, jak bude TV za pár let možná vypadat. No ono to tak na některých stanicích už vypadá! Stačí si zapnou MTV2, nebo obě stanice VIVA. Takže se můžeme těšit, jak se to bude ve vysílaných pořadech hemžit různými reklamními bannery, rotujícími stupidníi SMS apod. A už se těším, jak si to budou pochvalovat reklamáci a provozovatelé.

[15] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-10, 14:27 Solo | MuteČtenáři: ---

To vaga: to je velmi naivní představa. Norma PAL má limitovanou rozlišovací schopnost (asi 700 řádků), takže ani když si to zvětšíte na promítací plátno, nepřečtete o nic víc.

[16] Vložil(a): filer, 2003-08-10, 14:44 Solo | MuteČtenáři: ---

Co sa tyka informacii o filmoch, nic lepsie ako http://www.imdb.com som nevidel. Je tam toho naozaj vela.

[17] Vložil(a): Richard, 2003-08-10, 15:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Titulky do filmu patří a TV by měla zajistit jejich čitelnost na běžných zařízeních, tak jako jméno autora na obálkách knih je čitelné i pro hůře vidícího člověka (obvykle). Jinak je to v podstatě pošlapání zásluh autorů filmu - něco jako "dobře jste nás pobavili a teď táhněte k čertu".

Až bude televize hypertextová (což asi nebude), klidně tam mohou dát tlačítko "titulky" a pustit místo nich reklamy, kdo bude chtít si titulky zobrazí, zatím to ale takhle nejde a zmenšené titulky si nemůže přečíst nikdo.

Jinak televizi nemám a nesleduji, takže jsem takových zvrhlostí naštěstí ušetřen.

[18] Vložil(a): -pixy-, 2003-08-10, 16:00 Solo | MuteČtenáři: ---

Ano, Nova, RTL2 a dalsi davaji do filmu reklamy. Je to hnus, ale da se to prezit. Koukam semtam na Prime na starsi ceske filmy, koukam obcas na film na Markize. Reklamy uvnitr nejsou tak uplne to, co, by mi vadilo nejvic. Na Novu proste nekoukam proto, ze uz hodne dlouho (a ty intervaly se nejak prodluzuji) tam nedavali nic, u ceho bych mel pocit, ze bych to rad videl. Jejich estrady povazuji za sadisticke muceni a jejich zpravy nevydrzim ani pet minut. Masochista nejsem.

LastMomente, nic nezatloukam. Ale na Novu VAZNE nekoukam (ve smyslu koukam se = bezne pouzivam). To ze obcas vidim nejakou cast jejich vysilani je jina vec.

Uplne stejne "koukam" na cca 20 dalsich stanic na kabelovce (=nahodne, vyjimecne, nejvyse jeden porad v kuse, spise jeho cast). Hlavnim priznakem teto skupiny TV stanic je to, ze by mi jejich nepritomnost v nabidce vubec nevadila. Krome Novy sem patri i Hallmark, a dale vsechny nemecke satelitni stanice a jim podobne.

Pak je druha skupina stanic, na ktere koukam casteji, nekdy pravidelne, dokonce si z jejich nabidky vybiram v programu. Sem patri napr. Markiza, Prima, TCM, O, MTV, VH1, Discovery, Ntl. Geographic, TA3, EuroNews, CNN, pri specialnich prilezitostech i Eurosport. Tyhle stanice bych si pridal do nabidky, kdybych si ji mohl sestavit sam.

A nakonec jsou stanice, kvuli kterym mam televizi. CT, HBO, Spectrum a CNT. Nemit je v nabidce, televizi nemam.

