TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Běžešelemovací řůčovičky Roberta CEO Němce (dot COM)


[1] Vložil(a): Solvina, 2004-08-09, 11:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Hmmm takze pristup: Ja, na vase prihlouple hry z vysoka kaslu (...co si myslim o SEO-SEM...), no ale abyste nerekli ze se povysuju, tak si s vama zahraju (... pokud mate chut, zalinkujte me...)

Na druhou stranu jde asi o pokus - na kolikatem miste skoncis bez jakychkoliv optimalizaci (ze by pokus o vyhru ve stylu "ultramaquarine blahblah"? :-).

[2] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-09, 11:30 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [1] > Ne. Jednak netušim, co to je ten "ultramarine blabla", jednak se do žádné hry nezapojuju. Jestli jste to nepochopil, tak mě naopak pan SEOCEO naštval, poslal mi spam a otravuje mě. Tudíž se do žádné jeho hry nezapojuju (to bych se musel zaregistrovat, vložit si do stránek jeho kód a ještě ho odkazovat a dělat mu reklamu). Nic z toho nedělám a jediné, čeho bych snad mohl dosáhnout, je že bych mu tu jeho pitomou soutěž mohl pokazit. Protože když na tu mou stránku odkáže dost lidí, bude na prvním místě ona a SEOCEO má po soutěži. Zabralo mi to tři minuty, což je o dvě minuty méně než bych pro tu srandu byl ochoten investovat, a to jde, ne?

[3] Vložil(a): Eso, 2004-08-09, 12:05 Solo | MuteČtenáři: ---

řů -> zabařů

ale ve Scrabble to asi musí být v 1.pádu, co?

[4] Vložil(a): 999, 2004-08-09, 12:20 Solo | MuteČtenáři: ---

A protože i mně SEOCEO tak nějak přirostl k srdci, odkazuji.

[5] Vložil(a): gbl, 2004-08-09, 13:11 Solo | MuteČtenáři: ---

Po soutěži CEOSEO mít nebude, protože v těch pravidlech uvádí, že v případě, že na prvním místě nebude souěžní stránka, stává se vítězem nejvýše umístěná soutěžní. Ale radost z toho určitě mít nebude.

[6] Vložil(a): Petr [web], 2004-08-09, 13:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak pan R.N. zase ukazal ze dobre napady (samozrejme z jeho hlediska;-) mu obcas nelze uprit...
Protoze o cem je tahle soutez? O tom, ze diky vlozenemu kodu ktery MUSI soutezni stranka obsahovat ziska stovky odkazu z desitek ruznych stranek na jeho ProfiObchody!
Za par tisic ziska podstatne zvyseni pageranku - a to je cela podstata tehle 'souteze'!

[7] Vložil(a): Robert Němec [web], 2004-08-09, 13:18 Solo | MuteČtenáři: ---

Nejednalo se o žádný spam, ale o informování 31 bloggerů z oblasti ICT/SEO. Vysvětlení jsem už poskytl na http://pooh.cz/pooh/a.asp?a=2010353

[8] Vložil(a): gbl, 2004-08-09, 13:23 Solo | MuteČtenáři: ---

A mimochodem:
lhářův, lnářův, očařův, ohařův, okařův, psářův, skářův, tmářův, úhořův, ušařův, vepřův, žhářův

[9] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-09, 15:05 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [8] i [3] > Mluvil jsem o Scrabble a potažmo o podstatných a přídavných jménech v prvním pádě, slovesech ve všech tvarech a ostatních slovních druzích v základním tvaru (tj. neskloněných). Omlouvám se, nedošlo mi, že ne každý zná pravidla této hry.

[10] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-09, 15:06 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [7] > Nešlo o žádný spam, ale informování 3.560 podnikatelů z oblasti stavebnictví.

[11] Vložil(a): binarniladin [web], 2004-08-09, 15:19 Solo | MuteČtenáři: ---

byl jsem líný psát o tom spot tak jsem do prsknul přímo do blogrollu, snad to k něčemu bude, objeví se to pak sice na každé podstránce ale můj pagerank asi není zrovna výstavní..:o))

[12] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-08-09, 15:21 Solo | MuteČtenáři: ---

[9] to by me zajimalo, co jsou slova z [8], kdyz ne pridavna jmena v prvnim pade.

