TOPlist

Pixylophone - komentáře

Komentáře (od nejstarších po nejnovější)

Komentáře k příspěvku Diktatura proletariátu


[1] Vložil(a): Tom, 2005-02-27, 16:25 Solo | MuteČtenáři:  -

Z duše mi mluvíš!

[2] Vložil(a): Tomas Fuk, 2005-02-27, 16:27 Solo | MuteČtenáři:  + -

Cheche, kdyby jenom potraviny. Zkuste sehnat treba kvalitni obleceni, boty, nabytek, sluzby, ... Cena nadevse :(

[3] Vložil(a): Jiří Bureš [web], 2005-02-27, 16:35 Solo | MuteČtenáři:  + +

Rozhodně nejsi sám, Petře. Připiš si tam ještě mě a mou manželku :-)
Je velký problém koupit kvalitní jídlo a ještě větší problém je sehnat kvalitní oblečení. A když o tom tak přemýšlím, tak kvalitní cokoli. A když už něco stojí víc peněz, tak se zase třepu strachem, jestli nekoupím předražený šmejd.

[4] Vložil(a): allora, 2005-02-27, 16:36 Solo | MuteČtenáři:  - - -

Plne s tebou souhlasim.

[5] Vložil(a): czechian [web], 2005-02-27, 16:39 Solo | MuteČtenáři:  +

Nojo, holt Kladno má pověst dělnického města. V Praze se ještě kromě všech Lidlů a Plusů najdou obchody s kvalitním zbožím za vyšší ceny. Třeba v Delvitě se ještě dá koupit pravý eko-jablečný mošt, půl litru za 30 korun nebo třeba kostka pravého parmezánu, ne těch napodobenin, které se ani na lasagních neroztečou.

[6] Vložil(a): Multimotyl [web], 2005-02-27, 16:39 Solo | MuteČtenáři:  + +

[2]
Kvalitní (a české) oblečení dlouhodobě třeba OP Prostějov. Jejich rifle jsou bezkonkurenční. Levisky jsem taky měl, ale WD jsou 100%.

Kvalitní boty - Dr. Martens (dělají i civilní a dětskou obuv)

Kvalitní nábytek - Kler (ale za web bych jim nakopal :o)

Kvalitní služby...
Napadá mě třeba foto: http://www.thaliapicta.cz http://www.fotonova.cz

Abych to shrnul: Napadá mě většina věcí co se dají pořídit kvalitněji (za kvalitnější peníze), ale potraviny ne...

[7] Vložil(a): allora, 2005-02-27, 16:40 Solo | MuteČtenáři:  + + +

Jen jsem chtela dodat:
Dodavame zbozi jistemu retezci a nabidli jsme jim vyrobek na doplneni sortimentu vyssi kvality v lepsim baleni za vyssi cenu, samozrejme. Odmitli ho byt jen vyzkouset, protoze pry: Lidi chtej nakupovat levne, kvalita je nezajima.
Takhle znel vyrok nakupci onoho retezce.

[8] Vložil(a): Jóddlující bernardýn [web], 2005-02-27, 16:48 Solo | MuteČtenáři:  + +

Telecí asi ne, ale kvalitní brambory můžu nakoupit u nás ve večerce...

[9] Vložil(a): meca [web], 2005-02-27, 16:59 Solo | MuteČtenáři:  - -

Nj... burani z města... ;-)

Chceš telecí? ... stačí sousedovi zabít tele, chce jehněčí, zajdeš k druhýmu a "pučíš" si od něj jehně ... Brambory? Na příjezdový cestě ... ;)

[10] Vložil(a): Ondra, 2005-02-27, 17:12 Solo | MuteČtenáři:  + +

|| Dávno jsou pryč časy, kdy v našem (tehdy nově otevřeném) Tesku bylo čisto, zboží vyskládané a vyrovnané, cenovky nezakryté a na svém místě a nabídka zeleniny a ovoce neměla v městě konkurenci.

Jestli to není tím, že bylo léto, lidi nenosili hnůj na botách a zeleninovoce se vozilo z Itálie a ne z Maroka :)

|| P. S.: Netušíte, kde bych koupil kilo telecího (nebo jehněčího) a tři kila zdravých brambor?

Kilo telecího nebo jehněčího se koupí v řeznictví kousek od náměstí POII v ČB, tři kila zdravých brambor v zelenině v Jírovcově v ČB :) IMHO neni divu, ze nenajdete kvalitní potraviny, když nakupujete v obchodě optimalizovaném pro uživatele MSIE a další tatary :) Zkuste menší specializované obchody, ještě existují.

