TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Při pátku po ránu


[1] Vložil(a): Jiří Bureš [web], 2004-06-25, 10:06 Solo | MuteČtenáři: ---

> Snad jsem se vyspal do zásoby...
Věř a víra tvá tě uzdraví :-) Ale rodina bude pohromadě a to je dobře. Konečně ti začne opravdový život.

[2] Vložil(a): Scalex [web], 2004-06-25, 10:26 Solo | MuteČtenáři: ---

Dopis od plynárny jsme dostali u nás v ulici všichni. Plynofikace této ulice proběhla před 15 lety a uhlím tam netopí nikdo. Na naši adresu navíc přišel tento dopis na jméno dědečka, který již dobrých dvacet let pobývá v urně. Nechápu, proč si plynárna není schopna před odesláním podobného dopisu ověřit, jestli dotyčná domácnost používá či nepoužívá plyn a jestli náhodou nepíšou lidem, kteří se narodili v roce 1880.

Nyní jim tedy sepisuju dopis o tom, že dědeček již plynové vytápění nepotřebuje, neboť spálen je dostatečně a za posledních dvacet let si na zimu nikdy nestěžoval. Také chci zdůraznit, že dědeček v tom hrobě není uložen sám, takže by měla plynárna ještě oslovit Šenkýřovy a Hrabákovy, kteří ten hrob sdílejí s ním. Dědeček je v tomto hrobě menšinou, takže o případné plynofikaci hrobu by museli rozhodnout i ostatní obyvatelé.

Myslím, že dědeček nebude mít radost ani z jedné z 1500 velkých osušek, které plynárenská společnost nabízí těm, kteří zareagují nejrychleji. Z krematoria nám byl dědeček vrácen velmi osušený.

Plynárenská společnost ve svém dopise nabízí dědečkovi "více pohodlí a komfortu". Nejsem odborníkem na posmrtný život, ale domnívám se, že zavedení plynu do urny by dědečkovi více pohodlí a komfortu nezpůsobilo. Naopak, pěkně by nám to dědečka rozvířilo!

Myslím, že tento marketingový tah se Středočeské plynárenské VELMI nepovedl...

[3] Vložil(a): Filip Jirsák, 2004-06-25, 10:43 Solo | MuteČtenáři: ---

Přípojku na plyn máme asi dva roky (kdy se dělala plynofikace ulice) - ale zatím končí ve zdi, bez plynoměru, tj. chápal bych dopis jako "tak už si konečně zprovozněte vytápění na plyn a přípojku zprovozněte) ale proč to přišlo tátovi dvakrát na tu samou adresu (i číslo, které je pod adresou, bylo stejné), to nechápu. Navíc osušky jsou asi proto, že se při zařizování přípojky pěkně zapotíte, nebo nač?
Stejně mám vždycky pocit, že management má nějaký univerzální rozpočet opsaný z učebnice ekonomie, kde je "marketing ... x %". A tak se holt nějaké peníze musí utratit za reklamu stůj co stůj. A tak inzeruje ČEZ, Telecom ještě v době svého monopolu, atd.

[4] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-06-25, 11:06 Solo | MuteČtenáři: ---

Hele Pixy a nenapadlo te, ze treba existuji lide, co koukaji na sport ne kvuli tomu, ze hraje "jejich" tym, ale kvuli tomu, ze je bavi koukat *na sport*?

A zkus rict Nemcum a Holandanum, ze slo o skoropratelak.
http://www.tsjechiebedankt.nl/

[5] Vložil(a): Luděk Roleček, 2004-06-25, 11:55 Solo | MuteČtenáři: ---

[4] Nikdo přeci "těm ostatním" lidem nevyčítá, že se chtějí dívat na sport. Ale jsou jistě i lidé, kteří se chtějí dívat na jiné programy. A proč druhá skupina o svoje programy přijde jen proto, aby se mohl vysílat zápas, který již běžel v hlavním vysílacím čase (kde z původního proramu vytlačil zase jiné pořady).

