TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Helenka je cool, woe


[1] Vložil(a): meky [web], 2004-07-12, 02:00 Solo | MuteČtenáři: ---

No, mám v práci kolegu a ten je přesně takhle postižen. Jeho Golf mu taky jezdí na bpm. Blázínek.

Teď jedna technická drobnost. Už asi potřetí mě RSS čtečka nešupla na ten příspěvek na kterej má. Začalo to myslím s těma kosákama a od té doby to nějak hapruje. Je zajímavý, že jenom na tomto blogu, tak nevím kde je chyba.

[2] Vložil(a): JersyWoo [web], 2004-07-12, 02:39 Solo | MuteČtenáři: ---

Jsem taky posedlej, ale kvalitní prostorovou hudbou, k tomu musím ale mít zavřený okýnka aby mě okolí nerušilo a střední hlasitost aby moje uši si to vychutnaly, protože když je to nahlas tak moje ušiska nerozeznají tak dokonale rozdíl tónů. Tuhle jsem se u kamaráda na oslavě ožr.l a pak jsme ráno seděli zabouchlý u mě v autě a poslouchaly operu nebo symfonii (nevyznám se v tom) od Bacha. A to byl větší požitek.

[3] Vložil(a): zzen, 2004-07-12, 03:48 Solo | MuteČtenáři: ---

Ve vší slušnosti pixy - neurážej se - ale při četbě Tvých blogů ze sekce "Jen tak" by člověk mohl snadno nabýt i pocitu, že jsi právě Ty ten jedinec, který má problém a musí si ho nějak řešit. :-/

12. 7. : Vytuněný blbečci.
7.7. : Jak vyvrátit psovi čelist aneb jak vrazit prsty do očí "půlmetrákovýmu a metr vysokýmu hovadu s pěnou u huby""
7.7. : Machři s pojízdnými minikombajny - proč mne s nimi obtěžují?
4.7. : Nedělní politické debaty - proč mne s nimi obtěžují?
25. 6. : Fotbal po ránu? Proč mne s tím obtěžují?

Budiž - jako polehčující okolnost lze přiznat čerstvý, po nocích řvoucí přírůstek v rodině. Podobně lze mnohé připsat jistě jakémusi přehánění, které je vlastní mnohým blogerům.

I přesto - neuvažoval jsi někdy pixy:
a) o zaměření svého osobního růstu na zklidnění mysli a větší toleranci ke svému okolí?
b) o tom, že na světě je spousta lidí a většina z nich je dost odlišná od Tebe (nebo mne či kohokoliv jiného)? Jelikož je ti jasný rozdíl mezi průměrem a mediánem, možná by mohlo i tohle.
c) o změně bydliště/životního stylu? Možná je Kladno nějaké špatné prostředí. Tam, kde bydlím a žiju já, se podobné problémy nevyskytují. A nebo si jich možná jen nevšímám.

[4] Vložil(a): dgx [web], 2004-07-12, 07:23 Solo | MuteČtenáři: ---

[3] Docela jsem se nad přehledem článků pobavil :-) Vážně to zní jako podklad ke stanovení diagnózy, jen doufám, že Pixyho postižení není závažné, protože trpím tím stejným ;-) ...až na ty problémy s televizí, která mě jaksi netrápí

[5] Vložil(a): t3x [web], 2004-07-12, 07:50 Solo | MuteČtenáři: ---

na televizi se koukat nemusi :)
ale o těch blbečkách to napsal Pixy MOC pěkně a výstižně. ještě dodám pokud je to golf ještě se to dá unést ale když je to ojetá rezavá škoda 120 doplněná čímkoliv je to k zblití :)

[6] Vložil(a): Lukas Petrovicky [web], 2004-07-12, 08:45 Solo | MuteČtenáři: ---

pixy - tak tenhle spot mi mluvi z duse :)
lide, zabyvajici se tuningem, jsou neskutecne zvlastni sorta lidi a take si s nimi a jejich disco-music pravidelne uzivam pod okny...

[7] Vložil(a): TimJ, 2004-07-12, 08:55 Solo | MuteČtenáři: ---

hezky :-).
[6] jen bych dodal, že ne každej příznivec tuningu a rychlejch aut je příznivcem disco...

[8] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-07-12, 10:08 Solo | MuteČtenáři: ---

[6] z 99,9 % to neni tuning. Dale viz Dfensuv web atd.

[7] presne. Mam take rad rychla auta (a tim nemyslim "dame do rapida vole motor z feldy a bude to vole husta kurba") a posloucham folk&spol. a hardrock. A v aute to ROZHODNE neposloucham nahlas.