[13] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-08-09, 15:36 Solo | MuteČtenáři: ---

jeste bych doplnil, abych predesel:
mlady, jarni, OTCUV, matcin

[14] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-09, 16:03 Solo | MuteČtenáři: ---

Dobře, omlouvám se, hrabe mi z vedra. Celou dobu mám stejně na mysli jen podstatná jména.

[15] Vložil(a): Roman [web], 2004-08-09, 16:14 Solo | MuteČtenáři: ---

[7] Ked niekto z branze este v roku 2004 dokaze nevyziadany E-mail povazovat za nieco ine ako spam, tak to je vazne trapas. Skor by malo byt zverejnene ospravedlnenie a nie vysvetlenie.

[16] Vložil(a): gbl, 2004-08-09, 16:28 Solo | MuteČtenáři: ---

[14] Leč přídavná jména ve Scrabble povolena jsou.

[17] Vložil(a): Michalek [web], 2004-08-09, 16:51 Solo | MuteČtenáři: ---

Odkazuji :-))
PS: Dobry napad

[18] Vložil(a): kmar [web], 2004-08-09, 17:32 Solo | MuteČtenáři: ---

hm. stejne. nechapu, fakt nechapu hypertrofii ega ktera zpusobuje ze si clovek ktery ma IMHO zivnostensky list zacne rikat CEO.

kdyby si tak nechal rikat gabriel berdar, chapal bych to, i kdyz bych se podivoval kudy ke statnemu bacovi z kosic dorazily zapadni "termity" ale takhle ... ale co, asi zavidim :) treba se k tomu titulu dodava pohodlnejsi kancelarske kreslo...

[19] Vložil(a): majkee, 2004-08-09, 17:51 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, moje babička s dědou na té ulicí bydlí taky :)

[20] Vložil(a): Ranen, 2004-08-09, 19:51 Solo | MuteČtenáři: ---

btw, offtopic: na Linux ve Firefoxu ma pan CEO brutalne rozkopany stranky... Na to, ze se tim zivi..... Ostuda :-/

[21] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-09, 19:57 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [19] > Třeba jsme příbuzní... :)

[22] Vložil(a): kyli [web], 2004-08-09, 20:13 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [10] Naprosto souhlasim pixy, takový spam je opravdu směšný. Chodí mi taky spousta nabídek, které mně otravují. A ta soutěž? K čemu to je, aby si jeden člověk zvýšil pagerank, jak to tu už někdo uvedl. Třikrát Fuj!!!

[23] Vložil(a): Vita/Marabu, 2004-08-09, 21:20 Solo | MuteČtenáři: ---

[6] nechci nikoho ranit ale to ze se nekdo umisti na prvnim miste na podobnou frazi ma naprosto nulovou vypovidaci hodnotu. Kdyz jsem se dival rano tak na tu frazi nebyla ani jedna stranka a to ze vam na web smeruje 50 stranek s naprosto nicotnym pagerankem (navic jeste s 30ti dalsimi odkazy z te same stranky) je vam platne asi tolik jako fakt ze umite nakreslit pracku kdyz se vam polame. Nazyvat snahu dostat se na prvni flek u googlu na podobne nesmyslnou (navic jedinou) frazi ma s SEO jen pramalo spolecneho.

[24] Vložil(a): kelvin [web], 2004-08-09, 21:44 Solo | MuteČtenáři: ---

Keřů, soupeřů, ale na nějaké slovo co to má v kořenu fakt ne ;)

[25] Vložil(a): Lukas Petrovicky [web], 2004-08-09, 21:45 Solo | MuteČtenáři: ---

tak uz take odkazujeme :)

[26] Vložil(a): Ondřej Pohorský (wellard) [web], 2004-08-09, 21:46 Solo | MuteČtenáři: ---

"§ů:.-,!@#$%%^^&&***(())

[27] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-09, 22:00 Solo | MuteČtenáři: ---

Také miluji našeho CEO. Máš odkázáno...

[28] Vložil(a): noname, 2004-08-09, 22:07 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, mimochodem na http://scrabble.hrejsi.cz/pravidla/slovnik.htm najdeš kompletní slovní scrabble ČASu povolených slov (mimochodem ta stránka se slovníkem spolehlivě položí můj explorer, má 222 kB)
Jinak na řů je zde pouze ořův (což je zvláštní),
nicméně je zde pár slov s ůř: důřin, hůř, hůře, můří, můřin
a určitě je taky pár slov, kde je mezi tím nějaké jiné písmeno - říďův, půdař, růžař

[29] Vložil(a): brn, 2004-08-09, 23:10 Solo | MuteČtenáři: ---

No nevim, kdyz jsem slysel o podobne anglicke SEO soutezi, tak jsem si rekl, ze je to pomerne zajimavy a zabavny napad. Odbornici na SEO soutezi mezi sebou, muzou pri tom zkouset ruzne zakazane figle (ktere by na strankach klientu provadet nemohli) a otestovat tak svoji detailni znalost slozitych mechanismu vyhledavacu.