Lukas> Opravdu mi to vadi a HODNE. Ja dokazu pochopit, ze vy to nechapete, asi to nechape vetsina lidi - podle toho, ze do konce titulku v kine zustavam skoro sam (ne vzdy, ne vsude, ale vetsinou ano). Povazuji titulky za nedilnou soucast filmu a nemyslim si, ze je mozne jen tak zbuhdarma od zbytku odstrihnout a povazovat za zbytecne. Mozna to nekdo vazne nedokaze vubec pochopit, ale me titulky vetsinou zajimaji. A cim vic me zaujal film, na ktery jsem se dival, tim vic. Mozna je to tim, ze nedivam na filmy, u kterych by me zajimat nemusely ani ty titulky. Zajimaji mne ruzne veci (spoustu prikladu uvedli vyse jini). A ostatne - je jedno proc, proste me zajimaji.

filer> Ano, IMDB je uzasna vec - teprve nedavno jsem zjistil, ze tam uz maji nejen filmy, ale i vetsinu televiznich poradu a serialu: a to nejen americkych, ale i evropskych a potazmo ceskych. Viz napr.: http://us.imdb.com/Title?0357401 ;) Coz ovsem nic nemeni na mem nazoru, ze TV nema pravo tyhle informace potlacovat pri vysilani jakehokoli filmu. Notabene verejnopravni. nekomercni CT.

Uff, no to jsem se rozkecal. Dost. Dneska jsem si koupil pilku, jdu rezat.

[19] Vložil(a): Tomáš Krůta, 2003-08-10, 18:27 Solo | MuteČtenáři: ---

I ja zustavam rad v kine az do konce titulku. Ctu je sice jen velmi zbezne, ale vyuzivam toho casu k pohodicce a k doznivani filmu.

Pisu ale proto, ze u nekterych filmu jsou k titulkum pribaleny darecky. Kdysi davno to bylo Kdopak to mluvi, z posledni doby Harry Potter a tajemna komnata (to mozna jen na DVD - nejsem si jisty) nebo Matrix Reloded. Takze krome informaci, hudby a pohodicky se vy, co prchate z kina hned jak se rozseri (tady chybi hodne diakritiky :>) obcas pripravite i o neco navic.

[20] Vložil(a): Tomáš Krůta, 2003-08-10, 18:30 Solo | MuteČtenáři: ---

... Reloaded

Blbe pisu a blbe to po sobe ctu :-(

[21] Vložil(a): Jirka L, 2003-08-10, 18:38 Solo | MuteČtenáři: ---

no taky mi to pripadne desne ujety, nescetne krat sem koukal na titulky padz se mi libila treba hudba k filmu atd. atd., clovek rad vi co kdo spachal. navic si myslim ze u verejnopravni televize u ktery platim poplatky na to mam neodmyslitelny pravo a vzhledem k tomu ze si v televizi nemuzu zmenit velikost fontu :-)) a vzhledem k memu slabsimu zraku me to teda taky pekne sere ..., pokud si v ct neumi spocitat cas tak at jdou do pr.... , fakt sorry ale jak rika PIXY jestli to ma na starosti Janeček tak to jdu fakt odhlasit ...

[22] Vložil(a): Richard Holas [web], 2003-08-10, 19:05 Solo | MuteČtenáři: ---

pixy> Co jdeš řezat? Televizi? Ta za to nemůže... :-)

Na tento film jsem se nedíval, takže jsm to ani neviděl, ale věřím, takže nadávám: Do****le, mám jako koncesionář nějakou možnost přimět ČT ke změně? Kromě toho, že jim pošlu mail (nebo třeba dopis) a oni ho budou ignorovat? (Nebo maximálně v listárně vysvětlí, že to dělají pro moje dobro...) Mě upoutávky SEROU i v reklamních pauzách na komerčních stanicích - to, že tam je reklama chápu, ale upoutávky? Proč? Když se na něco budu chtít dívat, podívám se i bez masáže v každé "čůrací" přestávce. Třeba na tom Hallmarku (který není úplně k zahození, i když na spoustu (spíš asi většinu) filmů se tam dívat nedá - třeba Taggarta mám rád) nejsou reklamy snad vůbec. Ale jsou tam pauzy plné upoutávek... O Eurosportu ani nemluvím, i když tam aspoň trvají pauzy chvilku, narozdíl třeba od DSF, kde má reklama víc než 5 minut, první blok v pořadu je po znělce a přivítání a po posledním se moderátor už jen rozloučí a jede znělka...