Sport jako takový mám rád, nesnaším sice fotbal a hokej, ale nebudu bránit ostatním lidem, aby si to užívali, když je to baví. Ale mezí mě, že se z těchto dvou sportů dělá taková věda - prostě když se hraje fotbal nebo hokej, tak jde všechno stranou. I já hlasuji pro to, aby se urychleně vytvořil ten čistě sportovní kanál a sportovní přenosy z ČT1/2 zmizely - až na nějaké to pochopitelné zpravodajství, samozřejmě. Sportovní noviny (nebo jak se tomu teď říká) ještě snesu - jsem totiž tolerantní :)))

[6] Vložil(a): tark [web], 2004-06-25, 12:10 Solo | MuteČtenáři: ---

Hmmm, pixy tak teď tě čeká fakt super život. Myslím, že si brzo přestěhuješ postel do jiné místnosti a tu ještě pořádně zvukově zaizoluješ. :) To že tě malá vzbudí zrovna ve chvíli, kdy se potřebuješ vyspat bude úplně normální. ;)

[7] Vložil(a): llook [web], 2004-06-25, 12:18 Solo | MuteČtenáři: ---

[2] - nabízí se otázka, zda mají právo takto využívat osobní údaje o svých zákaznících pro marketingové účely, například rozeslat dopisy všem obyvatelům jedné čtvrti, kromě těch, které mají v databázi. Nevím, neznám znění těch jejich smluv(kdo to vůbec čte?), zda tam o tom je něco mlžně napsané nebo ne.

[8] Vložil(a): d.f.h [web], 2004-06-25, 12:23 Solo | MuteČtenáři: ---

ad digitální TV, dva multiplexy a extra sportovní kanál, mimo ČT 2... tak toho se, pixy, mozna ani nedozijes :-D

[9] Vložil(a): noname, 2004-06-25, 12:36 Solo | MuteČtenáři: ---

1. sport - nevím proč považuješ ráno za "prime time". ČT to reprízuje, prostě proto že na to má koupená drahá práva a jsou lidé, kteří zápas neviděli a tak se na něj rádi kouknou (ano, lidé se koukají na fotbal kvůli fotbalu, nikoliv kvůli výsledku, třeba proto dávají za sebou dva zápasy, i když ty probíhají paralelně a výsledek toho druhého tedy již dopředu můžete znát).
2. ad plynárny - to je ještě sranda, ale někdy předevčírem jsem slyšel jak ženská z toho domu co vybouchl kvůli úniku plynu šla na plynárny se odhlásit a měla velký problémy, že jim nedokázala říct aktuální stav plynoměru.
3. ad databáze - ono je to docela těžký. Plynárny samozřejmě mají databázi svých uživatelů. A pak někde koupili databázi lidí z nějaké oblasti (zlaté stránky?). No a teď zkuste vymazat ty první kontakty z té druhé databáze. Zjistíte, že je to skoro nemožné, protože jednou se ten člověk jmenuje J. Novák, podruhé Jan Novák, potřetí je tam manželka Ivana Nováková, po čtvrté tam je ing. Jan Novák, po páté tam je sice Jan Novák u obou, ale jednou v Pražská 11/60 a podruhé v Pražská 11 (či Pražská 60, či Pražská I. 60.). No a samozřejmě ani jedna z těch databází neobsahuje údaj, jestli se jedná o činžák či rodinný domek. Spíše bych se tedy zajímal o to kde vzali údaje (když tam jsou nějaké i 20 let staré) a jestli náhodou neporušili nějaké zákony na ochranu osobních údajů a antispamový zákon.
4. K ženskejm - ještě jednou gratuluju, doufám že už vsjo zdrávo.

[10] Vložil(a): noname, 2004-06-25, 12:57 Solo | MuteČtenáři: ---

[8] afaik by musel umřít do 1 roku aby se toho nedočkal a to mu nepřeju.
ČT by měla mít další extra kanál, který bude jako druhá ČT2 a právě sport tam zmiňovali jako jednu výhodu - když je nějaká sportovní akce typu mistrovství v čemkoliv, olympiáda atd., tak by tend druhý program prostě vysílal jen tohle, aby nepřipravili ostatní o dokumenty atd.

[11] Vložil(a): Eso, 2004-06-25, 15:38 Solo | MuteČtenáři: ---

Laskavý dopis od Plynárenské jsme dostali v našem panelovém době, který byl plynem vybaven již v době, když ho před 20 lety stavěli.