[9] Vložil(a): pixy [web], 2004-07-12, 10:39 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [3] > Ty mě neznáš a já neznám tebe. Já jsem velmi toleratní člověk (divil by ses) - ale moje tolerance končí tam, kde začíná netolerance někoho jiného, aneb jejich sovoboda končí tam, kde začíná svoboda moje, aneb všechno je to pořád dokola jen to Zlaté pravidlo (o kterém jsem tady už kdysi psal).

ad "vytuněný blbeček" - to jsem přesně popsal tvé chování, že ti to vadí? Jinak nechápu, jak ti může vadit, že si (a to ještě hodně s nahledem) trošku stěžuju na křupany, kteří jsou asi středopupkem světa, už dvakrát mi neskutečným kraválem pod okny po půlnoci vzbudili dítě a přitom dokážou projevovat takové projevy inteligence, jako je pouštění Jakuba Smolíka se slyšitelností přes půl města a hrdě se ke zdroji hlásí.
  
S těmi psy to už vlbec nechápu - jen za letošek už vážně zranili/zabili psi u nás sedm lidí a já mám čerstvě narozenou dceru, se kterou za chvíli budu chodit ven. A chci vědět, jak ji/sebe/ženu bránit, když na takovou bestii NÁHODOU narazí. To s ostatními příspěvky nemá moc společného, nemyslíš?

Mimochodem, neměl bys náhodou taky zklidnit svou mysl a zvýšit SVŮJ práh tolerance vůči MNĚ? :)

A konečně: když tak nad tím přemýšlím, proč mám občas takové hnidopišské nálady a potřebu ventilovat podobné stížnosti, docházím k závěru, že je to nejspíš právě kvůli té toleranci. Prostě mě občas strašně žere, že jsem vůči všem TAK ohleduplný (někdy až moc), empatický až na půdu - a ostatní holt nejsou. A někdy to prostě přeteče...

Asi máš pravdu, potřeboval bych možná nějaký zenový kurz a naučit se to neútrpně překousávat. Chovat se sám podle svého nejlepšího svědomí a *přitom to neočekávat od jiných*.

Jenže někdy je to ale kurevsky těžké.

[10] Vložil(a): px30, 2004-07-12, 11:06 Solo | MuteČtenáři: ---

[3] Tak já se přiznávám k tomu, že trpím úplně stejnou diagnózou: všechny věci, na které si tu Pixy stěžuje by mě namíchly taky. Akorát mám před barákem místo kombajnů alieny (důchodce), kteří se scházejí u dechovky a becherovky v nedalekém kulturáku. Když se stádo důchodců potácí po půlnoci domů, řve jak na lesy a převrací popelnice, tak to fakt stojí za to. Pankáči a rockeři jsou proti nim beránci. V tu chvíli jdou veškerá předsevzetí o duchovním růstu, toleranci a lásce k bližnímu do prd3l3 a nastupuje tupá zuřivost.

[11] Vložil(a): Fanda, 2004-07-12, 11:28 Solo | MuteČtenáři: ---

To mě těší, že nejsem sám, kdo je takto postižen svým okolím a vůbec se Pixymu nedivím, že si na spoustu věcí stěžuje.
Ad [3] Pokud je to nějaká diagnóza, trpím jí taky.
Myslím, že není o toleranci, pokud mi vadí, když se večer sjedou pod okny baráku "duniči", otevřou kufry svých aut a vzájemně si předvádí, jak jim to duní. Nakonec kolem půl desáté s ohromných rachotem jejich silných mot.. tedy trubek na vejfuku odrachotí naštěstí dunit někam jinam. Později v noci se vrací už jen jeden, zde bydlící, který však opět za rachotu svého nátrubku parkuje napopáté.
Je pravda, že pokud bych předtím neuspal dvě děti, možná by mi to vadilo o něco míň. Proto to pixy ventiloval asi až teď i když už tam určitě duní delší čas.

A dtto o duničích interních panelákových, do půlnoci šňafajících a vyjících krysařících, kutilech obecných po22tihodinových a dalších podobných individuích.
Já jsem tolerantní, ale vše má své meze a očekávám trochu ohleduplnosti také od ostatních.

[12] Vložil(a): jakub, 2004-07-12, 11:36 Solo | MuteČtenáři: ---

Typ těchto magorů, jak se zdá, je kosmopolitní.
Už jsem si domů donesl dlažební kostku, že jim ty auta v noci osolím ale něco ve mne mi pořád brání abych tento krajní prostředek použil.

