TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Bejby spam 1 - doplnění


[1] Vložil(a): Martin T., 2004-06-10, 19:58 Solo | MuteČtenáři: ---

Také se přidávám k přání zdravý, štěstí a hlavně pevných nervů.

[2] Vložil(a): pif, 2004-06-10, 21:16 Solo | MuteČtenáři: ---

myslim ze kazda pojistovna je ti povina na pozadani vydat rozpis kolik to stalo :) rodicum to nedavno prislo, a bylo to celkem funny videt... Napr mamka za rok marodeni (pomerne komplikovana zlomenina) prisla pojistovnu pres 80000 Kc, z toho jenom operace stala 10000

[3] Vložil(a): marek [web], 2004-06-10, 21:54 Solo | MuteČtenáři: ---

myslim, že to všechno dobře dopadne...jedno z mých dětí si taky takhle užilo o manželce nemluvě. ale konečně se mi taky vysvětlil ten nákup vysavače. doufám, že je vysáto a uklizeno :-))

[4] Vložil(a): ibex, 2004-06-10, 23:21 Solo | MuteČtenáři: ---

hojec pixy .. no byl sem doted jen poctivej ctenar vseho co se tady udalo ... ale tato zprava je stejne nejlepsi .. mam na mysli zpravu o Tvem novem prirustku ... preju zdrave mrne, silne nervy a pohodovku hlavne v noci .-) vim o cem mluvim sem majitel agenta http://malyibex.multimedium.cz jiz 7 mesicu a vzhledem k tomu ze se porod odehral diky panu bohu za to cisarem nebylo co resit .. v 10.00 na prijmu ve 13.00 po vsem, matka klidna nevycerpana, otec klidny, dite spokojene .. diky slabsi konstrukci maminy jsem docela rad ze to tak dopadlo ... byla za dva dny na tolik v pohode ze mohla jit domu ... ale o sobe sem mluvit nechtel .. preji hodne stesti .. ibex

[5] Vložil(a): pinus [web], 2004-06-11, 02:03 Solo | MuteČtenáři: ---

Za prvé přeju hodně štěstí, ať to všechno dobře dopadne.

Za druhé mě jímá hrůza, když si pomyslím, že člověk při výběru nového bydliště musí myslet nejen na to, jaké je dopravní spojení, kam budou děti chodit do školy, jestli je někde blízko nějaký kousek zeleně, jací jsou sousedi, jaký je plán rozvoje pro danou lokalitu, ..., ale i na to, jestli je v blízkosti nějaká rozumná porodnice... ;-((

[6] Vložil(a): Kouba, 2004-06-11, 07:53 Solo | MuteČtenáři: ---

Držte se! Hodně štěstí a pevné nervy.
Příště opravdu neváhejte a vyberte jinou porodnici. Například na rodina.cz se dá sehnat dost referencí.

[7] Vložil(a): Fio, 2004-06-11, 08:02 Solo | MuteČtenáři: ---

Pekne jste me otravil tim vasim vecnym rozmachanym hekanim. Timto stylem si prece muzeme bezmocne stezovat na vsechno. Sice pro zdravotnictvi delam POUZE to, ze platim pojisteni a necekam, ze se samo spasi. Kladenskou nemocnici znam, dokonce i porodni oddeleni :) ale nekdy mi pripadate jako monterkovy rozumbrada ze IV. cenove. 1 doktor ze 100 vam napise homeopatika, 1 porodnik z 20 bude fandit porodu do vody v zavesu, 1 nemocnice ze 75 je "bezchybna", tak si dupnete, mozna se to zmeni. ;))
Jinak vam preji hodne stesti a zdraveho mimise.

[8] Vložil(a): jf [web], 2004-06-11, 08:11 Solo | MuteČtenáři: ---

Doplnění [2]: V lednu příštího roku napište manželčině zdravotní pojišťovně o výpis z osobního účtu (některé vyžadují osobní návštěvu). Je skutečně humorné vidět, kolik se za co platí.