[11] Vložil(a): px30, 2005-02-27, 17:12 Solo | MuteČtenáři: ---

Taky jsem si postěžoval: http://px30.bloguje.cz/116693_item.php

[12] Vložil(a): smirnoffff [web], 2005-02-27, 17:20 Solo | MuteČtenáři: ---

Přesně jak pravil Ondra [30] - když nakupuji v prefabrikovaním obchodě, nakupuji prefabrikované zboží. Když chci něco zvláštního (kvalitního), zajdu si do zvláštního obchodu. Tedy alespoň v Brně to není problém...

(A i v té Delvitě tu koupím i kvalitnější zboží, když chci)

[13] Vložil(a): binarniladin [web], 2005-02-27, 17:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Nejsem si ovšem jistý, že se jedná o diktaturu proletariátu. Zaznamenávám pozoruhodné množství svých relativně zámožných známých, kteří dychtivě listují letáky o slevových akcí, kteréžto poté obrážejí ve svých neojetých vozech. Netuším co je k tomu vede , ,pravděpodobně jedním z důvodú proč jsou bohatší je to, že dovedou ušetřit každý penny. Já osobně jsem zatím nezaregitroval , že by Lidl-kultur dorazil až tam kde nakupuju , s výjimkou jedné drobnosti. Ve svaze udržet cenu mého oblíbeného rohlíku , počal se tento nejprve zmenšovati, pak se kamsi vytratila polovina kmínu, ...no pak už nevím co se s ním dělo dál, protože jsme jej přestal kupovat.

[14] Vložil(a): Ondra, 2005-02-27, 17:34 Solo | MuteČtenáři:  + + +

Zajímavost z Německa: Naši známí, střední třída, on lékař, ona sestra, ona nakupuje v diskontech, ale byla by velká ostuda, kdyby ji tam někdo viděl, takže jezdí deset kiláků do vedlejšího městečka do jiné pobočky téhož obchodu. Sranda...(?) Když jsme tam byli s Favoritem, museli jsme parkovat na konci ulice, aby jsme nedělali ostudu :) To je fakt ujetý.

[15] Vložil(a): px30, 2005-02-27, 17:55 Solo | MuteČtenáři:  + +

[14] Jenže si neuvědomují, že právě ze stejných důvodů tam jezdí všichni jejich sousedé. Potom nastává dramatický boj: jak se s nakupovadlem přiblížit tak, abychom poznali souseda a mohli ho později pomluvit, avšak zabránili jemu, aby poznal nás.

Rád bych byl svědkem takového nakupování: úhybné manévry za basy z pivem, krátký výpad ke Gothaji vedený zpoza hromady krabic s vložkami a krytý manželkou třímající nahnilá rajčata a plesnivý chleba. To musí být pokoukáníčko :-)

[16] Vložil(a): Jirka [web], 2005-02-27, 18:01 Solo | MuteČtenáři:  + + +

[14] to je dobre psycho. Ja v nemecku ziju, a jsem vedecke instituci, kde nastesti nejsem nucen mit 3 patrovy barak s portugalskou nebo reckou sluzkou, polskou au-pair a otylou starnouci echt deutch manzelkou :)
nejsou ty zmineni nemci tak trochu vychodni???? :D

Nicmene jsem slysel podobne story, ovsem s mexickou sluzkou a ruskou au-pair od kolegy ktery delal medicinu a molekulani biologii na vcelku prestizni klinice v Bostonu...luxusni auto proste jako doktor pry mit musis, i kdyz jezdis do prace podzemkou.

[17] Vložil(a): Petr [web], 2005-02-27, 18:11 Solo | MuteČtenáři:  -

hmm, dnes přišel dom leták z Makra, kde mají šuknový salám za 18 kč / kg. Nedáš si Pixy?

[18] Vložil(a): verisof, 2005-02-27, 18:26 Solo | MuteČtenáři: ---

[14] no nevim jestli bych za takovýma znamýma rád jezdil :)
možná by jim pomohlo koupit si jiné auto, favorita jen na nakupování v diskontech...falešné kníry, aby je nikdo nepoznal, samozřejmě ve výbavě

[19] Vložil(a): Ráďa, 2005-02-27, 18:40 Solo | MuteČtenáři: ---

Výborné maso - Plus v Rozdělově, řeznictví není součástí obchodu, ale je trochu mimo. Bohužel je velmi vyhlášené, takže je nutno se připravit na frontu. S druhým Plusem v Kročehlavech zkušenosti nemám, myslím, že tam je taky. Mimochodem, na Plus jsi ve svém výčtu zapomněl.