[13] Vložil(a): Vincent [web], 2004-07-12, 11:43 Solo | MuteČtenáři: ---

treba jeste nemel prehravac, ale jenom autoradio a zrovinka tam neslo nic jinyho vyladit (tomu bych se mimo Prahu nedivil)

[14] Vložil(a): llook [web], 2004-07-12, 11:46 Solo | MuteČtenáři: ---

"Já tu mám denně aspoň jednoho" - To znamená, že některé dny pouze jednoho? To bych si toho asi taky všímal, kdyby to byl tak málo častý jev.

[15] Vložil(a): guha, 2004-07-12, 12:05 Solo | MuteČtenáři: ---

já se pixymu nedivím. taky si o sobě (jako správnej chlap ješitně) myslím, že jsem tolerantní až na půdu. když jsem bydlel na sídlišti, měl jsem výčitky svědomí, když jsem po půlnoci parkoval, že snad poměrně tichým motorem někoho vzbudím, rádio jsem měl samozřejmě vypnutý. ale tihle degénci, kteří se potřebují exhibovat a kompenzovat si něco, ti nezaslouží jakékoli sympatie. dlažební kostka je možná příliš, ale holt, když policie má na starosti zrovna nasazování botiček..., leckdy mi přijde, že ty frajírky ještě obdivuje.
pokud si zzen hraje na psychologa, spíš bych ho poprosil, aby diagnostikoval nejdřív ty "vytuněný blbečky". možná by došel k závěru, že nejprve by si tito měli vytunit mozek, prostě vybrousit místo motoru pro větší myšlenkovou výkonnost.

[16] Vložil(a): jiri, 2004-07-12, 13:36 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky znám jednoho. Je z malého města a když přijede k nám na vesnici, tak si takovýmto směšným způsobem pozvedá sebevědomí. Akorát nemá Golf, ale Daewoo Lanos. Když vyleze v 5 ráno z hospody, kde právě skončila tancovačka, otevře dveře auta, pustí na plnej kórek JARy a při tom kraválu se dá do cool řeči s ostatními okolo_postávajícími. Na mou námitku, že by nemusel za raního kuropění budit lidi, kteří právě usnuli a jsou rádi, že přestal nářez z hospody, namítá: "život je pes, vole".

K Pixyho úchylkám: každej má něco. Osobně jsem rád, že je na světě taky ještě někdo, kdo netráví hodiny hodin před obrazovkou vejráním na fotbal a komu lezou na nervy bezohlední egocentristi.

[17] Vložil(a): kmotr, 2004-07-12, 13:57 Solo | MuteČtenáři: ---

musim to sem dat, nez to sem da nekdo jiny...va americe se jim rika Ricers :D
http://ircuser.org/files1/Ricers.mpeg

[18] Vložil(a): TimJ, 2004-07-12, 13:59 Solo | MuteČtenáři: ---

[17] :-D :-D :-D

[19] Vložil(a): jano, 2004-07-12, 14:37 Solo | MuteČtenáři: ---

U nas na sidlisti se mi pod oknama schazi omladina ve 120kach, z kazde duni neco jineho, a bezne konci az pred pulnoci.

Pravidelne tu taky houkaji dve auta, klasickej alarm. Pul minuty houka, pak 10 sec klid, a zacne znova. Pokud je treba vitr, tak to vydrzi klidne i 5 az 10 minut v tahu, jednou dokonce cca 12.

Delam pres noc (bezne tak do 6 do rana :), takze me osobne to nerusi (nebudi), ale presto ty lidi (majitele) obdivuju.

Nejsrandovnejsi na tom je ze obe houkajici auta jsou skoda favorit - cili jedny z nejvetsich kraksen tady. Jiny auta nehoukaj.

Asi si najdu taky nejakou dlazebni kostku :)

[20] Vložil(a): pixy [web], 2004-07-12, 15:30 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [17] > Jóóóó! To je vono! To sou voni! pinDík, Lukáši

[21] Vložil(a): t3x [web], 2004-07-12, 15:54 Solo | MuteČtenáři: ---

sem rád že nejsem jedinej "netolerantní" člověk :) souhlasím s pixyho příspěvkem o svobodě. já se taky snažim nikoho neomezovat, mam rád hlasitou muziku, ale když jedu v autobuse tak si to ztišim protože většinu lidí to nezajímá, ale tyhle degeni s vytuněnejma 120 po tatínkoj potřebujou ukazovat jak maj vole novou car a super zvuk a balej na to buchty :) bylo by asi zajímavé zavést takovouhle diskuzi na nějakém tunningovém webu...

[22] Vložil(a): celoush, 2004-07-12, 16:16 Solo | MuteČtenáři: ---

Komu bychom se smáli, pokud ne vytuněným tuc-tucákům. Jinak myslíte, že na tohle fakt jdou zbalit mařenky? Většinou co sem si všiml se jim především smáli.

