TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Bezšelmovací krkovičky podruhé a vážně


[1] Vložil(a): Petr [web], 2004-08-11, 00:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Optimalizace webu na unikátní či málo frekventované výrazy je zbytečná, protože takové výjimečné klíčové slovo stačí použít jen jednou a rázem je váš web jednookým králem mezi slepými

===> Nemyslíš, že když pár desítek lidí začne optimalizovat na zatím neexistující frázi, tak že dostat se na přední pozice bude těžší než u často používaného slova, na které nikdo nebo skoro nikdo neoptimalizuje?

[2] Vložil(a): chuck.m [web], 2004-08-11, 00:36 Solo | MuteČtenáři: ---

Fascinuje mě, jak je ta soutěž "kontroverzní"... Je to prostě něco jako Kdo doplivne dál nebo Kdo sní nejvíc švestkových knedlíků.

[3] Vložil(a): dgx [web], 2004-08-11, 02:05 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, bravo, vystihls to naprosto přesně!

[4] Vložil(a): Bochi [web], 2004-08-11, 02:05 Solo | MuteČtenáři: ---

[2] Souhlas, se SEO to ma pramalo spolecneho.

[5] Vložil(a): Bochi [web], 2004-08-11, 02:28 Solo | MuteČtenáři: ---

Mimochodem, na vykradani webu uz jsem "zvykly" a u nejakych nekomercnich patlalu je to jeste vetsinou odpustitelne, ale neuveritelne me zarazi, ze je bohapusteho plagiatorstvi schopen i nekdo, kdo se internetovymi obory zivi. Vidte, pane PraSEOCEO R. Nemce...

Schvalne porovnejte:
URL na web R. Němce cenzurováno by pixy
a
http://www.guistuff.com

[6] Vložil(a): dgx [web], 2004-08-11, 02:58 Solo | MuteČtenáři: ---

[5] slow down, příteli :-)

Jednak Pixyho nepotěšíte tím odkazem, druhak jste objevil jen to, že RN.com má web podle (pevně věřím že zakoupené) šablony. Což není nic neobvyklého.

[7] Vložil(a): Bochi [web], 2004-08-11, 04:12 Solo | MuteČtenáři: ---

[6] Snad mate pravdu a pokud jsem se ukvapil, pak se omlouvam. Ale osobne mi neprijde prilis pravdepodobne, ze by si firma, sama pusobici v oblasti webdesignu (mimo jine), kupovala od konkurence sablony. A pokud ano, tak to na ne prilis dobre svetlo take nevrha.

[8] Vložil(a): dgx [web], 2004-08-11, 05:30 Solo | MuteČtenáři: ---

[7] berte to spíš jako nákup od subdodavatele. A nejsou sami, kdo to tak dělá, srovnejte třeba:
- http://www.webdesign-reklama.cz/
- http://www.templatemonster.com/website-templates/2882.html

Mezi novějšími šablonami na TemplateMonster se najde dost vizuálně atraktivních. A zaplatit $50 je méně, než by stál nový návrh od grafika.

Proti šablonám v podstatě nic nemám, zároveň mě ani nikdy nenapadlo je použít. Asi proto, že překopávat cizí tabulkový kód do CSS mi připadá namáhavější, než si web vytvořit sám podle svého.

Web Roberta Němce je spíš typickou kovářovou kobylou. Lépe je hodnotit práci pro klienty, než pro vlastní firmu. Koneckonců, můj web je také spíchnutý přes noc, je to na něm vidět, ale na úpravy není (naštěstí) čas ;-)

[9] Vložil(a): sure, 2004-08-11, 07:11 Solo | MuteČtenáři: ---

suhlasim

[10] Vložil(a): spacák [web], 2004-08-11, 08:28 Solo | MuteČtenáři: ---

bez těch odkazů na sponzora by to mohl být docela zajímavý srandamač. přece jen, když několik lidí cíleně optimalizuje na nějaký nesmysl, tak nemusí být od věci zjistit, kdo si vedl nejlépe.

jenže s tím, že se zároveň dělá někomu farma a postaví se to jako soutěž, to je na tom ta nepřijatelná vychcanou pachuť