[12] Vložil(a): noname, 2004-06-25, 16:04 Solo | MuteČtenáři: ---

mimochodem pixy - před pár měsíci jsme si tu libovali, jak konečně zavládl rozum při definování poplatků za televizi. Tohle jsi už četl? http://www.tiscali.cz/ente/ente_center_040624.750100.html

[13] Vložil(a): brn, 2004-06-25, 18:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Vubec nechapu proc mistrovstvi sveta vysila verejnopravni televize. At si to vysilaji v kanalu Nova, na verejnopravni televizi patri balet a dokumenty o vorvanich [nadsazka], ale sportovni udalost roku ne.

[14] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-06-25, 21:19 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [10]: on je trochu rozdíl, kdy tu bude digitální vysílání "aby si mohli udělat fajfku" a kdy tu bude fakticky použitelné digitální vysílání. Aby to nedopadlo tak, jako "je" ADSL...

Ad [13]: Dokážete si představit, že bude Nova vysílat tři týdny denně od půl deváté do půl jedenácté fotbal? No, něco do sebe by to mělo, v takových 80 procentech případů by to výrazně pozvedlo kulturní úroveň vysílání, ale asi by to nebyl dobrý nápad. A to nemluvím o tom, že mne ani trochu neláká představa, že když se jednou za čtyři roky dívám na fotbal, budu muset mít u křesla kýbl, pro případ, že bych náhodou zapomněl, že to komentují Poulíček s Tittlebachem, a před přenosem se najedl.

Když přijmu vaši nadsázku, balet (záznam) a dokumenty o vorvaních mohou klidně vysílat o týden později a nikomu tím žádná újma nevznikne. Když mi několikrát odložili Zaklínače kvůli Lize mistrů (na kterou jsem se nedíval), ani na sekundu mne nenapadlo to považovat za nějaké příkoří. Je zajímavé sledovat, jak jsou některé skupiny lidí netolerantní. Na ČT2 se vysílá kultura, společenskovědní dokumenty, přírodovědné pořady, technické magazíny a sport (a samozřejmě i spousta dalšího). Nevzpomínám si, že bych někdy někoho viděl protestovat proti kultuře nebo historickým dokumentům - myslím skutečně protestovat, ne že prohlásí "to je blbost" a vypne televizi nebo přepne na jiný program. Zato každou chvíli vidím někoho "od kultury" brojit proti technickým magazínům a sportu (v paměti mi utkvěla p. Brdečková: "Když nám z čétédvojky udělali sportovní a technokratické skladiště. ČT2 je přeci naše!" (za hlasitého přikyvování pánů Justa a Rejžka)). Já bych třeba taky rád viděl na ČT2 víc basketu; jenže chápu, že ten program není nafukovací a rozpočet ČT taky ne. Proč to nemohou chápat lidé "kulturní"?

Tím ovšem nechci ani v nejmenším naznačit, že považuji za dobrý nápad opakování zápasu ČR - Německo. Ceny videorekordérů jsou na takové úrovni, že nevidím žádnou podstatnou překážku, proč by si ten, kdo zápas nemůže sledovat v přímém přenosu, nemohl udělat na druhý den záznam vlastní.

Mimochodem: "sportovní událost roku"??? To snad ani omylem. Nebude takhle čistě náhodou letos olympiáda?

[15] Vložil(a): Ondřej Pohorský (wellard) [web], 2004-06-26, 07:10 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky nechápu, jak před nadcházející olympiádou může někdo hodnotit Euro jako sportovní událost roku. Trochu nevyvážené.

[16] Vložil(a): TimJ, 2004-06-26, 12:01 Solo | MuteČtenáři: ---

Já hlavně nechápu názor o tom, že na ČT2 nic takovýho nepatří.
Na Nově máte program pro masy (občas si říkám, že masa musej bejt debilové, jestli na to koukaj), na ČT by mělo bejt od všeho trochu, jak se čeká od veřejnoprávní televize. A srovnejte třeba zrovna letošní poměr mezi počtem sportovních přenosů s kulturou... určitě ten sport nebude mít převahu.

[17] Vložil(a): Roj [web], 2004-06-26, 12:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Ja povazuju naopak vynikajic, ze ten zapas opakovali. Traba spanelska TV bezne opakuje i zapasy jejich okresniho preboru.
Pokud nekdo chce na CT2 kulturu, filmy o vorvanich a intelektualni besedy, muze si je klidne nahrat. Video ma dnes snad kazdy, ne? Nebo si to kupte na DVD.
Pomer SPORT - NESPORT by mel byt 1:1 , a to na souctu vysilacich casu OBOU kanalu.