[23] Vložil(a): Steelista [web], 2004-07-12, 17:11 Solo | MuteČtenáři: ---

Pánové, po téhle diskusi si hned víc vážím toho, že bydlím na vesnici, kde jakýkoli dlouhotrvající hluk spějě k úpravě chrupního profilu "tvůrce" hluku. A proto se každý snaží být tak tichý jak to jen jde.

[24] Vložil(a): zzen, 2004-07-12, 17:25 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [9]: Ty mne znáš a já znám Tebe, ale jen zběžně a naposled jsme se viděli už hodně dávno, takže to s tématem nesouvisí.

"Asi máš pravdu, potřeboval bych [...] naučit se to neútrpně překousávat."

Jen to ne. To budeš mít v sobě té zloby natlakováno ještě více. Skončíš jako [12] se záložní dlažební kostkou pod oknem v obýváku. Ideální je, když Tě to ani nerozčílí. :)

Nemám problém s tím, co píšeš na svůj vlastní blog - dokud to nenabádá k hanobení rasy či národa, máš na to své svaté právo, které Ti nehodlám upírat. A doufám, že jsem Tě neurazil - rozhodně to nebylo záměrem.

Říkal jsem si spíš, že v kontextu těch mnoha souhlasných a přitakávajících příspěvků, které určitě budou následovat (a následovaly), možná neuškodí i trochu jiná reflexe. A moje vlastní zamyšlení nad tím, co lidi pohání si pořád stěžovat. Přijde mi to, že se vzájemně ujišťujete, že svět je na hovno.

Copak oni tam díky tomu článku ricers ráno nebudou?

Možná je to tím, že jakožto člověk (zatím) bez rodiny nemám ty správné "obranářské" pudy. Je to asi hodně jiné, když člověku stačí, že ricers nevzbudí jeho samotného.

[25] Vložil(a): Roman [web], 2004-07-12, 18:22 Solo | MuteČtenáři: ---

[24] zzen... sakra.. ma vobec vyznam sa v tomto pripade hrat na diablovho advokata? Proste tento clanok odignoruj a pockaj si na nieco co ta bude zaujimat.

[26] Vložil(a): exp, 2004-07-12, 18:55 Solo | MuteČtenáři: ---

Lide co poslouchaji trochu alternativini hudbu ji vetsinou poslouchaji pro SVE poteseni a chteji si ji trochu vychutnat, proto nemivaji nutkani ji vnucovat kazdemu kdo je v doslechu.

[27] Vložil(a): Urbi [web], 2004-07-12, 21:51 Solo | MuteČtenáři: ---

Me by spis zajimala jedna vec - ta hudba. Cim to je, ze teenageri (a vlastne i ti -cetileti) tak preferuji hudbu 80. let? Tim nemyslim Prazsky vyber, ale prave Helenku, Karla a pod.

Driv jsem si rikal, ze to je z recese, ale ted nevim. Zadna recese nevydrzi patnact let a nepritahuje stale nove a mladsi posluchace.

Takze je to budto tim, ze nasi slavici jsou vazne dobri a nebo je to neustalou masazi z radii (hraji to radia, budu (si) to poustet taky) - zacarovany kruh.

[28] Vložil(a): pixy [web], 2004-07-12, 21:51 Solo | MuteČtenáři: ---

zzen > Kdybych sem psal denně spoty o tom, jak jsem se pěkně vyspal, jak dnes krásně svítí sluníčko, jak mi Zuzanka spokojeně spí na rameni a žena se na mě směje, že mě nikdo ničím nenaštval a že v práci se mi podařilo udělat vše, co jsem si naplánoval - kdo by to četl? Nebo kdo by to četl podruhé?

Většina dní je fajn a pohodových a v 99% času mě nikdo ničím nevytáčí a vlastně nic se neděje. To, že je všechno v pořádku, NENÍ ZAZNAMENÁNÍHODNÉ. Za zmínku stojí hlavně extrémy - a ty jsou pohříchu většinou negativní :)

[29] Vložil(a): pixy [web], 2004-07-12, 21:56 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [27] > Podle mě to je normální důsledek mediální masáže. Středněproudá rádia a komerční televize sice argumentují tím, že "lidi to chtějí slyšet", ale je to jen jejich alibismus, přizdichcáčství a nedostatek odvahy přijít s něčím odlišným namísto pouhého kopírování shodných formátů od ostatních. Ve skutečnosti ale vkus posluchačů/diváků formují oni samio svým vysíláním...