[9] Vložil(a): Vita/Marabu, 2004-06-11, 10:09 Solo | MuteČtenáři: ---

[8] O mnoho mene humorne je potom vedet, ze zdravotni sestra v takove nemocnici 'posluhuje' dela v trismennem provozu za 7900... za ty prachy a s tou zodpovednosti se to totiz nicim jinym nez posluhovanim neda nazvat.

[10] Vložil(a): Dark, 2004-06-11, 10:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Co se obsazenosti luzek v nemocnicich tyce, mam takovou teorii, ze kdyz jsou volny luzka, tak te tam budou drzet pokud mozno co nejdyl, i kdyz uz bys mohl byt klidne davno doma, a pokud maji pacosu dost poslou te domu i kdyz mas pocit, ze jeste nejakou tu peci potrebujes.
Presny system mi ale jaksi zustava utajen.

[11] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-06-11, 11:26 Solo | MuteČtenáři: ---

Rekl bych, ze pro doktora je mnohem jednodussi povolat pacientku tyden pred terminem (v pripade, ze je tam indikace rizikoveho porodu - napr. predchozi cisar), nez provest vysetreni jestli uz ano/jeste ne, s tim, ze se muze seknout (uz vidim ten titulek - doktor nedoporucil prijeti rizikoveho tehotenstvi a zena pak potratila...) a krom toho to stoji cas.

Tim nerikam, ze je takova situace v poradku a urcite by se to zmenilo, pokud by meli doktori mene pacientek, vice casu (eventualne by za to byli lepe placeni). Pokud tohle ale vsechno neni, pak je jednodussi se preventivne vyhybat neprijemnostem.

A propos - kolega pred chvili vypadnul z prace, protoze jeho manzelka rodi. Klasicky bezproblemovy porod, zda se, tak ted uz jenom, aby to vyslo.

[12] Vložil(a): noname, 2004-06-11, 11:58 Solo | MuteČtenáři: ---

doprdele pixy teda co to tady čtu?! Vy jste si neprohlídli porodnici předtím než jste tam šli? A co to povídáš o široko daleko jediné - vždyť jestli má mamina ležet někde týden, tak je jedno jak daleko je. Zavolej do Slaného do porodnice, jestli byste mohli tam, zaplať samostatný pokoj (za těch pár stovek se to vždy vyplatí) a ženu přesuň a kladeské doktory pošli do prdele. Moje sestra nedávno rodila a udělal to přesně tak. Do Slaného je to z kladna 5 minut, takže to nebudeš mít daleko, skvělí doktoři, perfektní postele, sestřičky které vám dělají co vám na oči vidí!

[13] Vložil(a): noname, 2004-06-11, 12:09 Solo | MuteČtenáři: ---

mimochodem - doktoři za stav nemocnice nemůžou a sestry jsou takové jaké jsou. Doktor není nikdo pro peníze, moje přítelkyně - doktorka - se sedmiletou praxí a atestací má v Motole dvanáct hrubého (prostě klasika tabulkový plat), těch třicet tisíc které se někdy objeví ve statistikách o doktorech je naprostý nesmysl, tabulky jsou shodné pro všechny, mohou si to vydělat akorát na službách (které ale u ambulantních doktorů nejsou) a to měla rekord asi dvacet pět hrubého, když byla v práci dvouapůlnásobek pracovních hodin (a pak blbci ze staťáku srovnávají nesrovnatelné - plat uklízečky se základkou makající 40 hodin týdně s doktorem po šesti letech vysoké a šesti letech praxe se 100 hodinama týdně a s klidem napíšou že má doktor dvojnásobný plat).
U sester je to horší - ty mají lehkou střední školu, plat mají asi o 10% nižší než doktoři a protože oni na rozdíl od doktorů nemusí dělat v nemocnicích aby měli atestace (doktor bez dvou atestací nemůže mít vlastní ordinaci), tak jim je jedno jestli jdou dělat sekretářky a většina sester v ČR tak jsou slovenky, ukrajinky atd. a ty nejhorší které existují a které by jinde ani nepřijmuly (čest výjimkám, v motole jich je asi 10%).
K tomu připočtěte to že v cizině (ani EU) se zatím stále neuznávají doktorské tituly a praxe z ČR (tedy mohla by tam nastoupit do nemocnice, ovšem i se dvěma atestacema by tam byla jako učeň, leda by měla vyrovnávací zkoušky v lokálním jazyce, přitom tady v klidu operují doktoři z ciziny bez zkoušek).
Tím nechci obhajovat doktory na Kladně, v takové hnusné nemocnici by asi každý dobrý doktor buď zakrněl, zbláznil se či utekl.