Jinak asi Delvita, rovnou ve středu města.

Zajímala by mě jedna věc: Lidl je na autobusovém nádraží včetně parkoviště? To je totiž fajn, na cestu do Prahy můžu použít auto, které odstavím na parkovišti Lidlu a v pohodě pojedu do Prahy autobusem.

[20] Vložil(a): Ondra, 2005-02-27, 18:55 Solo | MuteČtenáři:  + + +

<OT>
[15] Jasně, to u nás do toho jdou lidi naplno: Postaví se do chumlu (u lépe organizovaných výprodejů do hada), v obchodě se porvou o čínskou varnou konvici, která jim pak zapáli byt, nechaj se u toho nafilmovat do Televizních blbovin a doma se pak pochlubí sousedům, jaké udělali terno.

Diskonty v ČR vs. Německu, to je jako srovnání Half-life s Vietcongem :)

[16] Žijí v Bavorsku. Jsou to emigranti z doby kolem '68, a ten tlak je o to silnější; doteď jsou prý vnímáni jako cizáci. Podle toho, co mi vyprávěli, jsou ti venkovští Němci dost pokrytci. Do ordinace za doktorem rádi zajdou, plni úsměvů, ale co se na sebe pak doktor dozví ho nepotěší.

[18] Nenéé, Favoritem jsme tam byli my :) Chacha to by je asi exkomunikovali. Tam je povinný Mercedes nebo BMW.
Před revolucí tam byli rodiče Škodou 120, a když místní buran videl kapotu odklápěnou do strany, chechtal se za plotem a volal na manželku "Chacha maria komm, das ist komisch!"...
</OT>

[21] Vložil(a): pixy [web], 2005-02-27, 19:10 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [19] > Ano, pravda - řeznictví "Novák" v Plusu (v Rozdělově bydlím, z ruky to opravdu nemám), na to jsem zapomněl, to je opravdu slušné. Sice s frontou, ale maso pěkné, obsluha vesměs milá (!), když můžem, nakupujeme tam. Ale telecí ani skopové taky nevedou :(

A u toho Lidla na autobusaku nejake parkoviste je, takze bych to videl jako pouzitelne reseni :)

[22] Vložil(a): pixy [web], 2005-02-27, 19:11 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [10] > Je mi jasné, že menší speciálky jsou tím správným řešením a že někde snad existují - bohužel na Kladně o žádných takových nevím.

[23] Vložil(a): anicka [web], 2005-02-27, 19:35 Solo | MuteČtenáři: ---

Já mám, díkybohu, kousek od práce dva velmi slušné obchody ovoce-zelenina (deset druhů jablek, nikdy jsem nenašla ani jedno shnilé), jeden s drůbeží (mají tam i ryby a králíky) a jedno normální řeznictví (to jehněčí za 300 korun/kilo kupuju zcela výjimečně, ale je to mňamka).

A podobných obchodů je v Praze mraky - z toho Kladna to přece není zas až tak daleko .o) A hodně dobré sýry kupodivu prodávají i v Makru. Delvita také málokdy zklame.

[24] Vložil(a): Petr Vlček, 2005-02-27, 20:10 Solo | MuteČtenáři: ---

S Lidlem mám děsivé zkušenosti, byl jsem tam párkrát nakoupit s největším sebezapřením. Naposledy jsme si tam chtěli udělat nákup na čundr, protože jsme to jinam nestíhali, a nakonec jsme si tam bezradní koupili jenom balenou vodu :(. Tam už mě nikdo neuvidí, částečně kvůli tomu, že se tam nedá nic koupit a také kvůli tomu, že kácejí zdravé stromy, parchanti.

Nemyslím si, že by se jinde prodávalo zase tolik šmejdu. Těch super extra levný výrobků zase tolik není, to je jen takové marketingové lákadlo a opravdový šmejd. Ostatní věci jsou v supermarketech v normální či spíše trochu vyšší cenové úrovni.

