TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Zákazník chce mít umetenou cestičku


[1] Vložil(a): Tokugawa [web], 2004-06-04, 12:40 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak rámy nemám. To je plus. Obrázky ještě nemám, to je mínus o kterém vím, ale jaksi se přes výrobu nedostává času :o) Vyhledávání nemám, ale na tak uzoučký sortiment snad ani není potřeba :o) Jinak snad vše OK...
Pěknej článek.

[2] Vložil(a): dgx [web], 2004-06-04, 13:00 Solo | MuteČtenáři: ---

Termín záchodové okénko je pro mě zcela nový, a tak tuze se mi líbí, že jej asi budu vydávat za svůj :-)

 

Asi není přínosné, aby se po tomto (výborném) spotu rozpoutala částečně offtopic flame na téma "rámy ano / ne / ano, ale jen u obrazů". Stejně tuším, že to tak dopadne :-)

Tak to začnu. Použití rámů má pro klienta jisté přednosti (šetři traffic apod.). Bohužel, pro webdesignera to mnohdy znamená jistou ztrátu vlasů, nebo alespoň jejich barvy. Ale na to přijde většinou až za tři měsíce poté, co úspěšně frameový web dokočil.

Pixy, měl bych 'námět na reportáž'. Nedávno jsem narazil na fakt, že pod Ringier spada jeden frameový web - www.abicko.cz. Tedy předpokládám, že ho také spravuješ. Nechtěl bys napsat malý spot o tom, co tato technologie v tomto konkrétním případě přinesla, a v čem ublížila. Myslím, že by to bylo zajímavé počtení.

[3] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-04, 13:10 Solo | MuteČtenáři: ---

Jojo, Ábíčko mám na svědomí já. A právě ty moje geniální framy na něm jsou jednak příčinou několika vypadaných vlasů a jednak toho, že jsem se zařekl, že framy už nikdy... Další verze Ábíčka (a Reflex.cz a Ringier.cz) už rozhodně bez framů. Never more.

[4] Vložil(a): dgx [web], 2004-06-04, 13:29 Solo | MuteČtenáři: ---

[3] aha, takže článek nebude třeba, stačily tři věty :-) Pixy, naprosto se ztotožňuji a všem webdesignérům, co plánují něco skvělého ve framech vytvořit, rád zašlu fotografii své kštice pořízenou tři měsíce po započetí údržby webu www.bors.cz, toho času ještě framovaného :-)

[5] Vložil(a): Arthur Dent [web], 2004-06-04, 14:25 Solo | MuteČtenáři: ---

Píšeš: "Že zákazník chce být oprašován, hýčkán a opečováván, a je-li rozmazlován dostatečně, je ochoten i pustit nějaký ten chlup navíc a někdy i méně hledět na výslednou cenu — to je známá věc."

S tím souhlasím, ale - jak známo, je také početná skupina zákazníků, kteří nakupují především LEVNĚJŠÍ zboží, chtělo by se říct: Ať to stojí co to stojí! To jsou ti, co nakupují přímo z palet na betonové podlaze proto, že ušetří na stovce pětikorunu.

A s tou vysavačovou anabází jsi mi připomněl naši anabázi. My zase hledali "bezsáčkový vysavač". A dalo mi docela práci vysvětlit manželce, že pokud internetový obchod nedělá to co dělat má, např. obrázky zobrazuje v novém okénku po kliknutí na text, který ovšem není odkaz, ale SPAN s parametrem ONCLICK, tak že není v mojí moci jí ten obchod "nějak" rozchodit. Že chyba není na naší straně, ale na straně obchodu a že v podstatě vyjadřují, že o naše peníze až tak moc nestojí...

[6] Vložil(a): Gaijin, 2004-06-04, 14:43 Solo | MuteČtenáři: ---

Po dlouhé době opět vidím "bryskně" s "y". Jaká je v současné době kodifikovaná varianta, když už skoro všichni přešli na poangličtěné "briskně"?

[7] Vložil(a): Bohumír Bednařík, 2004-06-04, 15:28 Solo | MuteČtenáři: ---

[6] Podle pravidel je to správně (viz http://www.pravidla.cz ) - bryskní

[8] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-04, 15:56 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [6] > Jak, "poangličtělé", proboha? Vždyť "bryskní" je ryze slovanské slovo, nic přejatého...

[9] Vložil(a): Arthur Dent [web], 2004-06-04, 16:02 Solo | MuteČtenáři: ---

[8] bryskní: příkrý, ostrý. Z fr. "brusque", z it. "brusco", asi kelt. původu (Etymologický slovník, 2001)

Ta forma je ovšem česká - po R tvrdé Y...

[10] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-04, 16:15 Solo | MuteČtenáři: ---

Ahá... Tož to je tedy pěkná míchanice. Já mám hluboce vžité "bryskní" sice s tvrdým "y" (tedy původně keltské), leč v anglickém významu "brisk", rázný, energický, svižný... To jsem z toho tedy celý tumpachový...

[11] Vložil(a): Ondřej Fryc [web], 2004-06-04, 16:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Děkuji za výtku na adresu našeho obchodu bilezbozi.cz. Dovolím si však nesouhlasit s nepoužitelným vyhledávačem - doposud jsme akumulátorové vysavače neprodávali, proto jste je nemohl ani najít.

Každý nepříznivý komentář je však pro nás výzvou, takže děkujeme. Příští týden bude bilezbozi.cz již o kategorii bohatší.