Treba v Nemecku vysilaly fotbal OBA kanaly soucasne. ARD i ZDF. Oba kanaly kvuli tomu musely prizpusobit ostatni program. Intolerantnost nesportovcu v Cesku je odpudihodna.

[18] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-06-26, 13:51 Solo | MuteČtenáři: ---

[14] ano, to je presne ono. Specialne tady v komentarich se vyskytuji lide, co si mysli, buhvi jak nevypadaji yntelegtualne s nazory "fotbal nesnasim, co na tom ti stupidove vidi", "co je to ta Superstar"...
Osobne si myslim, ze je to z 99 % poza. A takovi yntelegtualove prece nemuzou protestovat proti dokumentu o alternativni filmove tvorbe v provincii N'tschum'ta-k ve tretim kvartalu 40. let, i kdyz by se treba divali na finale ve floorbalu.

No, sportovni udalost roku... zalezi na tom, jak to myslite. Pro me *osobne* to treba olympiada neni. Naprosta vetsina olympijskych disciplin me nebavi... "no tak vsichni hazej klackem, no", "no tak vsichni behaj dokola, no". Zastanci atletiky necht se zdrzi urazek, prosim. Neodsuzuju to, ani vam to neberu. Proste me to nebavi, mam rad sporty, kde je videt nejaky "kousek".

[19] Vložil(a): Roj [web], 2004-06-26, 14:50 Solo | MuteČtenáři: ---

Letos jsou hne 4(ctyri!) vrcholne sportovni udalosti.
Hokejove MS, Euro, Olympiada a SP v hokeji. A Jsem vdecny, ze z mych koncesionarskych poplatku uvidim aspon 3(tri!) na CT.
SP bude na nove, to zas bude komedie :-)
Jagr se vrhne mezi 3(tri!) obrance....

Jo a malem bych zapomnel na Tour de France :-)

[20] Vložil(a): Ondřej Pohorský (wellard) [web], 2004-06-26, 15:29 Solo | MuteČtenáři: ---

To ano, ale Olypmiáda ty zbývající dost zastiňuje.

[21] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-06-26, 15:42 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [18]: olympiáda je výjimečná právě tím, že tam jsou prakticky všechny významnější sporty. MS/ME ve fotbalu je jen fotbal, MS/ME v atletice je jen atletika. Ale na olympiádě je všechno dohromady. Já třeba oceňuji, že se tak podívám i na sporty, na které bych se jinak nepodíval (pokud by se vůbec v televizi objevily).

[22] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-26, 16:01 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [14], [18] atd. > V zásadě to Michal vystihl skoro přesně stejně, jako to cítím já. Taky je spousta sportů, které mě baví a na které vydržím zaujatě koukat hodiny. Fotbal a částečně hokej mezi ně nepatří, ale vždycky jsem nějak dokázal pochopit, když kvůli nějakému důležitému/zajímavému utkání změnili v TV program. Pravda, třeba se mi to nelíbilo, když jsem se naladil např. na nějaký film, který pak zrušili ve prospěch "nějakého fotbalu". Ale rozhodně bych se nečílil a nepsal "rozhořčené dopisy řediteli televize".

Jenže tenhle případ je trošku jiný - kdybych zrovna náhodou nevěděl, že je to zápas, který už dávali, asi bych to přešel stejně jako jiný neplánovaný fotbal v TV. Ale že to je zápas, který v televizi běžel, v přímém přenosu, dokonce v primetimu (myslel jsem ten původní přenos, ne to opakování, noname [9]) a navíc nešlo ani o nějaké důležité finále mistrovství, nebo zápas, který nás zachránil před sestupem nebo tak něco, tak mi to opravdu vadilo. Co kdyby to byl SKUTEČNĚ důležitý zápas? To by přerušili veškeré vysílání jako při přepadení NewYorku teroristy? A když náhodou vyhrajeme finále, zruší program na celý týden a budou vysílat ten zápas každé tři hodiny dokola? To mi vadí.

Já chápu, že pro Němce a Nizozemce to byl podstatný zápas, protože kvůli němu jedna země postoupila a druhá ne - ale o kterém utkání na mistrovství se nedá říct totéž? A co při pavouku ve čtvrt-/semifinále? To jsou přece ještě podstatně významnější zápasy - to je taky budou všechny opakovat? Dvakrát až třikrát?