[14] Vložil(a): spacák, 2004-06-11, 13:01 Solo | MuteČtenáři: ---

ti otitulovaní magoři dokáží porodit zdravé dítě, i když není v ideální pozici pro porod, což by možná sama nikdy žádná žena nedokázala. dokáží řešit i spoustu dalších komplikací, které se ještě během porodu mohou vyskytnout a které je třeba řešit během 20-30 sekund a musí se rozhodnout správně. až budete na porodním sále (v začátku jen s porodní asistentkou nebo neatestovaným lékařem) tak se budete modlit, aby už konečně dorazil nějaký doktor a ucítíte tu jistotu, že teď už se nemůže nic zlého stát. a tihle magoři jsou opravdu magoři protože dělat tak zodpovědnou práci s pocitem, že nesmím chybovat, za odměnu, jakou to dělají, tomu se opravdu dá říkat jen otitulovaní magoři.

jednoatestovaný gynekolog má plat bez příplatků za přesčasy 17 k čistého, s příplatky za 50 hodin přesčasů měsíčně 28 k čistého. dvouatestovaný má obojí o tři tisíce vyšší.

pokud má lěkař svoje děti a ženu na mateřské, tak je buď neuživí nebo je nevidí, protože není díky přesčasům doma.

oni kurva vědí, že těhotenství není nemoc ale bývají bohužel dost často unavení maličko jinými problémy než je nervozita žen (to je typicky práce pro partnera) nebo omezenými návštěvními hodinami (tady je třeba řvát ale opradvu řvát na ředitelství nemocnice) a snaží se maximálně koncentrovat na ty důležité chvíle na sále, kdy je někdy potřeba hodně rychle jednat (chirurg nebo ortopéd si zasvorkuje, prohlídne, rychle to s kolegou zhodnotí a v klidu pokračuje, na toto někdy u porodu opravdu není čas).

já vím, že pro tebe je důležitá pohoda tvé ženy a přesto nejede vlak. tak to cítí každý chlap ale je možná trochu nemístné shazovat nepohodlí a všechy negativní okolnosti na lékaře.

já neříkám, že je vše v pořádku jen bych si stěžoval jiným směrem než jakým to posíláš ty.

[15] Vložil(a): Bahara, 2004-06-11, 13:27 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky přeji hezké a zdravé mimčo a hlavně porod bez větších problémů :)

K těm nemocnicím, přiznám se, že se spíš zlobím na tebe, že jste se tam nebyli podívat a teď tady nadáváš :(
Vcelku to není fér, mám přítelkyni v nemocnici a když vidím, že tam nestíhají, dělají přesčasy a to bude nemocnice ještě letos propouštět, protože nemá peníze, tak to naše zdravotnictví vůbec nechápu.

Já být tebou, tak v této chvíli sedím na telefonu nebo v autě a objíždím porodnice v okolí, a kde se ti bude líbit, tam bych ženu převezl, doktoři v Kladně ti nic udělat nemohou, maximálně podepíšete revers.