[11] Vložil(a): rony [web], 2004-08-11, 08:35 Solo | MuteČtenáři: ---

preto bola povodna "sutaz" velmi jednoducho, ucinne a efektivne prevalcovana za par dni absolutne prevalcovana. A az tato demonstrativna akcia ukazala, v com su slabiny tej povodnej "sutaze". Podla mna si aspon u odbornej verejnosti RN a spol. vytvorili dalsi stupienok smerom nadol ;-)

[12] Vložil(a): Petr [web], 2004-08-11, 08:49 Solo | MuteČtenáři: ---

100% souhlas Pixy, to same o 'vedlejsim efektu' prohlasuju od zacatku vsude kde muzu :-) Taky se mi libilo, jak se Nemec v jednom foru vytahoval kolik ho stoji vyherni ceny a ja mu to spocital 'o neco mene' (viz http://www.jakpsatweb.cz/komentare/diskuse.php?id=090046 ;-) Holt nas Robertek, to je panecku kabrnak....

K tomu SEO - pokud mate obchod kde prodavate predevsim 'panske hodinky' tak je dobre pokusit se zoptimalizovat na tohle spojeni. Proc by ne. Ale web jako celek by mel byt natolik slusne udelan, aby mel dobra mista i na vsechna ostatni dulezita slova (napriklad nazvy modelu, vyrobci). Ja se treba pokusil udelat Prirodu maximalne korektne, nejsou tam zadne vylozene 'SEO triky' a pritom mam prvni mista ve vsech vyhledavacich na desitky a mozna stovky slov z nasich clanku. A na navstevnosti je to rozhodne poznat :-)

[13] Vložil(a): Petr [web], 2004-08-11, 08:50 Solo | MuteČtenáři: ---

[11] To jeste jde? ;-)))

[14] Vložil(a): Petr Kodytek [web], 2004-08-11, 08:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Prijde mi ze je kolem toho pomerne dost emoci a jak se rika spatna reklama taky reklama. Jsem ale pro kazdou legraci a spatna akce si zasluhuje dobry bojkot.

Jak jsem se tak dival na prubezne vysledky tak se to zatim docela vydarilo.

Zajimalo by me, kolik PRASEO se do te souteze zapojilo a kolikatej bude vitez na google. Doufam ze alespon na 10 strance.

Zatim to vse jen potvrzuje ze SEO muze byt jake chce kdyz nejsou backlinky a ze pan R.N. si je moc dobre vedom jaky dopad bude mit narust poctu backlinku na pagerank jeho stranek.

[15] Vložil(a): bezeselemovacirucovicky [web], 2004-08-11, 09:14 Solo | MuteČtenáři: ---

Podívejte se na výzvu:
http://bezeselemovacirucovicky.nazory.cz/

[16] Vložil(a): Pavel, 2004-08-11, 09:33 Solo | MuteČtenáři: ---

Dik Pixy, tenhle tvuj docela prispevek mi konecne jako obcasnemu amaterskemu webdesigneru (osobnich stranek) objasnil, co a na co je to "SEO".

[17] Vložil(a): Rammi [web], 2004-08-11, 09:35 Solo | MuteČtenáři: ---

Moje odpověď na tento článek zabrala více místa než by bylo slušné psát do komentářu, a více času než aby skončila jen v komentářích na cizím webu, proto je tady:
http://rammi.cz/archiv/2004/08/11/anti-rucovickove-nazory/

[18] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-11, 10:47 Solo | MuteČtenáři: ---

[17] Tak jsem si to přečetl, i tu následnou diskusi, a moje odpověď je příliš radikální na jakékoli zveřejnění kdekoli...

[19] Vložil(a): rADo [web], 2004-08-11, 11:31 Solo | MuteČtenáři: ---

No, já se lidem divím, proč o tom vůbec píšou, není lepší prostě tuto letní pitomost ignorovat? Tomá člověk na 10 českých blozích číst pořád to samé, Němec sem, Němec tam?

Každopádně, Neměc JIŽ vyhrál, a každý kdo o tom něco napsal prohrál ;)

[20] Vložil(a): Honza Hučín [web], 2004-08-11, 11:52 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy, díky za skvělý článek. Naprosto souhlasím.
Původně jsem o tom chtěl sám napsat do blogu, ale považuji to teď už za zbytečné.