Ještě na závěr jednu příhodu: Před třemi týdny jsem si v Intersparu koupil kuřecí maso v akci. V tom celofánu to bylo naaranžované jako maso na řízek v celku. Po rozbalení se ukázalo, že jsou to potrhané kousíčky masa tak na čínu a to jsem z toho ještě půlku okrájel. Kdyby zákazníky alespoň tak nestydatě nebalamutili.

[25] Vložil(a): aTeo, 2005-02-27, 20:11 Solo | MuteČtenáři:  - - -

Tahle inflace hodnot se neprojevuje jen ve "zbožních" vztazích. Ale taky v kultuře a vůbec nadstavbě, včetně politky. "Lidu této země" jsou předkládány podřadné, laciné, prvoplánové projeky. Obyčejná morálka je v prdeli a komerční pohled na "objektivní realitu" se prosazuje jako mustr a norma...

[26] Vložil(a): keff, 2005-02-27, 20:15 Solo | MuteČtenáři: ---

Naprosty souhlas :))
BTW, pri svem prazdninovem brigadniceni jsem na den zavital i do Tesca, presneji do oddeleni lahudek, a od te doby bych si v Tescu nevzal syr ci salam ani zadarmo a v ostatnich supermarketech se musim premlouvat :))

[27] Vložil(a): Michal, 2005-02-27, 20:42 Solo | MuteČtenáři:  + + +

Docela dobré věci se dají koupit v Carrefouru na Smíchově (obvzláště sýry). Vím, že tam bylo kvalitní telecí když obchod otevírali.

[28] Vložil(a): pixy [web], 2005-02-27, 21:10 Solo | MuteČtenáři: ---

Ano, Carrefour mam zafixovany jako posledni "svetlejsi" obchod - slusna zelenina, maso a ryby. Bohuzel u nas neni, nejblizsi je na Smichove a jezdit (nakupovat) do Prahy se mi opravdu nechce.

[29] Vložil(a): Pavel, 2005-02-27, 22:34 Solo | MuteČtenáři: ---

http://www.biohovezi.cz/odkazy.html pripadne http://www.rozmaryna.cz/obchod/product_info.php?products_id=885

Ale ty ceny jsou opravdu pro "bohatce zbohatle" :)

[30] Vložil(a): Joker, 2005-02-27, 22:49 Solo | MuteČtenáři: ---

Hm, asi je to tím že bydlím v Praze, ale zdá se mi že koupit třeba oblečení za ceny od stokorun po desetitisíce není problém.
Ohledně těch hypermarketů, vidím to podobně jako [12], hypermarket je zaměřený na prodej obrovského množství zboží, tedy tam budu čekat kvanta zboží co se "obvykle kupuje", a zaměření na cenu - i za cenu toho že se to zboží "ošidí". Takže že v hypermarketu není dražší a kvalitnější zboží? No však; v zapadlém autobazaru taky nekoupím nového Jaguára ;)

[31] Vložil(a): px30 [web], 2005-02-27, 23:26 Solo | MuteČtenáři:  -

[24] - no já nevím - mně jsou ty stromy trochu jedno - jedna firma pokácela odhadem 20 stromů, což mi, zcela pragmaticky, nepřijde jako extrémní újma na zdraví lidu, ale vzniklá degradace trhu je zcela neúnosná.

Ostatní velké obchody se snaží přilákat zákazníky na cenu (viz. [7] ) a zcela ignorují potřeby svých stávajících zákazníků - přitom logika věci velí, že 3kg slušného telecího a neshnilou cibuli koupím právě ve velkém obchodě, který si může dovolit 20% zboží vyhodit, protože zisky nažene na obratu a penále na dodavatelích. Holt to vypadá, že člověk bude muset vyrazit do malých obchůdků.

Malé obchůdky jsou hezké, ale většinou se tam blbě parkuje a pěšky & MHD to stojí moc času. Jenom doufám, že budu mít na to, abych si čas na nákup udělal, když jsem si bláhově myslel, že kvalita je věc, kterou velký obchod dokáže udržet - a pak že lidi z města jsou v pohodě. Vydělávají možná víc, ale taky je stojí víc kus prasete, ze kterého se nezeblijou...

[32] Vložil(a): px30 [web], 2005-02-27, 23:45 Solo | MuteČtenáři: ---

Jo a ještě do diskuse:-)

http://vdonati.bloguje.cz/119315_item.php

[33] Vložil(a): aTeo, 2005-02-28, 01:54 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak diktatůůůůra proletarátu... hm! Pixy, vzkaz pro tebe: http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.237.gif

[34] Vložil(a): Joker, 2005-02-28, 07:56 Solo | MuteČtenáři: ---

[31] ad Lidl, osobně mi nejde ani tak o to kolik těch stromů pokáceli, ale spíš o princip - tj. že je to prostě svinstvo.