[23] Vložil(a): Roj [web], 2004-06-26, 21:50 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, ten zapas se opakoval treba pro ty, co vecer nechali manzelku zirat na Superstar :-)
Nebo pro ty, co se prave vratili z Portugalska, kde tou dobou CT2 logicky nemohli sledovat :-) Takovych lidi bylo 10000(desettisic!). Krome toho behem tech prenosu trha tvuj oblibeny kanal rekordy ve sledovanosti, tak bud rad :-)
Sice mas pravdu, ze to pro nas byl bezvyznamny pratelacek naseho becka, ale jaxem jiz psal, jsou televize, kde rozebiraji i okresni prebor v primetimu. A nikomu to nevadi.

[24] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-06-26, 22:34 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [23]: to se dá bez problémů vyřešit videem (těžko ho dnes považovat za nějaký luxus).

[25] Vložil(a): Roj [web], 2004-06-26, 23:58 Solo | MuteČtenáři: ---

[24] Video jsem kdysi mel, ted momentalne nevim, jesi je propojene, jestli je vubec v zasuvce 230V a kolik mysi v nem bydli.
Radsi si pustim tu CT2, od toho ji mam :-)

[26] Vložil(a): Ritchie, 2004-06-28, 01:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Roj [17] Pomer SPORT - NESPORT 1:1
Co kdybych zvolil jiné kritérium, třeba dokumenty -- nedokumenty, zpravodajství -- nezpravodajství, hudba -- nehudba, atd. Proč by měl být sport něco extra?

[27] Vložil(a): hippo, 2004-06-28, 10:18 Solo | MuteČtenáři: ---

ad[17]. Kdyz se zrovna hraje ME ve fotbale tak je to proste udalost evropskeho vyznamu. Proto tomu televize venuje tolik pozornosti nevim co je na tom tak nepochopitelne. Nebo mozna nechut k pohybu a celkova fyzicka lenost vede k tomu, ze to vadi i v televizi co pixy ? Celkem se koukam na tyhle prispevky kdy se tu jinak muj oblibenec rozciluje nad tim, ze nevidel nejaky porad, ktery bych ja treba nazval pi****ou. (BTW: nedivam se na televizi a nevim co to je)

[28] Vložil(a): Blackman [web], 2004-06-28, 10:21 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [20]: Jiste, olympiada je trochu jiny sportovni svatek, ale urcite existuji lide, ktere nezajima atletika, ale zajima je hokej nebo fotbal. A pro ty je sportovnim svatkem roku MS v hokeji a ME ve fotbale. Ze je fotbal i na OH je sice pekne, ale defacto nikdo ve svete tomu nepriklada moc vahu.

[29] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-28, 10:39 Solo | MuteČtenáři: ---

A kolik lidí na světě podle vás přikládá váhu ME ve fotbale? To i Australský Kriketový Pohár nebo Semifinále Středosijské Divize pozemního hokeje jsou podstatně významnější a sledovanější sportovní události.

Fakt mě vždycky pobaví zprávy typu "celý svět s napětím sledoval rozhdující minuty zápasu...". Jestli ME aspoň trochu zajímá (a teď mu budu hodně fandit) čtvrtinu Evropanů, tak je cca 2,5_% lidí na světě. K tomu ještě pár fotbalových fanoušků v Africe a Jižní Americe (ale ty zajímá maximálně jméno vítěze - asi jako většinu evropských fanoušků zajímá vítěz nějaké Africké ligy). S trochou dobré vůle to nějak zajímá řekněme nějaká 3_% populace - tedy asi ještě méně než je homosexuálů. Velmi minoritní, okrajová a zanedbatelná skupina.

Srovnávat to s olympiádou, která jako jediný sportovní podnik má šanci oslovit opravdu celý svět, je fakt brutálně sebestředné...