[21] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-11, 12:02 Solo | MuteČtenáři: ---

[19] A co že prosím SEOCEO vyhrál? Vyhrál "linkfarmu" ze stránek s relativně vysokým Pagerankem.

Maximálně taky ukázal, jak se dělá bSEO (Blogger SEO) - stačí poslat pár bloggerům spam (na to reagují skoro vždycky) a doufat, že o tom hodně rozhořčeně napíšou A ODKÁŽOU. :)

O prohře se nedá hovořit, tohle není hra s nulovým součtem...

[22] Vložil(a): Petr [web], 2004-08-11, 12:42 Solo | MuteČtenáři: ---

[19] ne kazdy kdo na tu akci kritizuje na ni zaroven odkazuje ;-)

[23] Vložil(a): rADo [web], 2004-08-11, 13:18 Solo | MuteČtenáři: ---

[21] vyhrál jednoduché zvýšení svojí popularity ;)

PS: toto je skutečné SEO. http://hulan.info/blog/item/seo-optimalizace-pro-vyhledavace-v-praxi

[24] Vložil(a): Rammi [web], 2004-08-11, 13:25 Solo | MuteČtenáři: ---

ok, umístil jsem odkaz na tvou anti-stránku na svoji soutěžní
http://rammi.cz/bezeselemovaci-rucovicky/

Je to tak dobre? ;)

[25] Vložil(a): binarniladin [web], 2004-08-11, 13:50 Solo | MuteČtenáři: ---

A já se ptám jak vlastně Běžešelemovací řůčovičky vypadají. Pokud to někdo ví, tak prosím linkněte to sem http://binarniladin.bloguje.cz/58638_item.php

[26] Vložil(a): adam, 2004-08-11, 14:21 Solo | MuteČtenáři: ---

no z hlediska těch velkých hráčů na SEO poli v ČR je docela úsměvný tento link:)))

http://jyxo.cz/s?s=webdesign&d=cz

[27] Vložil(a): Viktor Janeba, 2004-08-11, 14:23 Solo | MuteČtenáři: ---

[23] Jezismarja narcis utoci!
Hele, rADo, doporucuju psychiatra... protoze mluvit o sobe v treti osobe, to NENI normalni.

(F-ART AGENCY :-)))))))))))))))))))))))))))))))) )

[28] Vložil(a): Arthur Dent, 2004-08-11, 14:28 Solo | MuteČtenáři: ---

[23] O tom silně pochybuji... Pokud mu tato soutěž přinese "popularitu", tak takovou, o kterou bych například já nestál. Nejsem z těch, co zastávají tezi: "Hlavně že se o mně mluví, je mi jedno jak..."

[29] Vložil(a): Honza Gregora, 2004-08-11, 14:33 Solo | MuteČtenáři: ---

[27] Nazev zrejme evokuje umeni vytvorit z F-ARTU kulicku. To nedokaze kazdej...

[30] Vložil(a): Daniel Srb ben Abraham, 2004-08-11, 16:17 Solo | MuteČtenáři: ---

ad originalita CEOova webiku isolate.cz/boards/viewtopic.php?t=103 i s prispevky od neho samotneho. Nezda se mi, ze by vzhled guistuff.com byl volne k dispozici, prestoze se jedna o web s sablonami, ale treba mi to nekdo vyvrati. V kazdem pripade mi to prijde velmi lacine a pod uroven firmy ktera ma v cele CEO, ktery nebyl schopen si ten design za dva roky (nechat) predelat.

[31] Vložil(a): Ranen, 2004-08-11, 18:32 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [25] Tusim, ze to ve svem blogu ukazovala Freya (http://freya.webz.cz/art/bezeselemovaci-rucovicky.jpg)

[32] Vložil(a): brn, 2004-08-11, 20:56 Solo | MuteČtenáři: ---

S vetsinou veci v postu souhlasim... tedy se vsim az na tu cast o "uzitecnosti souteze" - soutez nemusi byt uzitecna, dulezite je to, ze to bude zabava. Je to stejne jako treba s www.try2hack.nl - k nicemu to neni, ale je to legrace a takovato soutez v SEU je primo idealni "skupinovy sport".