Tak hodně zdaru, držím pěsti

[16] Vložil(a): noname, 2004-06-11, 14:39 Solo | MuteČtenáři: ---

jo mimochodem Bahara mě připomněl ještě jednu perličku z Motola - doktoři tam musí každý rok podepisovat smlouvu na dobu určitou na jeden rok, takže když nějaká otěhotní, tak jí pak nemusí nic platit, nedají jí v bance žádný úvěr atd. (samozřejmě můžete namítat že tam pracovat nemusí, ale jak už jsem psal, bez dvou atestací je vám doktorský titul k hovnu, sám si ordinaci nezaložíte a jinak vás nepřijmou jinde a atestaci získáte jen v praxí v nemocnici a ještě když si znepřátelíte šéfy, tak ti pak sedí u komise a atestaci nedostanete). Taky mi to připomíná její začátky, kdy šla pracovat do nemocnice na 1/10 úvazek (opravdu jednu desetinu), to znamená desetinový plat, ovšem stoprocent pracovní doby v práci (respektive dvěstěpadesát včetně přesčasů). Kdybych neměl já dost velký plat, tak se neuživíme, nechápu soužití dvou doktorů, ti prostě potomky mít nemůžou, protože buď nemají čas nebo peníze. Samozřejmě že se dá žít velmi levně, na druhou stranu člověk s IQ takovým že mohl vystudovat vysokou školu má i trochu jinde položené minimum než kopáč se základkou.
Mimochodem Pixy - zapomněl jsem pogratulovat - takže gratuluji (velmi opožděně) k početí a (předčasně) k potomkovi, přeji hodně zdravíčka všem zúčastněným, vyprdni se chvilku na blog (my to tejden přežijem) a starej se o ženu a prcka. A fakt ještě jednou doporučuji - změň porodnici, nic ti tomu nebrání a vyplatí se to.

[17] Vložil(a): Canis Rufus, 2004-06-11, 16:31 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [14] takze za 176 "normalnich" hodin 17 kKc cisteho a za 50 "prescasovych" dalsich 11 kKc? V takovem pripade se nedivim, ze delaji prescasy. Jinak 50 hodin mesicne jeste neznamena, ze bys doma nevidel zenu a dite... Ale neprijemne to v kazdem pripade je - to ze jsou prescasove hodiny placeny nekolikrat lepe nez "normalni".

A ohledne porodu s tebou souhlasim - nevim jestli to pixy vi, ale v pripade normalniho porodu lekar neni pritomem. Teprve v pripade komplikaci nebo rizikoveho porodu tam je a v pripade, ze je potreba krisit dite, tak to neni zadna sranda a pokud to ten doktor nezvladne - a to hodne rychle - tak to dite poznamena na zbytek zivota. A jak byvam zvykem - to ze se to podari, kazdy bere jako samozrejmost, ale kdyby se to nepodarilo - chyba lekare, co jineho...

[18] Vložil(a): Misha, 2004-06-11, 16:39 Solo | MuteČtenáři: ---

moc tomu nerozumím, ale proč tedy mají doktoři v soukromých nemocnicích v průměru NIŽŠÍ plat než ve veřejných? není někde něco špatně? Proč platíme tisíce na pojištění a ty miliardy se rozpustí v nějakých neskutečných zdravotních pojišťovnách?

Vůbec, nedokážu pochopit existenci zdravotních pojišťoven, vždyť ty peníze platíme stejně státu a ten platí těm nemocnicím za to, že nás (všechny stejně) léčí. Příjde mi tam existence zdravotních pojišťoven jako pouhé vysávání peněz ze systému, které je opodstatněno pouze tím, že u jedné pojišťovny dostanete zdarma hodinu plavání týdně a jinde zase antikoncepci nebo kousek zubu levněji. Opravdu pádný důvod na existenci desítek zdravotních pojišťoven, jejichž jediným úkolem je přerozdělování peněz od lidí k doktorům, samozřejmě za patřičný poplatek...

[19] Vložil(a): spacák, 2004-06-11, 17:28 Solo | MuteČtenáři: ---

[14] doplnění
jasně, zapomněl sem, ze srdce popřát ať vše dobře dopadne (a ono to dopadne) a OPRAVDU neváhat změnit špitál. přes všechny aspekty, které jsem uvedl neříkám, že někde neopomíjejí lidštější přístup.

jinak my máme otestované jako vynikající ústí nad orlicí, havlíčkův brod a můj dobrý kamarád rodil v proslulém vrchlabí (jeli normálně z prahy po odtoku plodové vody a stíhali bez problémů) a ódy pěné na toto místo jen potvrdil.