Kdyz temito znalostmi nedisponujete, opravdu nema smysl se toho ucastnit.

Jinak takovy SPAM bych zase tolik neodsuzoval, poslat par desitkam lidi informaci o necem z oboru je o nekolik trid mensi provineni, nez kdyz mi kazdy tyden chodi maily s nadpisem "Z diktatu same jednicky" nebo "Videokurz v Adobe Photoshop". Pokud by pan Nemec na zacatek napsal "Dobry den pane Stanicku, ...", nebylo by to povazovano ani za SPAM.

Cili jedine, co mi na teto veci pripada trapne je ten pridomek "CEO" u jmena zakladatele souteze. Coz ovsem nestoji za post.

[30] Vložil(a): Michal Illich [web], 2004-08-09, 23:23 Solo | MuteČtenáři: ---

Těch přídavných jmen v prvním pádě s "řů" je aspoň 862 (alespoň Jyxo jich umí skloňovat právě tolik).

Podstatná jména v prvním pádě jsou třeba Křůmal a Křůpala - ale obojí jsou to jména, takže pro Scrabble tuším neprojdou... ale jsou zajímavá :)

[31] Vložil(a): 999 [web], 2004-08-10, 00:00 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak v tuhle chvíli ty výsledky vypadají přesně tak, jak bych si představoval. (SuperSEO smajlík)

[32] Vložil(a): Bochi [web], 2004-08-10, 00:39 Solo | MuteČtenáři: ---

[15] "nevyziadany E-mail povazovat za nieco ine ako spam,..."

Take nemam spam rad, ale cilena emailova reklama zpusobem, jak byla napr. zde provedena, za spam podle me (a pokud se nemylim, tak i podle naseho oveho zakona) povazovana byt nemuze. Neco jineho je nevyberove vykradani emailovych databazi nebo plosne scanovani emailovych adres na webu roboty a jejich nasledne pouziti pro hromadnou postu.
Pokud si udelam vlastnimi silami seznam adres osob nebo firem pusobicich v nejakem oboru, ktery chci svym produktem nebo sluzbou oslovit, a na tyto adresy rozeslu svou nabidku, pak nejde o spam.

[33] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-10, 01:17 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [32] > Cože? To je vskutku originelní výklad zákona. Jestli sis nevšiml, tak zákon vůbec nezajímá, kde odesílatel k adresám přišel (šumafuk), ale pouze to, zda je nabídka vyžádaná, či nikoli. Pokud si jakoukoli silou uděláš jakýkoli seznam kohokoli působícího kdekoli a na něj pošleš jakoukoli komerční nabídku, jsi spammer.

ad [31] > 999, vpravdě husarský kousek. Búehehehe!

[34] Vložil(a): Petr Kodytek [web], 2004-08-10, 07:32 Solo | MuteČtenáři: ---

Nalinkováno. :-)

[35] Vložil(a): Sniff [web], 2004-08-10, 10:59 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, máš přehled, kolik webů už na tvoji stránku bezšílenejch ředkviček linkuje?

[36] Vložil(a): Slash, 2004-08-10, 11:11 Solo | MuteČtenáři: ---

To sem sice nepatri ale zkuste si vypnout java skript a podivat se na www.bmw.com to si snad delaj srandu..

[37] Vložil(a): meky [web], 2004-08-10, 11:17 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak jsem to tady zalinkoval taky a jsem zvědav jak vysoko pixy bude.

[38] Vložil(a): Daniel Srb ben Abraham [web], 2004-08-10, 11:19 Solo | MuteČtenáři: ---

bmw.cz delali asi podobny experti, v posledni mozille mi to pise:
BMW Novinky        
This browser doesn't support IFRAMEs. Please, download new version of MS Internet Explorer (v. 5.5+) or Netscape Navigator (v. 6+).
legracni

[39] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-10, 12:11 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [35] > To netuším. Nicméně se zdá, že mi Google zatím indexuje jedinou stránku, nahled.html a žádná další se tam nehodlá objevit - ani když k vyhledávání přidám přímo "site:pixy.cz". Nechápu to, asi mě Google nemá rád. Ještě že tomu SEO nerozumím a nebaví mě se v tom šťourat.