MY CHCEME TITULKY!

[23] Vložil(a): Richard Holas [web], 2003-08-10, 19:08 Solo | MuteČtenáři: ---

V kině zásadně zůstávám do konce, a to nejen kvůli bonusům (btw. u H.P. je to i na kazetě, v kině jsem na tom nebyl), ale i z úcty k těm spoustám lidí, kterým vděčím za zážitek (nebo je mám chuť nakopat ;-) ) a kvůli pomalému doznívání nálady...

[24] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-10, 22:06 Solo | MuteČtenáři: ---

...k čemuž v našich multikinech zdárně přispívají uklízeči, kteří stojí na schodech a vyčítavě se na vás dívají... :-)

[25] Vložil(a): -pixy-, 2003-08-10, 22:27 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [24]: No a? :)

[26] Vložil(a): chuck m. [web], 2003-08-10, 23:14 Solo | MuteČtenáři: ---

Možná se mýlím, ale všiml jsem si, že Nova titulky "zdrcává" ke kraji jen u některých filmů. Zdrcnuté titulky jsou půlené - nahoře původní, dole titulky české verze. Ale nezdrcnuté jsou vždy celé a jen původní. Třeba to má nějaký důvod (distribuční společnost, práva, kdo ví?).

[27] Vložil(a): Roger, 2003-08-10, 23:46 Solo | MuteČtenáři: ---

Hmmm, neodsuzoval bych program Novy tak jednoznacne. Obcas davaji i pekne veci (z posledni doby Stargate a ted v sobotu Dogma - moc pekna vecicka :) ).

Na titulky se taky nekdy rad podivam, treba abych zjistil, kdo hral nejakou sakratohoclovekauzjsemnekdevidel postavu :)

[28] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-10, 23:49 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [25] ...a nic - nevšímám si jich. Ale slabší povahy by to mohlo rozhodit.

[29] Vložil(a): Jarda Kos, 2003-08-11, 07:52 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixyho rozhořčení chápu, taky se mi to nelíbí. Popsaná zhovadilost ale není vynálezem Novy. Nova vynálezů není schopna. Jen nekonečného opisování a přebírání už vymyšleného. Osobně bych v televizi nemusel mít ani jednu upoutávku. Jsou to takové "reklamy navíc" ještě k těm normálním. Ještě že na bednu moc nekoukám. Občas je to na mrtvici.

[30] Vložil(a): Viktor Janeba [web], 2003-08-11, 08:05 Solo | MuteČtenáři: ---

Nojo Dogma... pro typickeho divaka N@VY natolik nepochopitelny film, ze ho davali o pulnoci. U tohohle filmu museli bigotni krestani asi volat do Vatikanu, nebo ja nevim. Z nebe NEPADAJ nahy kozaty zensky! :))

[31] Vložil(a): Vita, 2003-08-11, 08:09 Solo | MuteČtenáři: ---

a) v kine se zasadne divam do konce titulku. Ma-li nekdo pocit ze je na om neco spatne, uzemnim ho tim ze jsem si zaplatil film a titulky jsou soucast filmu. Pokud ne, mohou klidne sestrihat titulky do samostatne podivane ;) Pripadne dodam ze kdyby na zacatku nebylo ctvrt hodiny reklam tak by to na konci nechybelo.

b) uklizecku na schodech slusne pozdravim, totez udela kamaradka. Obcas je kamaradka dokonce zamestnanec cimz se drze pohledy znacne redukuji ;)

c) ano, mate 625 radku coz je dano konstrukci televize. To nicmene neznamena vse - jsem jeden z tech kteri meli tu cest mit doma ZX Spektrum aka Gumak a nepodlehnete naivni predstave. TV ma v zajmu prozitku brutalne rozmazane body i kdyz vam to neprijde - tech 256x192 body co spektrum melo bylo na hranici unosnosti, naproti tomu doma vidim jasne kazdy pixel jeste pri 1280x1024 na mensim monitoru. Kdyz se to zmensi, precist se to neda.