[30] Vložil(a): TimJ, 2004-06-28, 11:15 Solo | MuteČtenáři: ---

[29] po většinou s tebou Pixy souhlasím, ale teď si trošku protiřečíš:
- není potřeba do toho tahat celej svět. Je fakt, že světově významná událost to není, ať se třeba stavíme na hlavu.
- takový Rumuny to asi taky moc nezajímá, ale:
- ČT2 je česká (!) televize. A u nás jde rozhodně o víc, než jen 3%... netroufám si odhadovat čísla, ale IMHO i ten páteční ranní zápas sledovalo víc lidí, než ten dokument v nedělním prime-time.
A přiznejme si, i když jde o veřejnoprávní televizi, nejdůležitější je sledovanost. A ta IMHO začátkem akcí typu ME, MS, Z/LOH, atd. rapidně stoupá. A největšímu konkurentovi (Nova) klesá. Schválně by mě zajímalo srovnání, kolik lidí včera koukalo na Superstar a kolik na fotbal. Nedivil bych se poměru 1:0,5 a to jsem ještě pesimista. Což je na ČT2 prostě úspěch. Tečka. Můžem se rozčilovat jak chceme.

[31] Vložil(a): noname, 2004-06-28, 11:43 Solo | MuteČtenáři: ---

Mimochodem, teď jsem se bavil s kamarádkou z Řecka. Tam sice bude za dva měsíce Olympiáda, ovšem po porážce Francie byly plné ulice lidí a vlajek. A strašně se těší (bojí) na náš společný zápas.
Fotbal je záležitost, kterou žije polovina české populace, takže nevím proč by se prostě nemohlo reprízovat pro ty, kteří zrovna nemohli.
To jestli to je světová událost či ne je putna. Když by světovou olympiádu sledovalo v ČR pět procent lidí, tak to nemá smysl reprízovat. Když by Zlínskou derby v kuličkách sledovalo 90% lidí, tak to smysl reprízovat má. A to ne kvůli sledovanosti samotné, ale kvůli kulturně-sportovnímu zážitku, který zprostředkujete pro více lídi.

[32] Vložil(a): Milan [web], 2004-06-28, 12:15 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [4] no nemyslim, ze by Holandani nebo nemci koukali na fotbal zrovinka na CT2

[33] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-28, 12:46 Solo | MuteČtenáři: ---

Teda vy si (a tomu fotbalu) opravdu fandíte...

Zápas Česko-Nizozemsko vidělo 17,1_%, Česko-Lotyšsko 14,7_% a Německo-Nizozemsko 12,2_% dospělých diváků. První čtvrtfinále na EURO 2004, duel Portugalců s Angličany si na ČT2 nenechalo ujít 13,9_% dospělých a 3,3_% dětí ve věku 4 až 14 let - to dělá 38% (resp. 21%) podíl diváků u obrazovek. Oficiální údaje o včerejším zápase Česko-Dánsko ještě nejsou, ale nepředpokládám, že by se extrémně lišily od ostatních, tj. sledovanost kolem 15_% populace a share ještě hluboko pod 50_%. Ani se nedá moc očekávat, že by share Novy se Superstar klesl pod úroveň ČT. Rozhodně bych pochyboval o nějakém poměru 2:1 ve prospěch fotbalu, o kterém mluví TimJ [30] - spíš bych věřil opačnému poměru (nanejvýš by to mohlo být tak nastejno).

To, že ony desítky tisíc opravdových a zarytých fanoušků jsou tak hodně vidět, ještě neznamená, že ty méně viditelné milióny lidí, které ten fotbal nebere tak jako vás, netvoří většinu...

Nikomu ten fotbal neberu - ale trochu soudnosti, pánové...

[34] Vložil(a): TimJ, 2004-06-28, 13:04 Solo | MuteČtenáři: ---

[33] asi jsem to napsal blbě, v původním příspěvku jsem opravdu myslel 2:1 (Superstar:fotbal) a to ještě pesimisticky, takže je možný i 1:1, v tom se shodujeme.
Pixy, a 21% je ti málo? Když si vezmu, že část lidí TV nemá, část lidí seděla u PC, část lidí byla v práci, část lidí spala, část lidí se zabývala jinými činnostmi, část lidí koukala na DVD/Video půjčený s půjčovny, část si četla, atd... a ten *zbytek* co koukal na něco jinýho zas tak obrovskej vůči těm 21% není.