Ale kdyby náhodou někdo znal důvod toho, proč Google ignoruje stránky tohohle blogu, rád si ho poslechnu.

[40] Vložil(a): gagregreg, 2004-08-10, 12:26 Solo | MuteČtenáři: ---

39: Protoze je moc brzy na to, aby ty stranky Google zaindexoval?

[41] Vložil(a): 999 [web], 2004-08-10, 12:27 Solo | MuteČtenáři: ---

IMHO je brzo. To co je tam ted budou vysledky bezneho crawlovani. Az si google projde vsechny backlinky, pujdes nahoru.

[42] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-08-10, 13:56 Solo | MuteČtenáři: ---

[39] napis to jako dotaz do seminare SEO na Lupe ;). Taky jsem zalinkoval.

[43] Vložil(a): Roman [web], 2004-08-10, 13:58 Solo | MuteČtenáři: ---

[31] Hahah.. gratulujem ;-). Zkulickyprd a Běžešelemovací řůčovičky je podla mna dokonala kombinacia.

[44] Vložil(a): B. Stanik T. [web], 2004-08-10, 14:26 Solo | MuteČtenáři: ---

Včera jsem se nad tím také zamyslel a došel jsem k tomu, že nejlepší obranou bude vyignoraovat pana RobertaCEO a pokusit se dostat na první desítku Běžešelemovací řůčovičky bez odkazu na stránky velkého pana SEO.

[45] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-10, 15:01 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [44] > A o co se asi snažím? Copak je tu někde na SEOCEO link?

BTW, běda tomu, kdo by ho sem náhodou umístil. Smažu! :o)

[47] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-08-10, 15:17 Solo | MuteČtenáři: ---

[46] bohuzel, ve scrabble nejsou povolena jmena.
Mimochodem, take mate problemy s pismenem G? Jeden by nerekl, jak malo slov se da v praxi s timhle pismenem vytvorit.

[48] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-10, 15:40 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [46] > Hm, krássný odkaz - bohužel poté, co Atlas předělal mapy tak, že už nadále nefungují v mém browseru, vidím jen prázdný obdélník tam, kde by asi měla být nějaká mapa. Můžu se zeptat, o co šlo?

ad [47] > Já s G problém nemám. Spíš mě štvou C a J.

[49] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-10, 16:20 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [46] pro [48]: Staré Oldřůvky

[50] Vložil(a): 999, 2004-08-10, 16:41 Solo | MuteČtenáři: ---

TO: dgx
Tak s tebou scrabble nehraju!

[51] Vložil(a): eirik [web], 2004-08-10, 16:41 Solo | MuteČtenáři: ---

jen do nej, do magora....

[52] Vložil(a): 999, 2004-08-10, 16:48 Solo | MuteČtenáři: ---

Kam se hrabeme, nejlíp to bojkotuje Michal Illich
http://jyxo.cz/s?s=B%EC%BEe%B9elemovac%ED+%F8%F9%E8ovi%E8ky&d=cz

[53] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-08-10, 17:46 Solo | MuteČtenáři: ---

Pratele, myslim, ze CEO si mne ruce... protoze negativni reklama - taky reklama a se vsim tim humbukem ji ma, o jejeje. Musim uznat, ze marketing ma zvladnuty slusne.

[54] Vložil(a): Roj [web], 2004-08-10, 17:55 Solo | MuteČtenáři: ---

[53] Je tady nekdo, kdo driv neznal pana SEOCEO a ted ho diky tomu poznal? :-)

[55] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-10, 18:17 Solo | MuteČtenáři: ---

[54] Já poznal pana SEOCEO z komentářů, které zanechává v různých diskusích. Zařadil jsem si ho do jisté škatulky a myslím, že jsem se nespletl. Ta škatulka je označena jistým oblíbeným D-Fensovým slovem na čtyři písmena. :)

[56] Vložil(a): tsunami [web], 2004-08-10, 18:23 Solo | MuteČtenáři: ---

[53] neni

musim se docela smat, kdyz si ctu vo pan RN provadi :-)

dost dobre nechapu proc mu to lupa trpi :-(

[57] Vložil(a): Bochi [web], 2004-08-10, 19:00 Solo | MuteČtenáři: ---

[33] Dobre, ja nejsem znalec zakona a ani jsem tu nechtel rozpoutavat nejake flamewar. Podle toho, co jsem o navrhu toho naseho ceskeho zakona o spamu cetl, slo opravdu o veskerou nevyzadanou postu, a prave definice pojmu "spam" byla slabym clankem toho zakona.