d) markyza rulez a uz se tesim na ME v plavani na CT2 - za letosek jsem jim poslal ze me jako velkeho priznivce plavani pekne zklamalo ze jsem nemoh videt Janu Pechanovou kterou celkem dobre znam jakoz i vetsinu plavajicich v Brne (prekvapive lepe zenske, cim to asi bude?) - a k memu prekvapeni jsem dostal odpoved ze se omlouvaji a nevyslo jim to - ze nicmene intenzivne pracuji na pravech pro ME. Kdyz bych si na nove odmyslel par veci ktere sleduju celkem casto (zpravy v ramci kolotoce od 19 do 20:00, tele tele a vyjimky z televiznich sr***ek co tam mivaji) pak ji opravdu nepotrebuju. Zpravam bych se prizpusobil, South Park uz nedavaji tak co :)

[32] Vložil(a): Vita, 2003-08-11, 08:11 Solo | MuteČtenáři: ---

No nic, priste si dam markizu s mekkym.

[33] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-11, 10:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky Nova dřív dávala jeden opravdu dobrý estrádní pořad v sobotu kolem poledne. Teď už ho zrušili, toho komika prý propustili... :-)

[34] Vložil(a): Vita, 2003-08-11, 12:27 Solo | MuteČtenáři: ---

Koukam pixyweb v IE 5,5 a nestacim se divit. Vsechna pruhledna pozadi jsou z blize neurceneho duvodu ruzova coz u pixyhlavy vypada obzvlaste vydarene :)

[35] Vložil(a): jirka, 2003-08-11, 20:33 Solo | MuteČtenáři: ---

No koukám, že nejsem jediný, kdo se dívá v kině na titulky až do konce. Hlavně kvůli hudbě (takový zvuk jako v kině doma nemám) a doznění filmu. Mimochodem, při délce titulků kolem 10 minut by měli snad těm co odejdou dřív vracet nezanedbatelnou část vstupného ;]

Pixy, chápu tvoje rozhořčení a připojuji se k němu, taky mě to děsně štve.

Ale musím se zastat Novy (nikdy bych netušil, že to někdy řeknu). Tahle stanice není dobrá, všichni známe ty důvody. Ale přece nemusím mít puštěnou televizi, naladěnou na Novu, po celý den, jako většina národa. Můžu si vybírat a občas na ni přepnout, když objevím nějakou perlu.

Ale to hlavní, kvůli čemu jim musím chtě nechtě dát jedničku s hvězdičkou - jejich archív pořadů na Internetu. To je naprosto geniální věc, která nemá u naší veřejnoprávní televize obdoby. Už jsem s nimi měl delší mailovou komunikaci, jak je to možné, ale naprosto mě ignorovali - prý nějaká práva či co. Nechápu to. Proč to na Nově jde a tady ne? Kde je problém - proč nemůžou dát do smlouvy u pořadů vlastní tvorby (Fakta, Klekánice, Černá bílá, AZ kviz atd atd. - možná už některé ze zmíněných zrušili) odstaveček, že to bude i na Netu? Archív Novy je super věc - mají tam spoustu pořadů, pokud je člověk upozorněn na nějaký pořad, který tam běžel (třeba připad v občanském judu, nějak se mě nepřímo týkající), může ho vyhledat a pustit si. Dokonce jsou vstřícní k menšinám a poradí s rozběhnutím mplayeru na Linuxu (možná by ti chodil i na Macku?)

Takže závěr je - archív na ČT je NAPROSTO nedostatečný a v dnešní době je NUTNOST mít něco takového (při dnešních cenách kapacity může být klidně úplný - ne jako na Nově jenom 14 dní zpět. Tak to bude mít pár tera, no a co, TB je dnes za pár šupů). Když už jsme výrobu těch pořadů zaplatili (nebo značnou sumou přispěli), proč se na ně nemoci kdykoliv zpětně podívat??? ČT mě poprvé hodně naštvala zrušením 21tky a pořád mě děsně štve tím, že pár zpráv v RealVideu vydávají za archív pořadů!!!!!!