Samozrejme, nesmi byt dementne zkomercionalizovana nejakym CEO, ktery se na vsechno pta jenom "co z toho budu mit ja".

[33] Vložil(a): binarniladin [web], 2004-08-11, 21:49 Solo | MuteČtenáři: ---

[31] já vím..právě ona mě k tomu nápadu inspirovala..ted už tam je i okdaz na to jak chutnají..:o))

[34] Vložil(a): Roj [web], 2004-08-12, 00:25 Solo | MuteČtenáři: ---

Zacinam nabyvat presvedceni, ze SEOCEOvi se ten spam tezce nevyplatil :-))))
Blogeri ho dokonale octranili z guglu. Kdyby se vykaslal na spam, soutez by v klidu probehla a on by se v klidu "napakoval".
Inu, nezvladl to tak nejak markethingove :-)

[35] Vložil(a): KarolF [web], 2004-08-12, 09:20 Solo | MuteČtenáři: ---

Vyraz "frapatolitantní mrzoprtáky" uz google nasiel. A "div se svete", Tvoja stranka je jedina a PRVA v poradi. A o to ide, vsak ? :-))))

[36] Vložil(a): Kit [web], 2004-08-12, 20:09 Solo | MuteČtenáři: ---

[35] Kdybych čekal, že to někdo bude hledat, tak jsem si to na stránkách věnované blbosti zvané běžešelemovací řůčovičky uvedl ještě ten den také :-)

Beru to jako legraci a příležitost se trochu zviditelnit. Soutěže se neúčastním a ani jsem na svých stránkách neuvedl požadované odkazy. Tím snad splňuji anti- požadavky.

Docela se divím, že jsem se během dvou dnů dostal na 11. pozici v Google, aniž bych se nějak výrazně snažil blogovat nebo indexovat do vyhledávačů. V danou chvíli vedl na tu stránku JEDINÝ odkaz z jiné stránky a přesto se docela pěkně umístila.

http://www.hoteldrnholec.cz/bezeselemovaci-rucovicky.php

[37] Vložil(a): Sniff [web], 2004-08-13, 01:11 Solo | MuteČtenáři: ---

Trosku mi ta manie pripomina FIDOnetovy casy a skvely jedinecny program temer na vsechno MRKEW (Scalexi, jsi tu?). Lepsi (virtualni) program nikdo nevymyslel :-))

[38] Vložil(a): px30, 2004-08-13, 11:19 Solo | MuteČtenáři: ---

[37] nevim jestli tu je, ale uz o tom slysel :)

http://scalex.bloguje.cz/58762_item.php

[39] Vložil(a): Tomáš Hodboď [web], 2004-08-13, 13:35 Solo | MuteČtenáři: ---

Pánové, ale tahle soutěž není vůbec o SEO a má s tím spojenou pouze podstatu co nejlepšího místa ve vyhledávači. SEO je úplně o něčem jiném.

Soutěž se vám z principu líbit nemusí, nemusíte přát Robertovi chytrý nápad, novou popularitu atd. Ale tím, že o tom píšete a ty Pixy, že se tomu neustále věnuješ ,Němcovi nepřímo pomáháš.

Můžu se zeptat jaký byl účel tohoto (a předchozího) spotu? Co si tím chtěl vlastně dokázat?

Dokázal si jediné, spousta lidí si sem přidá odkaz http://www.orisek.net/bezeselemovaci-rucovicky společně si zanadáváte na Roberta a

a nic.

[40] Vložil(a): Kit [web], 2004-08-13, 14:00 Solo | MuteČtenáři: ---

[39] Možná tato soutěž není o SEO, ale právě díky těmto dohadům co je a co není SEO jsem si za posledních pár dní utvořil daleko konkrétnější představu, než za několik předchozích měsíců. Vím už, jak mám své stránky upravit nejen za účelem zvýšení návštěvnosti. Podstatné je oslovení potenciálních klientů a následné zvýšení tržeb.

Teď už vím, že Robertovi nadávat nemusím, protože vlastně něco pro nás přece jen udělal: Donutil odborníky na SEO, aby se o SEO dohadovali a šířili tak informaci, jak vlastně má SEO vypadat.