[35] Vložil(a): TimJ, 2004-06-28, 13:05 Solo | MuteČtenáři: ---

[34] fuj, *Z* půjčovny

[36] Vložil(a): LK, 2004-06-28, 14:58 Solo | MuteČtenáři: ---

[29] Fotbal má příznivce na nejneuvěřitelnějších místech. Když jsme byli v Thajsku, tak jsme se v jednom buddhistickém komplexu zapovídali s Thajcem, který uměl relativně obstojně anglicky. Když se dozvěděl, že jsme z Čech, tak začal říkat nějaká jména, že to jsou čeští fotbalisti. Bohužel si naběhl, protože se o fotbal vůbec nezajímám, zprávy o sportu v bedne nesleduju, takže nebýt manželky, která má aspoň nějaký přehled díky svému bratrovi, vypadal bych tam jak úplný neználek, protože jsem žádného neznal. Nicméně jsem ta jména zopakoval a on byl nadšenej jak malej kluk. Takže fotbal je opravdu populární snad úplně všude.

[37] Vložil(a): pixy [web], 2004-06-28, 17:35 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [34] > Kde's vzal 21_%? Nejvyšší sledovanost, kterou tam uvádím, je 17,1_%... Ne, že by na tom nějak záleželo, ale docela by mě zajímalo, kde's těch 21 vzal...

[38] Vložil(a): TimJ, 2004-06-28, 19:39 Solo | MuteČtenáři: ---

[37]
"to dělá 38% (resp. 21%) podíl diváků u obrazovek."

Sorry, koukal jsem do toho tvýho příspěvku a překouk' jsem se :-). Ale jak říkáš, ne že by na tom nějak záleželo...

[39] Vložil(a): Roj [web], 2004-06-28, 22:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Ono je to taky tim, ze piplmetry ve sportbarech nemaji a na Staromaku a dalsich namestich taky ne.

A Pixy, nenech se vysmat. Euro 04 je dost sledovane i mimo Evropu. Je to dano tim, ze nejlepsi hraci sveta proste hrajou v Evrope. Je to uplne stejna situace, jako je v hokeji NHL. O tu se lidi dost zajimaji i v Cesku, Japonsku a Kazachstanu,i kdyz je to jen lokalni soutez dvou statu.

Je docela zabavne sledovat tuhle laickou debatu. Aby ses dostal do stejne situace, zkus zajit na nejaky web pro blondynky a vycihnout si chvili, kdy se zacnou bavit o webdesignu :-)

[40] Vložil(a): noname, 2004-06-30, 14:31 Solo | MuteČtenáři: ---

jojo, zrovna to samé jsem chtěl napsat. Koukat na fotbal v televizi doma je nuda, jestli jsi byl v té době v nějaké hospodě kde mají televizi či plátno a nebo na václaváku, tak zjistíš, že pár set tisíc se koukám tam a věřím že s těma 20% co na to čuměj na bedně by to dalo možná polovinu. Navíc tipuji, že 80% z nich budou mužové, a tak by se dalo předpokládat, že market share fotbalu v mužské části populace bude nadpoloviční. Ale hlavně - po dokumentu "o alternativni filmove tvorbe v provincii N'tschum'ta-k ve tretim kvartalu 40. let" se nerozvine v práci živá debata, nestoupne dvojnásobně počet hitů na nějaký sportovní ezine (viz dnešní novinky), nedozví se o česku žádný Thajec, nestoupne spotřeba piva, nezmění se jak mávnutím proutku všechny reklamy v televizi do národních dresů a nestoupne objem reklamy na dvojnásobek, nevzroste národní hrdost.
Prostě fotbal JE údálost. Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je tak jediné co proti tomu zmůžete. ;-)

[41] Vložil(a): vs, 2004-06-30, 18:56 Solo | MuteČtenáři: ---

Tedy nevím, ale mám pocit, že jádro pudla je v tom, že ČT2 neplánovaně ruší naplánované pořady, aby mohla odvysílat neplánovaný sport a ještě ke všemu ze záznamu. Chtěl bych vidět pokřik tak zvané „sportovní“ části naší veřejnosti, až jim zruší naplánovaný sportovní přenos a dají místo něj ze záznamu dejme tomu koncert klasické hudby. Jediná smůla je, že takysportovců je několikanásobně více, než libovolné jiné zájmové skupiny, takže všechny ostatní spolehlivě překřičí.
PS: Nějak jsem opravdu nepochopil, k čemu je sportem způsobený vzrůst sledovanosti kanálu ČT2 dobrý. Osvětlí mi to někdo?