Pokud mi nejaky znamy, ktery se uz treba rok neozval, posle mail se svymi zazitky z cesty, nebo byvaly spoluzak, ktery se mezitim dal na pojistovactvi, mi nabidne moznost pojistit se u nej - je to taky spam? Podle tve definice ano, podle mne vsak ne.

Podobne treba, kdyz na adresy truhlarskych firem v nasem kraji budu chtit rozeslat katalogy s nabidkou truhlarskeho nacini a stroju. To nepovazuji za spam. Projdu si telefonni seznam firem, vyberu v dane branzi ty vhodne a na vlastni naklady jim poslu nabidku. Co je na tom spatneho? Treba v tom mem pripade - verim, ze vetsina truhlaru by to ocenila, protoze jde o cilenou reklamu k necemu, co je zajima a co potencialne potrebuji.

Kdyby bylo zakazane zavolat nebo napsat cizi osobe (=> bez jejiho vyzadani), k cemu by treba existovaly telefonni seznamy?

Pixy, tady nemluvim o plosnem stupidnim rozesilani otravnych nabidek na prodlouzeni penisu, zazracnou dietu, nebo univerzitni diplom na miliony robotem posbiranych adres. Ano, tyhle spamy tvori 99% veskere nevyzadane posty, ktera mi chodi a take me neskutecne se*e.

Kdyby se darilo reklamu regulovat a nikoliv vytvaret odezdikezdi reseni typu "zakazat a pokutovat veskerou nevyzadanou korespondenci", tak by to bylo v pohode a asi malokdo by si stezoval. Nemyslis?

[58] Vložil(a): Bohumír Bednařík [web], 2004-08-10, 19:25 Solo | MuteČtenáři: ---

[33] ze zákona o regulaci reklamy vyplývá, že se (mimo jiné) zakazuje šíření nevyžádané reklamy, pokud vede k výdajům adresáta nebo pokud adresáta obtěžuje.

Takže pokud Vás e-mail od pana Němce obtěžoval (což je nesporné podle Vašich reakcí), splňoval tuto podmínku a tím porušil zákon.

[59] Vložil(a): nitro [web], 2004-08-10, 22:41 Solo | MuteČtenáři: ---

S Pixym nesouhlasím a protože se nechci rozepisovat dvakrát, mou reakci najdete na http://www.vaclavak.net/weblog/archiv/1091240819-jyxo-vyuziva-seo.php
a soutěžní stránku na http://www.vaclavak.net/bezeselemovaci-rucovicky/bezeselemovaci-rucovicky.html.

Omlouvám se za "spam".

[60] Vložil(a): Petr [web], 2004-08-10, 23:09 Solo | MuteČtenáři: ---

Osobně se domnívám, že se jedná o zajímavý nápad a doufám, že se do této soutěže zapojí i špičky v oboru - každý si tak budeme moct porovnat své umění s ostatními. Ať si myslí kdo chce, co chce, já jdu do toho :o)

[61] Vložil(a): dgx [web], 2004-08-11, 02:13 Solo | MuteČtenáři: ---

[60] myslíte špičky v oboru SEO? No právě ti se zřejmě nezapojí, neboť by tím jen podpořili svou konkurenci RN.com. A to ani nemluvím o újmě na pověsti...

[62] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-11, 08:07 Solo | MuteČtenáři: ---

Špičky se zapojily - viz screenshot:

http://www.maly.cz/images/o86.jpg

[63] Vložil(a): dgx [web], 2004-08-11, 08:51 Solo | MuteČtenáři: ---

[62] jojo, na JakPsatWeb v adwords k Běžněšnerovacím rukavičkám jsem narazil už předevčírem. Dobrý web se asi přidal později :-)

[64] Vložil(a): Jerry [web], 2004-08-11, 10:58 Solo | MuteČtenáři: ---

[62] Ovšem v současné době je špičkou Pixy ;-)
http://download.jerryweb.info/pixy.png

[65] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-11, 11:10 Solo | MuteČtenáři: ---

Já vím... A hned za ním já :) Kdepak, tyhle bloggerský komunity :))

Napadá mne ale jedna věc, kterou by mi mohl nějaký SEO znalec (ne CEO) vysvětlit:

Pokud je taková soutěž, tak se přihlásí dejme tomu deset soutěžních stránek, z nichž každá odkáže na SEOCEO stránky, ovšem na sebe navzájem neodkazují, z pochopitelných (konkurenčních) důvodů. Pak se objeví soutěžokaz (Pixy) na kterého odkáže pět lidí.