[35] Vložil(a): Jirka, 2005-02-28, 08:50 Solo | MuteČtenáři: ---

Ja jsem taky kladenak s podobnym pocitem z levnych hyperdiskontosupemarketu. A nakupuju v nich prakticky jenom to co je balene. Jogurty apod. Jinak veci typu maso, zelenina pecivo kupuji mimo v mensich obchodech, kde znam prodavace. Ten je ostatne casto majitelem. A pokud by mi prodal neco spatneho? Inu pak mu to muzu rici primo do oci a je na nem zda se polepsi nebo prijde o zakaznika. Zatimco v supermarketu sice zbozi vyreklamuji, ale nema to ten edukativni efekt. Reknu to nejake anonymni zamestnankyni, ta mi zbozi vymeni nebo vrati penize, udela do nejakeho sesitu carku a tim to konci. Na konci mesice nejaky manager ty carky secte a pokud je pocet reklamaci v norme, tak sesit zase zavre.

[36] Vložil(a): Lokutus, 2005-02-28, 09:45 Solo | MuteČtenáři: ---

 >> v českých řeznitvích už snad neexistuje

Existuje vůbec nějaké české řeznictví? V centru Prahy jich sice pár najdu, ale nic moc. Díky bohu, že maso máme z venkova zadarmo.
Před měsícem jsem koupil kuřecí prsa z Vodňan v našam Albertovi, pěkně zabalené v igelitu. Po rozbalení jsem se málem pozvracel smrady. Maso bylo lehce zahnilé, přestože na cedulce stálo, že ještě není prošlé. (Proto to asi vakuově balí do igelitu)

A nejlepší ukázkou jsou salámy. Nechápu, proč většina sámošek začala salámy balit do igelitu. To je nějaká móda nebo co? Je nějaká poptávka po této zrůdnosti? Anebo je to nové nařízení z EU? Kde jsou ty doby, kdy jsem dostal 10dkg čerstvě nakrájené šunky. Teď je na místě někdejšího pultu s kráječkou jen dlouhá vana, plná igelitových balíčků se salámem, který po rozbalení smrdí zatuchlinou a chutná po igelitu.
A to nemluvím o překvapení, které na mě pravidelně v balíčcích číhá - v každém druhém je zabalená pata salámu, která váhově vydá za pět koleček.

Ovoce zelenina je skutečná tragedie. Nejlepší jablka jsou překvapivě ta česká-nejlevnější. Jsou to zdravá červená jablka s normálními přírodními kazy. Stojí běžně kolem deseti korun za kilo.
Oproti tomu se hned vedle dají najít odrůdy Made in Spain apod., ze kterých je cítit chemie na sto honů - cca. 30-40kč/kg.
Koupil jsem si jedno jablko, prodávané na kusy - 8,50Kč/kus a venku ho dychtivě rozkousnul. Čekal jsem uvnitř nějakou zlatou plaketu za tu cenu, jako ve studentské pečeti, ale nic tam nebylo. Jen jsem ho musel vyhodit, protože se nedalo jíst. Jablko má být šťavnaté, tohle bylo úplně suché. Asi jako bych jedl molitan.

[37] Vložil(a): Radek Svoboda, 2005-02-28, 10:50 Solo | MuteČtenáři: ---

[36] - Albert (ted uz i Delvita a kdovi kdo jeste) kraji salamy a syry a bali je do folie proto, aby odpadly fronty u lahudek. Je to bida, mekke salamy jsou dost cast schvalne nacucane vodou (jsou pak tezsi) .. nic moc.

A to nechci moc otvirat diskusi o tom, kam az dospely nektery sluzby ... objednaval jsem pokladku podlahy od "renomovane firmy" (protoze pak jsem mel DPH 5% a byli certifikovani -> zaruka 10let) .. a to jsem netusil, ze renomovana firma setri na svych pracovnicich .. prisli 2 totalne neschopni lidi bez vztahu a citu ... jen aby to meli "sfouknute" ... kdyz to pak clovek vidi, nema cenu reklamovat .. protoze by to "opravovali" ti sami ..