[12] Vložil(a): binarniladin [web], 2004-06-04, 17:00 Solo | MuteČtenáři: ---

mě to vůbec nepřekvapuje, že některé e-obchodní stránky vypadají jak vypadají. Podle mě i spousta kamených obchodů provozuje politiku odpuzování zákazníků. Nejkřiklavější příklad byla jedna kavárna v Záběhlicích, kde neustále měli napůl staženou roletu na vchodových dveřích ačkoliv bylo otevřeno. Také proto jsem je celou dobu podezíral, že je to jen pračka špinavých peněz.

[13] Vložil(a): Ľuboš Kmeťko [web], 2004-06-04, 17:19 Solo | MuteČtenáři: ---

Zábavné a poučné čítanie.

[14] Vložil(a): kubson, 2004-06-04, 19:42 Solo | MuteČtenáři: ---

na vltave mi nejedou platebni karty, ktere vsude jinde bezproblemu pouzivam - to me jako dokaze odpudit spolehlive...

[15] Vložil(a): Yuhů [web], 2004-06-04, 20:30 Solo | MuteČtenáři: ---

Četl jsem už desítky rádoby odborných článků o rozvoji internetových obchodů a on-line marketingu. Zbytečně. Tohle je mnohem lepší čtení. Poučnější.

[16] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-06-05, 14:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Existuje ještě horší varianta než zboží bez obrázků: zboží s obrázkem jiného zboží. Nemyslím tím zrovna vysavač s obrázkem ledničky, ale obchody, kde u všech vysavačů mají obrázek jednoho z nich (toho nejlepšího, pochopitelně). Jeden z mých oblíbených obchodů například u položky "paměťová karta SmartMedia 128 MB" má obrázek karty s výrazným logem SanDisk, ale ve skutečnosti prodává různé noname karty.

Na druhou stranu, u zboží jako paměťové karty, procesory nebo disky obrázky klidně oželím... :-)

[17] Vložil(a): Gaijin, 2004-06-05, 14:24 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [10] Já jsem taky zvyklý na variantu bryskně, ovšem poslední dobou stále častěji nacházím briskně i v novinách, kde by snad měli mít korektory (např. MD Dnes) a v nějakých pravidlech jsem jako správné našel obě verze. Mimochodem podle četnosti uživání se možná časem přepíšou slovníky na "i" - google hlasí 429 bryskně, 602 briskně, 80 bryskní (zde pixy jako první dva odkazy) a 287 briskní.

[18] Vložil(a): Urbi [web], 2004-06-06, 01:35 Solo | MuteČtenáři: ---

[3] Pixy, to znamena, ze pripravujes novou verzi online Reflexu?

[19] Vložil(a): Robert Němec [web], 2004-06-06, 10:40 Solo | MuteČtenáři: ---

Špičkový článek, zrovna jeden e-shop připravujeme, takže to použijeme. Díky moc.

[20] Vložil(a): TimeLord, 2004-06-06, 15:19 Solo | MuteČtenáři: ---

Niekto tu spomenul SPAN a ONCLICK ako sposob otvarania novych okien. Neviem ci zijem este v praveku, ale chcem sa spytat ci je to nejaka modna novinka, lebo uz na viacerych weboch mi takto zneprijemnili "zivot". Ziarivym prikladom je sposob diskusie na www.kinema.sk (web robila firma MAD-Studios).

[21] Vložil(a): noname2 [web], 2004-06-06, 17:13 Solo | MuteČtenáři: ---

[19] no jestli pripravujete e-shop a neznate ani tyhle _ZAKLADNI_ veci, tak to se na to radsi vykaslete a dejte to udelat nekomu kdo tomu _ROZUMI_ :-)

[22] Vložil(a): JAn [web], 2004-06-06, 23:11 Solo | MuteČtenáři: ---

[3][18] - ž eby konečně verze, kde budu moci udělat test i v opeře bez nainstalované javy?

[23] Vložil(a): Vesničan, 2004-06-07, 19:59 Solo | MuteČtenáři: ---

Podobným způsobem jsem kupoval hodinky s naprosto specifickými funkcemi. Zadání bylo jasné, že se vyrábějí jsem věděl, jen jsem neznal výrobce. Všechny moderní, elegantní, v šesti barvách, s možností vrácení peněz..., atd. Popřípadě s násobkem jiných funkcí, pro mne naprosto nevyužitelných. Nakonec jsem konkrétní výrobek našel, ale přes e-obchod nakoupil až po telefonickém dotazu u prodejce. Byv ujištěn o tom, že hodinky splňují přesně mé požadavky (na stránkách byly uvedené jen libové údaje o nabídce barev a jedné důležité vlastnosti vzhledem k vodě), obdržel jsem naprosto jiný výrobek. Jen cena souhlasila.

[24] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-06-08, 12:37 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky uz jsem svou anabazi nekolikrat skoncil u Patro.cz. Ale obvykle se jednalo o zbozi, o nemz jsem si musel informace stejne vyhledat mimo e-shopy a ktere proste ostatni nenabizeli, pripadne nabizeli, ale podstatne draz. A protoze uz jsem tady nakoupil cca 3x k plne spokojenosti, mam tenhle shop vzdy v zaloze.

Za vubec nejlepsi e-shopy povazuji takove, ktere nabidnou prehledny viceurovnovy katalog, obrazky, technicke parametry vcetne vyhledavani podle nich, odkaz na stranky vyrobce, odkaz na clanky a recenze na webu a diskuzi pod zbozim, nejlepe vcetne odpovedi techniku.

[25] Vložil(a): good blog, 2005-08-25, 00:54 Solo | MuteČtenáři: ---

Příspěvek z IP 148.223.42.88 byl označen jako spam a smazán administrátorem.


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]