Kdyby Nova začala vysílat v primetimu nějakou show s cimbálovkama, to byste viděli, jak by stouply na popularitě... Ostatně fenomén pořadů typu "Uragán" apod. na (nejsledovanější) slovenské Markíze a potažmo nesrovnatelně vyšší popularitě "lidovkových" kapel na Slovensku oproti nám mluví za sebe...

[30] Vložil(a): pixy [web], 2004-07-12, 22:00 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [24] > Ještě k tomu "tlakování" - já jsem právě úmyslně napsal "naučit se to NEútrpně překousávat". :o)

[31] Vložil(a): Roj [web], 2004-07-12, 22:41 Solo | MuteČtenáři: ---

Hodit z panelaku dlazebni kostku je moc drsny, ale zkus vajicko. Auto neposkodis, majitele prinutis k zamysleni, jestli nedela neco blbe :-)
Alternativy:
*Smradlavy vajicko (nutno skladovat v uzavrene nadobe na balkone
*Krehka lekovka s emailem reditelnym vodou
*Krehka lekovka s emailem na bazi organickych rozpoustedel (nejlepsi barva - tmave cervena)
*Krehka lekovka s epoxidovym lepidlem nenatuzenym
*Krehka lekovka s epoxidovym lepidlem natuzenym
----------
Misto krehke lekovky lze vyuzit libovolneho obalu, ktery dovoli mediu rozlít se efektivne na pozadovany povrch.
Pri pouziti poslednich tri variant je vhodne upozornit dydzeje na to, ze pri cisteni pomoci organickych rozpoustedel si muze nenavratne poskodit lak :-)
Ale nevim, cim jinym nez toluenem ten nenatuzeny epoxid sunda dolu z toho skla :-)

[32] Vložil(a): Urbi [web], 2004-07-12, 22:42 Solo | MuteČtenáři: ---

[29] Tak to je zacarovany kruh, protoze nevim, kdyby prislo nejaky "normalni" radio, jestli by se chytlo. Asi tezko.

[33] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-07-12, 23:04 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [27]: v osmdesátých letech zase byla "in" hudba let šedesátých. Třeba v tom bude nějaká zákonitost...

[34] Vložil(a): karf, 2004-07-12, 23:08 Solo | MuteČtenáři: ---

[31] ... nepřinutíš (k zamyšlení), leda nasereš a výsledkem bude, že to vosolí ještě víc a bude tam just jezdit každej den. Tudy cesta nevede. Je potřeba si uvědomit, že máte tu čest s blbcem, a blbec konfliktní situace rád vyhledává. Bohužel, tohle je typická situace spadající do kategorie "srážka s blbcem", a zatím jsem nenašel univerzální funkční řešení. Kdyby ho někdo měl, hoďte to pls někam na web, nejlépe i se zdojákama, určitě by se to spoustě lidí hodilo.

[35] Vložil(a): Roj [web], 2004-07-12, 23:27 Solo | MuteČtenáři: ---

[34] Zapomnel jsem zduraznit, ze v okamziku vrhu se dotycny zpravidla nediva nahoru a oken v panelaku je hafo. Takze pokud nechci konfliktni situaci vyhledat JA, dotycny o me nevi.
A umyvat zaschle vajicko z auta je cool cinnost, kterou si spravny dydzej rad opakuje denne :-)
Lepsi uz je jenom odrezavani prilepenych steracu.

[36] Vložil(a): dgx [web], 2004-07-12, 23:58 Solo | MuteČtenáři: ---

[34][35] srážka s blbcem, to ano, jen je otázkou, kdo je blbcem větším.

Jestli chlapeček, který ve své omezenosti našel smysl života mezi Ricers, nebo kretén, který si cíleně nese domů dlažební kostku a nechává na balkóně "uzrát" vajíčka...

[37] Vložil(a): Roj [web], 2004-07-13, 00:05 Solo | MuteČtenáři: ---

[36] Vsechno je relativni :-)

[38] Vložil(a): Urbi [web], 2004-07-13, 00:10 Solo | MuteČtenáři: ---

[33] ale jaka hudba? Pop nuceny radii nebo "ta prava sedesata"?

Hned rikam, ze jsem to nezazil a v hudbe sixties se az tak neorientuji.