[42] Vložil(a): noname, 2004-07-01, 13:36 Solo | MuteČtenáři: ---

[41] - jenže tady je problém, že televize musí plánovat měsíce dopředu, ale to jestli bude nějaké sportovní utkání, které bude někoho zajímat se dozvíš tak maximálně týden dopředu, a že to bude utkání, které by mohlo zajímat i reprízované, se dozvíš až po utkání, tedy pár hodin dopředu.
A hudba je krásná i když ji posloucháš s několika denním zpožděním - u fotbalu to má smysl jen když je přímý přenos a nebo den poté ráno, když ti co nemohli vidět přímý přenos, protože třeba makali se na to mohou kouknout ze záznamu, aby pak večer až půjdou zase do šichty o tom mohli debatovat.
Já myslím, že tohle je prostě pochopitelné. Když bychom teď náhodou postoupili do finále evropy třeba ve florbale, tak by tím možná také přerušili nějaký program (a možná i nějaký zápas divize ve fotbale, i když jinak florbal zajímá méně lidí). Dokonce si nějak vzpomínám, že zde neočekávaně přijela nějaká hvězda (či se zdržela o den dýl, či se rozhodla, že když už je tady, že vystoupí, už si to nepamatuji) a zařadili přenos z jejího koncertu místo něčeho jiného.
Právě to, že mohou reagovat na aktuální děje je to co dělá veřejnou televizi službou pro veřejnost. Nova by kvůli tomu určitě Dallas neodložila (viz jejich povodňové zpravodajství).
A k čemu je to, že více lidí sleduje sport? To je stejně blbá otázka jako k čemu je sledování klasické hudby. Obé je to kultura (ve většině států je sport daněn stejně jako kulturní představení, jen u nás teď sport dali do 22%), obé slouží k povznesení ducha. Že zrovna vy fotbal nemusíte (a někdo zas nemusí klasickou hudbu) na tom nic nemění.

[43] Vložil(a): vs, 2004-07-01, 14:25 Solo | MuteČtenáři: ---

[42] K první půlce jen to, že za dobu, kdy jsem ještě měl televizi (už jsem se jí dávno zbavil), jsem nikdy nezažil, že by přerušili naplánovaný sport něčím jiným, zato něco jiného neplánovaným sportem tolikrát, že škoda mluvit. Beru ovšem argument, že některé sportovní události jsou příliš žhavé, než aby se s nimi dalo počítat. O důvod víc, aby sport měl vlastní kanál a neotravoval nám, kteří rádi sportujeme, ale na sport v televizi se neradi koukáme, život.
No a k té druhé: Tady šlo o to, že někde výše kdosi říká, že by ČT měla být ráda, že jí díky sportu stoupne sledovanost. Jenže za prvé po skončení sportovních přenosů sledovanost spadne zpátky dolů a za druhé reklama na ČT je pokud vím omezená zákonem, takže ČT na sportovním přenosu, který musela draze koupit, asi ani moc vydělat nemůže.

[44] Vložil(a): Roj [web], 2004-07-01, 20:27 Solo | MuteČtenáři: ---

[43] Tak ja Vam to pripomenu.
Kdyz narazila letadla do WTC(kultura), prerusila tim televize vsechen planovany program na nekolik dni, vcetne sportu. Dokonce tehdy poprve se v historii nejvyssi hokejove ligy (50 let) neodehralo cele jedno kolo, coz se nastalo ani pri smrti Gottwalda a Brezneva.
Kdyz se rozvodnila Morava a Vltava, neplanovane kazda v jinem roce (prirodopis), opet sel planovany program stranou.
V obou pripadech se zvysila sledovanost CT. No a co? Sledovanost prece neni hlavnim kriteriem, ne? :-)
Sport musel v zajmu sledovanosti ustoupit neplanovane kulture a prirodopisu :-)

[45] Vložil(a): vs, 2004-07-02, 09:16 Solo | MuteČtenáři: ---

[44] Nu, ne že bych tohle chtěl srovnávat. Každopádně jsem za vodou, protože jsem psal „kdy jsem ještě měl televizi“ a tu už jsem v téhle době dávno neměl ;-) Ale díky, aspoň jsem se po ránu pořádně zasmál :-)

[46] Vložil(a): pankreas, 2004-07-02, 10:07 Solo | MuteČtenáři: ---

[43] K te sledovanosti: ano, je to dulezite. Nejde tady totiz o objem reklamy, ale o jeji cenu.


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]