[41] Vložil(a): pixy [web], 2004-08-13, 15:44 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [40] > Díky, to je velmi přesný postřeh. A nepřímo taky místo mě odpovídá Tomášovi [39] na otázku po smyslu těchto příspěvků.

[42] Vložil(a): webdes [web], 2004-08-13, 21:23 Solo | MuteČtenáři: ---

řeknu Vám, že to co pan R.N. vymyslel je opravdu unikatni, budu schvalne monitorovat jake PR mu tato kampan prinese. jsem na to skutecne zvedav..ale je to teda svinarna jako hrom, samozrejme to odsuzuji..

[43] Vložil(a): Kit [web], 2004-08-13, 23:46 Solo | MuteČtenáři: ---

[42] Rozhodně bych nikoho předem neodsuzoval a místo toho raději zkoumám, jaký vliv mají jednotlivé soutěžní i nesoutěžní stránky na Google. Některé výsledky jsou v souladu s poučkami SEO, ale jiné jsou s nimi v rozporu. Zjistil jsem třeba, že linkové farmy zase moc radikální účinek nemají. Podobně získaly trhlinu některé poučky o četnosti výskytů klíčových slov na stránce. Ovšem stále platí, že základem dobrého umístění nejsou ani tak různé nekalé praktiky, ale spíše kvalitní web.

[44] Vložil(a): Petr L. [web], 2004-08-14, 09:50 Solo | MuteČtenáři: ---

Ne že bych se chtěl zastávat pana Němce, ale on vytvořil chytrý reklamní trik a vy jste mu na to skočili. O vaše názory jemu zas tak moc nejde, vy jeho zákazníky pravděpodobně nikdy nebudete. A pokud se Vám ta komerčnost tak strašně nelíbí proč neudělate podobnou nekomerční soutěž , třeba ty Pixi. Místo nekonstruktivního kritizování rozjeďte někdo něco vlastního a tím se začne mluvit o vás a vaší soutěži a rozruch kolem ručoviček utichne.

[45] Vložil(a): Petr L. [web], 2004-08-14, 11:23 Solo | MuteČtenáři: ---

Omlouvám se za ty překlepy, to jsem ještě nemněl ranní kávu :-) .

[46] Vložil(a): Petr Weida [web], 2004-08-14, 14:30 Solo | MuteČtenáři: ---

[25] Co třeba takhle:

http://www.zpravy.net/seo/archiv/0408/uz-vim-jak-vypadaji-bezeselemovaci-rucovicky.php

[47] Vložil(a): Dan Péder [web], 2004-08-15, 05:04 Solo | MuteČtenáři: ---

[44] chytrý reklamní trik jen zdánlivě, celá tahle aférka klienty R.N. především zcela mine (snad ledaže by některý z nich hledal ten patvar).

Nikdo to zdá se nezmínil, ale celá soutěž je navíc prostá kopie soutěže nigritude ultramarine s malinko pozměněnými pravidly.

Ale jak už tu bylo řeč, proč tolik publicity? No když už se o tom hovoří, tak nikdo nesmí zůstat stranou, že ;))

[48] Vložil(a): Petr [web], 2004-08-16, 00:56 Solo | MuteČtenáři: ---

Vypadaj jednoznacne takhle: http://az.co.cz/bezeselemovaci-rucovicky Howgh :o)

[49] Vložil(a): BST, 2004-09-09, 15:41 Solo | MuteČtenáři: ---

Komentářový spam

 http://vyzva_bezeselemovacirucovicky.bloguje.cz/62746_item.php

[50] Vložil(a): Vladimír [web], 2004-12-03, 15:56 Solo | MuteČtenáři: ---

Zdravim.

SEO súťaž "Bezešelemovací růčovicky" už skončila? Kde nájdem informácie o súťaži?

**
S pozdravom

-Vladimír.
http://www.amiplus.sk - účtovníctvo, ekonomický software

[51] Vložil(a): Radek, 2005-01-01, 15:09 Solo | MuteČtenáři: ---

Mrkněte se, překvapí Vás:) ale žádné růčovičky u nás nenajdete:)))
######### (spam, smazal -pixy-)


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]