Jaké bude asi pořadí ve vyhledávačích?

[66] Vložil(a): matejcik, 2004-08-11, 12:08 Solo | MuteČtenáři: ---

[54] já jsem pana SEOCEO neznal, a neznám ho dosud, ikdyž jsem si to všechno přečetl ;e)

[67] Vložil(a): Jarmil [web], 2004-08-11, 13:13 Solo | MuteČtenáři: ---

[57] Pokud ti nejaky znamy posle mail (pratelsky, ne komercni), tak je to ok.

Btw: jak chces elektronicky posilat neco na "vlastni naklady"? To mi prijdes domu zaplatit nejakou cast za mou linku?

Telefonni seznamy existuji od toho, abys nasel telefon na nejakou osobu. Ne k tomu, abys volal na ta cisla a nabizel jim specialni nuz na ovoce a zeleninu, se kterym muzete taky rezat hrebiky.

[68] Vložil(a): tPaK, 2004-08-11, 13:39 Solo | MuteČtenáři: ---

Ti soutěžící začínají být pěkně otravní, cpou zpětné odkazy, kam se dá.
Není to taky forma spamu? ;)

[69] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-11, 18:18 Solo | MuteČtenáři: ---

[60] "každý si tak budeme moct porovnat své umění s ostatními" - UMĚNÍ? Hmmmmmm....

[70] Vložil(a): Kráťa [web], 2004-08-12, 02:51 Solo | MuteČtenáři: ---

Jé to je bezva, trochu jim tu honbu za penězi "shodit". Přidávám odkaz.

[71] Vložil(a): yxen [web], 2004-08-12, 15:10 Solo | MuteČtenáři: ---

Tož sem se taky přidal. Ať si to S/CEO užije ;-)

[72] Vložil(a): dave, 2004-08-12, 15:48 Solo | MuteČtenáři: ---

pridavam link .. snad PR5 pomuze ;)

[73] Vložil(a): Petr Mudroch [web], 2004-08-12, 16:04 Solo | MuteČtenáři: ---

Taktez jsem se zapojil do "Pixyho souteze" - odkaz pridan ;)

[74] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-12, 16:11 Solo | MuteČtenáři: ---

Mno... Možná i já trošku přisypu soli do ran SEOCEO, udělám drobné "nečestné a nesportovní" opatření a zarazím výskyt těchto slov na titulní stránce Bloguje :)

[75] Vložil(a): Vredy, 2004-08-13, 09:36 Solo | MuteČtenáři: ---

Mám v plánu novou (zcela orginální) soutěž,
přidávejte:

"Vležešermující ančovičky"

Vítěz obdrží pár ančoviček s nadstandardními schopnostmi :o)

[76] Vložil(a): Masi, 2004-08-13, 09:51 Solo | MuteČtenáři: ---

Tomu rikam kvalitka. Cely jsem to tak nejak prelouskal a nemam tuseni oc jde. Jeste jsem si i vyguglil, co je to SEO, ale beztak mi nejsou jasny ani komentare.

Pripomina mi to, kdyz se lidi bavej o reklame v televizi a ja nevim, o cem je rec.

A to jsem na inetu pomerne zbehlej.

[77] Vložil(a): Pavel SPS, 2004-08-13, 09:54 Solo | MuteČtenáři: ---

Proc se asi sponzoruje? Pro dobro sportovnich klubu ci kulturnich akci? Blbost. Sponzori sponzoruji, aby vydelali vic, nez kolik zaplatili.

Pixy, co mas proti te hre? Proc nevyhrat fotak?

Proc zase nepises super clanky o webdesignu, ale hrajes si na Hulana?

[78] Vložil(a): ondřej, 2004-08-13, 16:23 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad scrabble: od 1.1.2004 je možné skloňovat i podstatná i přídavná jména, zájmena i číslovky. Mohu vřele doporučit. Chvíli to trvá, než se do toho člověk dostane a naučí se přemýšlet novým způsobem, ale pak už není cesty zpět.