[39] Vložil(a): Peg, 2004-07-13, 01:34 Solo | MuteČtenáři: ---

Zajímavé téma.Musím se přiznat, že občas také patřím mezi tzv. "vytuněné blbečky" v pravém smyslu slova, kteří si rádi vychutnají tuc-tuc za volantem ;o), ovšem zatím jsem ještě nikdy nezaznamenal případ, že bych někomu tucal ve dvě ráno pod okny :o) Věřte-nevěřte nic si tím nekompenzuji, prostě a jednoduše se mi to líbí. Mimochodem, bydlím v malé malebné vesničce nedaleko Zlína a musím říci, že je zde zcela "normální", že se nějaký pantáta v těsném sousedství takhle v sobotu brzo ráno vzbudí a posléze usoudí, že je třeba až do oběda řezat dřevo, které si v průběhu minulého dne pečlivě nashromáždil, za pomoci své oblíbené cirkulární pily. Pro mne jakožto pro člověka pracujícího bohužel i v pátek do noci a následně toužícího spát alespoň do poledne, je to hotové peklo (kdo nezažil, nepochopí), ale (i když to bude znít zcela nepravděpodobně) opravdu nemám tendence jít a projevit na něm větší či menší fyzické násilí, stejně jako on nemá ty samé tendence, když kolem jeho domu během cca. 5sec občas projede pojízdná houseparty. Prostě někdy to chce i trochu tolerance a v-v-vo tom to j-j-je. Přeji hezký den a pevné nervy s námi, duševně chorými ychtyly, toliko dávajíc o sobě na vědomost, že jsou MISTRY právě dorazivší do města.

[40] Vložil(a): Lamanai, 2004-07-13, 12:20 Solo | MuteČtenáři: ---

[33] hudba let šedesátých je v módě pořád a má to svý opodstatnění... je v ní neuvěřitelná dávka svobody, novosti, neotřepanosti... často je to hudba, která se ostře staví za svůj nekonformní názor... láska, cit, svoboda, mír...

což se ovšem o hudbě let osmdesátých (kde se najde skutečně jen velmi málo dobrých kousků, ale kdo hledá ...) ... zkuste si ale vzpomenout na Superstar... jak bylo vidět a hlavně slyšet, když to ta šikovná děcka zpívala pro radost, když si mohla sama vybrat repertoár... ovšem v momentě, kdy soutěžní písně vybíral někdo jiný, všechno se to ubíralo do osmdesátých let, o kterých četli účinkující povětšinou jen v učebnicích historie

[41] Vložil(a): Solvina, 2004-07-13, 12:28 Solo | MuteČtenáři: ---

Zijeme ve state, kde o pul desate k vam na zahradce prijde cisnik a pronese magickou vetu: "Budeme koncit, po desate zahradka nepremava". Parkrat jsme tuhle situaci resili s policii (ruseni nocniho klidu - podotykam, ze ruseni nocniho klidu vypada jinak, nez se vytahovat blbejma historkama a sosat pivo), ohaneni se hygienou a podobnym. Takze pratele:

1) Bud se policie policie buzeruje jenom lidi, keri jsou nejak dohledatelni a poptahovatelni (hospodskej ma zivnostak, na druhou stranu malokterej votunenec nema SPZ)
2) Hospodsti nemaj zajem aby si lidi letni vecery vychutavali na jejich zahradce
3) Nenapadlo vas volat policajty
3a) Poslali vas tam kam me, kdyz sem je upozornoval na "toho pana co tamhle nabizi za 500 holici strojky za 3000"

[42] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-07-13, 12:51 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [41].3a: ba ba, v Makru se na mne vždycky dívají jako na blbce, když jim doporučím, aby se místo opruzování zákazníků s malým batůžkem raději starali o ty spoluobčany, kteří o pár metrů dál na parkovišti prodávají kradené zboží. Jenže co chtít od firmy, která si říká velkoobchod a záměrně neumožňuje placení kartou...

[43] Vložil(a): Ondřej Pohorský (wellard) [web], 2004-07-13, 15:28 Solo | MuteČtenáři: ---

[40] - nemyslíš, že to bylo hlavně proto, že porota ve svém mládí vnímala úrávě tento hudební žánr a proto zvolila písně z let 70. a 80.?

[44] Vložil(a): dgx [web], 2004-07-13, 16:30 Solo | MuteČtenáři: ---

[43] volbu písní bych nepřipisoval porotě (její význam vůbec je dle mého minimální), ale záměru přitáhnout k obrazovkám nejpočetnější skupinu diváků, tedy zavděčit se i babičkám, i střednímu věku. Což se podařilo dokonale....

[45] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-07-13, 23:19 Solo | MuteČtenáři: ---

Nepíše se cool, ale kewl, woe! :)

[46] Vložil(a): Vita/Marabu, 2004-07-14, 01:04 Solo | MuteČtenáři: ---

http://www.tuzing.com/blue/Jednotky.htm

Tuning nebo tuzing?

[47] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-07-14, 13:21 Solo | MuteČtenáři: ---

4 zzen:

To je tak: Když někdo "volně píše" o sobě a o svém životě, píše i o tom, co ho rozčiluje a co ho štve. Zákonitě o "štvavých" věcech píše víc emotivněji. Takové články jsou výraznější a čtenáře víc "zasáhnou". Snadno pak vzniká dojem, že dotyčného autora štve všechno, co není po jeho...