[36] Vložil(a): Vita [web], 2003-08-11, 21:38 Solo | MuteČtenáři: ---

jirka: bohuzel se ty reportaze nedaji stahnout. Byla tam jedna o manikovi co me mel zabit a ja to ani ulozit. Tak to mam aspon na videu :(

[37] Vložil(a): myshpa, 2003-08-12, 00:44 Solo | MuteČtenáři: ---

televizi jsem vytahl loni v listopadu ze zdi ... a lidi ono mi to ani nechybi :)

[38] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-12, 02:41 Solo | MuteČtenáři: ---

To Vita: http://tomi.nomi.cz/download/stahni.nova-0.1

[39] Vložil(a): Fjey, 2003-08-12, 08:53 Solo | MuteČtenáři: ---

V zaveru filmu Vysoká hra patriotů vysilaneho na CT1 jsem si vsiml jedne veci. Kousek filmu evidentne chybel - pokud se dobre pamatuji, manzel (H. Ford) a dcera cekaji, az jim maminka rekne (pote co zavesila telefon), jake pohlavi bude mit ocekavany rodinny prirustek - v tom okamziku strih a ony nepovedene titulky. Predpokladam, ze narodit se maji dvojcata obou pohlavi :), nicmene film jsem nikdy predtim nevidel a nevim, zda na konci chybelo 10 sekund, 10 minut, nebo treba hodina. A to mi vadi vice, nez prekryte titulky!

Vsiml si nekdo toho sameho?

[40] Vložil(a): Viktor Janeba [web], 2003-08-12, 09:55 Solo | MuteČtenáři: ---

Kdepaak... Ryanovi maji 3 deti, Sally, Jacka a Katie (od nejstarsi k nejmladsi). Patrioti se odehravaji v dobe, kdy Cathy ceka Jacka.

[41] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-12, 12:16 Solo | MuteČtenáři: ---

To Fjey: to se mi nezdá, IMHO je to tak udělané schválně. Vzhledem k tématu diskuse by ovšem nejzajímavější bylo, kdyby jim to řekla až po titulcích...

[42] Vložil(a): machweb, 2003-08-18, 14:37 Solo | MuteČtenáři: ---

mam naprosto stejny nazor, useknuti titulku snizuje kredit, ktery by mel pripadnou tvurcum dila

[43] Vložil(a): Wiper [web], 2003-08-25, 02:19 Solo | MuteČtenáři: ---

For Lukas Kubasek> Naprosto s tebou souhlasim,na teto strance jsem poprve, a musim rict ze pan Stanicek asi chce zustat dal od sveta a modernizace, nebot pokud si naladi jakykoli kanal at uz Evropsky nebo Americky tak na vsech TV titulky se usekavaji. Je to naprosto normalni ve svete, tak proc by Cesko nemohlo delat neco aby nesmerovalo spise na vychod. No pan Stanicek, co takhle 4hodinove prestavky a kocicky? To by vam vyhovovalo? A pokud titulky musite mit, kupte si DVD nebo kazetu a nekopirujte s televize!

[44] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-26, 02:40 Solo | MuteČtenáři: ---

To Wiper: že by proto, že zákon zakazuje veřejnoprávní televizi vkládat reklamu do filmů? A tady jde ČT ještě dál: dává reklamu místo filmu. Pro méně chápavé: titulky jsou součástí filmu - když jdu do kina, promítnou mi je; když si koupím DVD/kazetu, jsou tam; není důvodu, proč by tomu v televizi mělo být jinak.

[45] Vložil(a): Michal Kubeček, 2003-08-26, 02:42 Solo | MuteČtenáři: ---

Ještě jednu poznámku: to, že SE něco dělá, zdaleka neznamená, že je to správné. Ve skutečnosti SE dělá spousta věcí, které jsou špatné a to, že SE dělají, je ani trochu neospravedlňuje.