[20] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-11, 19:00 Solo | MuteČtenáři: ---

Noname, Bahara a další > Abychom předešli dalším nedorozuměním a abyste mi už nenadávali: Jasně, že jsme si kladenskou porodnici prohlédli. Důkladně. Byli jsme na dvou školeních i na prohlídce. Pokoje tam jsou pěkné, nadstandardy ještě hezčí, porodní sály nově opravené, příjemné a pohledné, ten největší vypadá přímo úžasně, prosluněný, s kytkama, radost rodit. Sestry jsou milé, doktoři profesionální, primář slavný a uznávaný; kromě porodu do vody a několika dalších extrémů jsou ochotni ke spoustě "alternativ", na "hekárnách" mají sprchy (i dvoje - jednu na břicho, jednu na záda), sedací míče, akceptují porodní plán atd. atd.

Úžasné ne? Nevybrali byste si takovou porodnici?

Jediný problém je, že moje žena v téhle porodnici není, ta je o patro výš. Nebe a dudy. Jako byste přijeli s kufry do Varů do Puppu a tam vás provedli pozlaceným foyer, přepychovou jídelnou a následně ubytovali v dřevěné kůlně na dvorku (běžte se někdy podívat na Pupp zezadu, to stojí za to). To je klasický problém demoverzí, víme?

A všechny ty rodiny.cz a desítky dalšíích webů má žena přečtené tam a zpátky, chodí jí pravidelné informace mailem, má nastudovány zkušenosti spousty mamin ze spousty porodnic. A k čemu to je...

[21] Vložil(a): janicka, 2004-06-11, 19:22 Solo | MuteČtenáři: ---

uf. tak v takovéhle porodnici doufám nikdy neskončím... :(

ke škvrněti: třeba ho ještě ukecáte a ono se otočí - ještě trochu času má... jde to, sice ne vždycky, ale šance tu je (ono úpět s rozřezaným břichem a nemoct děcko ani zvednout je pak docela na houby). ovsem záleží na tom, jak je člověk ochotný důvěřovat různým "šarlatánským" metodám (tj. těm, co se porodníci zcela jistě na fakultě neučí). - vybavuju si, že o způsobech "přemlouvání" mimina, aby se otočilo tím správným koncem dolů, něco psala i I. Stadelmann v knížce "Zdravé těhotenství, přirozený porod" (One Woman Press). docela čtivá knížka, sice nedokonalá, ale stojí za nahlídnutí...

tož - hodně štěstí.

[22] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-11, 19:48 Solo | MuteČtenáři: ---

janicka > malou jsme přemlouvali dost dlouho (od cviků až po svícení baterkou)... Ale je už příliš velká. A času už na to moc nemá, protože na pondělí už je definitivně naplánovaný císař :/

[23] Vložil(a): ibex, 2004-06-11, 20:48 Solo | MuteČtenáři: ---

... asik tomu moc nerozumim ... ale co mate proti cisarovi ? v pripade ze je to nevyhnutelne ? mam asi jen sve nazory nicim nepodlozene .. avsak zatizeni organizmu je dle meho nazoru o mnoho mensi nez pri klasickem porodu ... matka je mnohem drive fit jak psychicky tak i fyzicky .. a celkove me to pripadlo o dost lepsi ... i zena to takhle komentovala ... to ze si dite nemuze vzit do rukou atd. je blbost ... mela ho po zasiti ihned u sebe atd. .. ?? neni tak ?