[79] Vložil(a): ondřej, 2004-08-13, 16:24 Solo | MuteČtenáři: ---

teda hrát si samozřejmě můžete podle jakých pravidel chcete :-) (to datum se týká oficiálních turnajů)

[80] Vložil(a): Gimli2 [web], 2004-08-14, 01:48 Solo | MuteČtenáři: ---

[54] bohuzel te potesim... ja :-/ (i kdyz prectenim komentaru jsem ho nepoznal a imho mi to nijak nevadi ;-))

[81] Vložil(a): MiKe [web], 2004-08-14, 15:56 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky pridavam jeden link pro SEO-CEO ;-)

[82] Vložil(a): noname, 2004-08-15, 23:58 Solo | MuteČtenáři: ---

Dal jsem si trochu oddech při práci a prošel jsem si Běžešelemovací řůčovičky páně COE. Abych tady hned na začátku a současně shrnutím uvedl proč vlastně k této soutěži došlo:

Pan "CEO" je docela dost dobrý taktik, marketing má zmáklý, ale SEO mu moc nejde. Musel si tedy vymyslet další způsob, jak se zviditelnit a jak podpořit své nové aktivity.

V konferenci SEO byl již několikrát spražen kvůli svým pokusům získávat si zpětný rank vkládáním planých komentářů, ve kterých nikdy nezapoměl uvést odkaz na svůj www přístav, nejlépe v několika exemplářích do jednoho příspěvku.

Ale jak jsem již uvedl, pan "CEO" neumí fyzicky SEO aplikovat, pouze jej umí prodat některým slušně platícím firmám. Soutěž má tři významné faktory, s kterými pan "CEO" počítá:

1) Odkazování na domowský přístav www, tedy ony nechvalně proslavené stránky, které také nabízejí webdesign, ikdyž sami by potřebovaly zásah odborníka, a dále pak odkazování na jeho další nový projekt, který potřebuje podpořit několika nezávislými odkazy.
2) Další krok ke zviditelnění své "Internetové reklamní agentury", respektive jeho osoby, kdy rozdělí český internet na dvě strany. Jedna strana jej bude zatracovat, jedna jej bude vychvalovat. Mnoho z potencionálních zákazníků bude v těchto dvou táborech preferovat kladné ohlasy a přikloní se ke spolupráci s CEO RN.
3) Posledním, o to však důležitějším faktorem je získání nových poznatků o tom, jak se skutečně SEO dělá, aby mohl začít také skutečné SEO dělat i sám pan CEO. Výsledky si totiž velice pečlivě prostuduje, zaznamená si veškeré poznatky a použité praktiky a bude se snažit "opisovat" a různě kombinovat použité praktiky.

Není nic jednoduššího a promyšlenějšího, než si zadarmo (och, pardon, za jeden mobil) nechat provést SEO na několika desítek stránkách a porovnávat výsledky.

Omlouvám se, že se nepodepíšu, ale jednak se SEO živím a jednak jsem na českém internetu dost znám. Obé jsou dost pádné důvody zůstat v anonimitě a nejenom proto, abych nebyl napadán za snahu zviditelnit se.

[83] Vložil(a): Carlos, 2004-08-17, 13:28 Solo | MuteČtenáři: ---

No stránky má fakt zoufalý, celkem běžně používám kvůli velkému monitoru zvětšení fontů na 125%, ale ty jeho stránky nejdou moc číst.
No co by člověk čekal, když je to němec...

[84] Vložil(a): Radek, 2005-01-01, 15:24 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak a je po soutěži o růčovičkách:)
A stejně Robertovi přinesli h..vno:)))

Mrkněte tam, překvapí vás:)
######### (spam, smazal -pixy-)

[85] Vložil(a): Max, 2005-07-08, 21:02 Solo | MuteČtenáři: ---

Příspěvek z IP 200.35.81.254 byl označen jako spam a smazán administrátorem.

[86] Vložil(a): buy viagra, 2005-07-20, 02:54 Solo | MuteČtenáři: ---

Příspěvek z IP 195.70.36.202 byl označen jako spam a smazán administrátorem.

[87] Vložil(a): Joe Fuentes, 2005-07-23, 06:02 Solo | MuteČtenáři: ---

Příspěvek z IP 206.225.86.192 byl označen jako spam a smazán administrátorem.

--- KONEC KOMENTÁŘŮ ---


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]