Vidím to u sebe: Článek o tom, jak se mám fajn a že jedu na dovolenou a jak jsem se tam měl má návštěvnost minimální, komentářů 0. Článek o nějakém (podle mého) nešvaru vzbudí divokou diskusi a jeho návštěvnost patří k nejvyšším. To je prosté konstatování faktu.

Druhá věc je ta, že člověk většinou nepíše nesouhlasné články proto, aby si zvednul návštěvnost, ale proto, že hledá podporu pro svůj postoj a ujištění, že není jediný komu to vadí. Naopak o tom, že je něco fajn a dobré nepotřebuju být ujišťován, nepotřebuju hledat "spojence" (nebo alespoň ne tak často) a tak si to nechávám pro sebe.

Navíc - pozitivní články na autorských stránkách často vzbuzují dojem, že se autor vytahuje nebo povyšuje. Příklad: Napíšu, že mám radost z nového auta. Reakce spousty čtenářů bude "Nojo, Dent se vytahuje tím co má..." a najde se spousta kazišuků, kteří nelení a v komentářích budou plivat...

[48] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-07-14, 13:25 Solo | MuteČtenáři: ---

Buddhistické PS - Dalajláma říká: "Když vás něco svědí, poškrábejte se."

[49] Vložil(a): prasátko, 2004-07-14, 17:52 Solo | MuteČtenáři: ---

Co to znamená "ychtyl" ?

[50] Vložil(a): Urbi [web], 2004-07-14, 21:45 Solo | MuteČtenáři: ---

[47] presne to jsem chtel napsat ...nu coz, uz je pozde, vse bylo vyrceno :-)

[51] Vložil(a): mirrda [web], 2004-07-15, 16:20 Solo | MuteČtenáři: ---

u nás v ostravě buhužel takový !vytůněný šílenci" netucají moc často. taky jsem příznivec tuningu.

[52] Vložil(a): Vita/Marabu, 2004-07-16, 11:10 Solo | MuteČtenáři: ---

[51] rozdil mezi priznivcem tuningu a blaznem ktery bez radia naplno (obzvlaste pak kolem pulnoci) je celkem podstatny. Ti prvni jsou mi u paty (maximalne se pobavene podivam na prisernost v niz jezdi, vyjimecne pak tise pochvalim vkus), ti druzi mi vadi. Delani kravalu v noci odsuzuji - i presto ze sam chodim spat pravidelne kolem druhe rano. A kdyz jsou to navic 'hvezdy' 60tych let... eh... z urciteho hlediska mi ujeceny hlas Vondrackove prijde snad jeste horsi nez vsimpronikajici tuc-basy techna.

Mimochodem az do pamatneho clanku na vose http://www.vosanajazyku.com/ mi to tak neprichazelo ale je fakt ze zastoupeni golfu v tehle ujete komunite je nezanedbatelne.

I presto si myslim ze pokud se ldii snazi o podobne veci, nejvic se mi libi ruzne upravena toyota supra a toyota cellica.

[53] Vložil(a): Vincent [web], 2004-07-16, 12:22 Solo | MuteČtenáři: ---

--> [45] Artur Dent
žádnej cool, ani kewl, ale Kohl! to je ten správnej Waffen MS slang :)

[54] Vložil(a): kalamiti, 2004-07-17, 00:47 Solo | MuteČtenáři: ---

[42] hej dylino ... prave proto ze je to velkoobchod a marze prdlavy tak snad jeste nebudou plati kartarskejm spolecnostem procenta za transakci, ktery se pohybujou docela vysoko ...

bez do tesca neco si tam kup ... tam uz to maj zapocitany v cene :_)))

[55] Vložil(a): Jarda [web], 2004-07-17, 15:44 Solo | MuteČtenáři: ---

Vytunene stare auto = Tucvrak. Mame tu jednoho co ma ve predu v dalkovych stroboskop. je to super potkat ho v noci na ceste kdy oci oslepi zablesky a usi ohlusi rachot ze stada televiznich reproduktoru TESLA na zadnim plate auta.

[56] Vložil(a): Michal Kubeček, 2004-07-17, 16:13 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [54]: jak mi potom vysvětlíte, že leckteré zboží je dnes v tom Tescu levnější než v Makru s jeho "prdlavými (???) maržemi"?

[57] Vložil(a): Michal [web], 2004-07-17, 22:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Tiež nemám rád ľudí, ktorí sa stále sťažujú, ale nemyslím si, že by pixy prekročil hranicu úplne normálneho sťažovania sa. Tento istý problém máme aj tu na sídlisku v Bratislave, kde bývam ja.