[24] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-11, 21:13 Solo | MuteČtenáři: ---

ibex > V prvé řadě je císař nepřirozený. Dítě jde na svět v okamžiku, kdy rozhodne lékař, ne tehdy, kdy by šlo samo. Může to být taky o několik týdnu dřív než by byl přirozený porod. Matce chybí jistý zážitek, na který se mnoho let duševně připravovala (možná tomu tvoje žena nebude chtít rozumět, ale mojí ženě to vyloženě vadí). A i dítě je připraveno o svůj první životní zápas. Jsou dokonce jisté studie, tvrdící, že to určitým způsobem poznamenává psychiku. Jakým přesně, to se ještě neví.

A i čistě technicky - je to operace s anestézií a žena se z toho nezanedbatelnou dobu vzpamatovává. Po porodu císařem je na jiném pokoji, dítě má u sebe jen po omezenou dobu a i potom, až je na normálním pokoji, jí (narozdíl od normálních rodiček) nenechávají dítě na noc. O brutálním zásahu do organismu, nutnosti hojení, občas i hnusné jizvě ani nemluvě...

A otec nemůže (a i kdyby mohl, tak snad ani nechce) být u porodu.

Jo, císař má jistě nějaké výhody (jako všechno), ale nevýhody vysoce převažují.

[25] Vložil(a): ibex, 2004-06-11, 22:17 Solo | MuteČtenáři: ---

pixy > oki ma to sve velke pro ... souhlasim .. u nas to byl spis pripad toho ze by to plod klasickou cestou asi nerozdychal (pupecni snura, otoceni plodu, kycelni rozvor), to ze jde o tyden driv si troufam rict nehraje roli v dobe kdy se v poradku daji rozchodit petimesicni deti (i kdyz tady bude v necem jinym),
Dusevni zapas zena prozivala taky a taky se tesila ... chvilemi bala (coz ja taky), prvni zivotni zapas mel muj syn sice jednoduchy ale vzhledem k tomu co ho na tomto svete ceka to docela ozelim a doufam ze vyhraje stovky dalsich zivotnich zapasu o to jak dustojne prozit svuj zivot na teto planete ....
... a ac vsechno nasvedcuje tomu ze bych ti chtel protirecit (sem uz takovy) ... v zasade s tebou souhlasim .. padz je to vzdy velice individualni a i dva rozlicne nazory mohou byt v zasade jednou pravdou ...
PS: co se tyce jizvy ta je v pohode, co se tyce ty hodiny co jsem se zenou nemohl byt a jen sem klicovou dirkou mohl videt jak nad ni stoji pet lidi to bylo opravdu drsny ...

takze - at to dopadne jen co nejlip

[26] Vložil(a): dasa [web], 2004-06-13, 07:23 Solo | MuteČtenáři: ---

Preju hodne stesti, u me zjistili otocenou polohu az pri vlastnim porodu!!! (konkretne v okamziku, kdy porodni asistentka zjistila, ze to co je uz videt je zadecek a ne hlavicka), ale ted koukam, ze mi to alespon usetrilo vsechny ty trable pred tim. Jizva je to nejmensi, jen je mi lito, ze nemuzes byt se svou zenou. Ja byla opravdu vdecna za to, ze manzel mohl byt se mnou a hlavne s malou, hned jak ji vytahli. (Asi vyhoda USA, jakozto i sance na pristi porod prirozenou cestou, tak to, podle toho co pises, radeji odbudu tady jeste pred navratem domu prestoze to ma i nejake nevyhody).

[27] Vložil(a): Roj [web], 2004-06-13, 09:11 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, moje dite prislo na svet cisarem o dva a pul mesice driv a po roce a pul zivota na vzduchu nejevi znamky psychicke ujmy z absence zivotniho zazitku :-)
U "porodu" jsem tim padem nebyl a tez me to nepoznamenalo, zustavam dal nejhloupejsim na svete :-)

[28] Vložil(a): Petr [web], 2004-06-13, 09:55 Solo | MuteČtenáři: ---

Ahoj Pixy, přesně stejnou story jsme si prošli před měsícem (skvělé těhotenství - hrozná nemocnice - děsnej porod (to u vás urcite bude ok)). Výsledkem je krásná a zdravá holčička a manželka už to všechno zapomněla (nechápu). Když přiložili Elišku mamince na bříško, tak jsem já, dospělej chlap, celé plánované focení probrečel. Hodně štěstí.