[46] Vložil(a): Mamuf, 2004-03-12, 00:28 Solo | MuteČtenáři: ---

Pravda, toho, ze se tato nepredlozenost objevila i ve vysilani CT, jsem si nevsiml. Duvodem je, ze TV vseobecne temer nesleduju. Mym nazorem je taktez tvrzeni, ze film bez osekanych titulku neni dokonceny. Ja si take rad poctu nejake to "skryte" info. Neco jineho by bylo, kdybychom meli nejakou interaktivni TV, kde by slo nastavit, zda chci sledovat titulky...nebo bych jednoduse po vyskoceni reklamy na konci filmu stiskl na "cemsi" ESC, nebo Exit nebo ja nevim co a titulky by jely dal...pamatuju si, ze kdyz jsem to videl poprve na Nove (reklamy misto titulku), docela me to nastvalo. Ovsem jak jsem jiz rekl, TV temer nesleduju, tudiz me to zas tak netrapi.

[47] Vložil(a): Mamuf, 2004-03-12, 00:34 Solo | MuteČtenáři: ---

Prehledl jsem jeden prispevek... ad 43: Kdo chce kopirovat televizi? Jiste, pokud chci poridit VHS kopii TV signalu a nelibi se mi, jakym zpusobem je vysilani zpracovane, tak si mohu koupit original DVD/VHS (nebo opatrit jinym zp., ale o tom ted ne). Ovsem podle me nezalezi na tom, co s tim vysilanim chci delat. Dulezite je prave to, jakym zpusobem nam to z Prahy (nebo odkudkoliv) cpou...

[48] Vložil(a): Tondys [web], 2005-08-20, 14:38 Solo | MuteČtenáři: ---

To uz i na CT usekavaj filmy? Kdyz chteji na CT omezovat reklamy, neveril bych, ze budou nesmyslne usekavat filmy, protoze par primitivum se titulky nezdaji dost komercne zabavne, ale pro divaka, ktery vnima jakousi kulturni stranku filmu, nejen tu zabavnou, chce treba i vedet jak se jmenuje ten, kdo podle nej, zahral velmi dobre tu a tu roli, kdo film reziroval, kdo byl jeho producentem, kdo delal masky, atd. Ja teda koukam opravdu nejsem v obraze, ponevadz filmy nesleduji a kdyz uz ano, tak si je stahnu, jen ty podle meho kvalitni, z internetu, jinak cucim od rana do noci na CT24, Discovery channel, Spectrum a obcas tedy i na Reality TV. Filmy me moc nebavi, ponevadz je to porad to same a cloveku to az na vyjimky uz nic nedava.

[49] Vložil(a): Tondys [web], 2005-08-20, 14:51 Solo | MuteČtenáři: ---

[3] zjevne nechapes, jaky je rozdil mezi klasickym prumyslovym vyrobkem, vyrobenym na bezicim pasu a jaky je rozdil mezi umelecky ztvarnenym kulturnim dilem, ktere ma pusobit na ducha cloveka. Musim ale na druhou stranu souhlasit, ze je dnes spusta filmu konzumnich, treba takzvane rodinnych, ktere maji pobavit celou rodinu a tudiz je to jeden z nejvetsich shitu. V posledni dobe se take rozmohly komixove a malovane filmy a dal pak rozplzle kravoviny typu Valka Svetu a jine zhovadilosti pro pubertaky. Takove filmy by si opravdu mozna ani nezaslouzili vlastnit titulky, misto toho by tam stacilo napsat "Komercni brak. Sledujte dalsi, ktery pobezi za 5 minut" a vymyvani mozku muze pokracovat

[50] Vložil(a): Tondys [web], 2005-08-20, 15:02 Solo | MuteČtenáři: ---

btw docela zajimave novejsi filmy, ktere bych mohl doporucit, kdyz uz jsem o tom tady psal, jsou "Efekt motýlých křídel", "Svěrací kazajka", "Traffic - nadvláda ganu" a v ne posledni rade "Město bohů".


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]