Ešte väčší problém je tu však to, že frajeri s rýchlymi motorkami používajú našu ulicu ako rozbehovú dráhu. Ak máme vtedy náhodou otvorené okno a nebodaj ešte obedujem, tak mi kura podskakuje na tanieri. A to ma teda dokáže poriadne naštvať.

Ja nikomu neupieram jeho koníčky, ale nech ma s nimi neobťažuje. Keby ja som si dal von repráky a pustil si moju obľúbenú Metallicu na celé sídlisko, myslím že by sa ľudia právom sťažovali.

Celé je to o tolerancii, ktorá v našich končinách nie je v móde. Stačí sa pozrieť na cesty, ako tí vyholení debili v Audinách jazdia, minule som kvôli takému takmer skončil v jarku... A potom mám zostať kľudný? No snažím sa, ale niekedy sa to proste nedá. Človek má chuť toho blbca roztrhnúť...len keby sa nebál, či naňho nevytiahne devinku... To je kultúra...

[58] Vložil(a): Xor, 2004-07-19, 14:05 Solo | MuteČtenáři: ---

[31] super se u tohodle bavim.. jak u clanku, kde to pixy opravdu vystihl... tak u reakci.. jen prosim .. budme presni a nenazyvejme ty ubozacky s ohulenym noisem dydzejem... DJ je clovek , ktery hudebne byva obvykle nekde uplne jinde a pokud pousti podobne libustky, pak na dicso-trysko a DJs byva nazyvan poustec, neb jeho cinnost rozhodne nema s DJingem nic spolecneho ;-)

no v klidu.. rejpat nechci, hlavne ze je humor a ze vidim (ac DJ) ze nekomu vadej stejny veci jako me ;-))))... ale jak to tu uz vyznelo... princip je v toleranci k okoli a problemu s vlastnim nevyhonenym egem, jimz ti jedinci trpi...

see ya... a pixy pis dal... jsem rad, ze v nasem state zijou i normalni lidi... jen proc je nas tak malo? ;-))))

[59] Vložil(a): LJ, 2004-07-22, 10:46 Solo | MuteČtenáři: ---

Nezdá se mi že by Scooter bo DJ Bobo byli IN;). DJ Bobo byl IN někdy v 93. jestli si dobře vzpomínám, Scooter dělají posledních +-5 let všechno pro to, aby se chytli...ale je to hrozný, naštěstí už dlouho nevydali žádnej singl, nemoh sem to v telce ani slyšet, konkrétně u nich nechápu na čem jedou že to vydrží produkovat.

Ale je pravda že u mainstream buráků teď jedou Karmy a podobný bonusovky, tohle mi někdo v noci pustit pod voknem, tak asi hodím tyčku;)...Ještě se divím, Pixy, že ti tam nevalí nějakej novej hopec:)), ten letí teď víc než disko.

Xor: nazývejme to pravými jmény, když je někdo čůrák a otravuje v noci lidi, ať už s jakoukoliv hudbou, tak se na něj maj zavolat policajti za rušení nočního klidu a maj ho hodit na záchytku. Mně osobně otravujou akorát mistři zpěváci, když se vrací z hospody, ale protože mně otravujou už po cestě domů v busu, tak to většinou přežiju;)).

[60] Vložil(a): LK, 2004-07-27, 08:38 Solo | MuteČtenáři: ---

[17] Já mám dojem, že "ricers" (rejžáci) se v Americe říká těm, co mají japonská/korejská auta (vyráběné v zemi, kde se jí rýže, proto rejžáci). Jde o převážně vlastenecký (dá-li se toto pošklebování nazvat vlastenectvím) rys, s tuzingem to myslím nemá nic společnýho. Maximálně to, že když už někdo tuzí auto, tak jsou to většinou ti s Japoncema (oblíbené votuzidlo je v U.S. Honda).

Nic to však nemění na tom, že s pixym většinou plně souhlasím a k úchylce z bodu [3] se hlásím také.

[61] Vložil(a): JH, 2004-07-27, 14:37 Solo | MuteČtenáři: ---

Jak prosté milý Watsone...
Pootvírané okýnka i dveře musí mít, neb spálil/zadřel motorek větráku, tak aby se v autě neudusil.
Bedny puštěné naplno má proto, že jeho popelnice disponuje velkým vnitřním hlukem.
Zvuk samozřejmě dělá především prorezivělý výfuk, ten se na vnitřním hluku podílí rovněž.

[62] Vložil(a): thanks [web], 2005-09-02, 09:10 Solo | MuteČtenáři: ---

Good blog


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]