[29] Vložil(a): Radek, 2004-06-14, 08:21 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, nechci se do toho nějak míchat, ale kde jsi přišel na to, že kladenská porodnice je nějak dobrá? Naopak, všichni z Kladna které znám (jako že dost, protože tam bydlím) jezdí rodit do Slaného a unisono se shodují "Kladno never more".

[30] Vložil(a): Egon, 2004-06-14, 11:28 Solo | MuteČtenáři: ---

Přeju vám taky pevný nervy. A jinak máš pravdu. Je to pakáž. Před 14 dny mi zkolaboval otec a odvezli ho do jedné nejmenované okresní nemocnice. Ležel na pokoji 4x5 m, kde byly 4 postele. Byl tam 4 dny a za tu dobu mu udělali akorát EKG a pak ho pustili domů bez jakýchkoliv dalších vyšetření. Zajímalo by mě, kolik si za to u pojišťovny naúčtujou. V těch nemocnicích je šílenej bordel a peníze tam lítaj oknem.

[31] Vložil(a): stare [web], 2004-06-14, 14:58 Solo | MuteČtenáři: ---

Centrum Aktivniho Porodu - http://rodina.cz/cap/ (stranky jsou to technicky teda hrozny :-).
Vyuctovani Ti na Tvou zadost musi predlozit pojistovna.

[32] Vložil(a): Petr, 2004-06-14, 20:33 Solo | MuteČtenáři: ---

Milý Pixy, říká se, že politice, fotbalu a medicíně rozumí každý ... jak tak čtu Tvoje hořekování, asi na tom něco pravdy bude. Někdo je holt doktor medicíny, někdo je zas CSS-man. Je zajímavé, že jenom jedna z těchto stran má permanentní potřebu urážet tu druhou.

P.S.: Až budeš své "těhulce" pobyt ve špitále platit, nebude si muset stěžovat na špatné hotelové služby ...

Teď mě napadá taková hezká věta do pléna:

Kdy už KURVA těm namyšleným webmasterovským magorům dojde, že nemají na stránkách jako navigaci používat FLASH a Java applety?!

[33] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-14, 21:32 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [32] > Ani nevíš, jak rád jsem chtěl ženě připlatit za nějaké lepší služby. Jedna z věcí, které mě opravdu serou, je ta, že to nejde. A nejen to, že se jistí magoři snaží, aby to dokonce nebylo možné. Každému stejně... Brrrr...

[34] Vložil(a): Roj [web], 2004-06-14, 23:51 Solo | MuteČtenáři: ---

[32] To jako myslis, ze Pixy neplati zadne pojisteni a zadne dane? To bych mohl rict o sobe, kdybych nedal mesicne 7 litru jen za benzin. Ted spis osm.

[35] Vložil(a): Petr, 2004-06-15, 11:11 Solo | MuteČtenáři: ---

[34] Pokud si myslíš, že nemocniční hotelové služby se mají platit ze zdravotního pojištění a z daní, hádat se kvůli tomu nebudu. Taky názor ...

[36] Vložil(a): Roj [web], 2004-06-15, 16:09 Solo | MuteČtenáři: ---

[35] Ja si to nemyslim, ale taky si nemyslim, ze stavajici stav je v poradku.

[37] Vložil(a): ¨jana, 2004-08-27, 04:22 Solo | MuteČtenáři: ---

ad delka prace - taky si myslim, ze tech 176 "normalnich" a 50 "prescasovych" (ktere nejsou asi vzdycky) neni casove nic hrozneho (226 hodin mesicne) a ze rozhodne neni pravda, ze clovek nevidi rodinu, kdyz takhle dela. pracuju cca 200 hodin za mesic (nemam vsak tak zodpovednou praci, jako maji doktori, takze nechci psychickounarocnost srovnavat ani omylem) a stiham zabavu, malicko sportu, kina, vylety, kamarady, kaficka, restaurace a rodinu


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]