Znamy ma pribuzne v Nemecku a rika, ze to bohuzel uz dorazilo i tam ... nobl firma pak posle na opravu 2 Turky, co to nikdy nedelali ... ale ceny jsou (zapado)nemecke ..

Nebo nabytek - kdyz si nevyberu v IKEA (jiny vkus), tak mam smulu, protoze EuropaMobel/ASCO/SCONTO je totalni sunt .. no a zbyde jen par obchudku pro hornich 10 000 (tipuju), kde vas ram postele prijde na 60 litru a stolek (jeden) na 17 ...

[38] Vložil(a): Jiri [web], 2005-02-28, 11:24 Solo | MuteČtenáři: ---

Na teleci doporucuju firmu Haliko - orientalni laskominy. Znam jenom jedinou provozovnu a ta je v Praze na Zizkove v Borivojove ulici. Teleci maj vyborne, skopove jsme nejemel ale vedou ho taky.

[39] Vložil(a): noname, 2005-02-28, 11:56 Solo | MuteČtenáři: ---

jojo pravdu díš.
Na druhou stranu je to dobře pro malé obchodníky, po prvnotních nesnázích jim totiž začínají růst kšefty (tedy jestli to pochopili a nejsou prasata).
U nás na jižním městě si teď otevřel řezník svou druhou provozovnu (kdo zná, tak Na sádce, respektive u Kruhový tvrze), maso od něj je bomba (studoval jsem hotelovku, nějakou dobu jsem i vařil, ale prostě takhle dobré steaky jako z masa od nich jsem nikdy neměl).
Velmi příjemná obsluha, navíc jak tam člověk chodí každý den, tak už vědí co člověk chce, poradí, poslouží. Můžeš si i objednat něco extra (třeba to tvoje jehněčí).
Se zeleninou je to horší, řeším to tak, že brambory kupuji na podzim od známých zemědělců, cibuli mají slušnou všude (ta nepotřebuje zvláštní péči), a nejhorší jsou rajčata, ty kupuji kde se dá. A žádnou jinou zeleninu v podstatě nepotřebuji.

[40] Vložil(a): Filon, 2005-02-28, 12:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Tak tak, já už strašně dlouho sháním sekanou, která by se dala jíst studená i ohřátá. Klidně za ni dám 200 korun za kilo, jen když bude dobrá. Z párků se mi zas nějakou dobu dělá špatně od žaludku. Jinak, ale my vidláci máme docela štěstí. Brambory od sedláka celkem slušný vydrží v pytli celou zimu. A vajíčka od rodičů mají krásně žluté žloudky a dokonce chuť.

[41] Vložil(a): braggart [web], 2005-02-28, 12:24 Solo | MuteČtenáři: ---

Já jezdím do supermarktu tak jednou za šest týdnů, nakoupím dva vozíky trvanlivých potravin (těstoviny, rýže, mlíko, fernet ;) a jedu pryč. Maso bych tam nekoupil, ikdyž ho tam přímo bourají. Takže děláme taková kolečka v Brněnce, což je taková normální samoška, koupíme jogurty, sýry a uzeniny (ty jsou tam kupodivu i některé kvalitní) vedle u řezníka maso (v uzeninách nemá výběr), pak za rohem u Arménců ovoce a zeleninu, o kousek dál v pekařství pečivo a buchty a přijde-li na věc, o pár metrů dál je dobrá vinotéka :) Nevýhoda je, že to člověk musí oběhnout pěšky se třema kabelama, protože autem je to nedostupné, ale výhody jasně převažují :)

[42] Vložil(a): Marconi, 2005-02-28, 12:41 Solo | MuteČtenáři: ---

[6] Ovoce je dobre kupovat v Fruit de France (u hlavni posty a urcite i jinde) Tam jsem zatim nemel zady problem s ovocem a maji vseno na co si clovek vzpomene

[43] Vložil(a): dENISM, 2005-02-28, 12:44 Solo | MuteČtenáři: ---

Bratr před časem brigádničil v nějakém takovém chrámu konzumu (myslím že v makru nebo kauflandu). A tam na noční šichtě rozbalovali maso s prošlou lhůtou, hadrem jej vysušili, šup zpátky do baličky, na váhu a s novou cenou a datem spořeby do regálu v prodejně!!!

[44] Vložil(a): Pavel Spálený [web], 2005-02-28, 13:30 Solo | MuteČtenáři:  + +

nezbývá, než se zamyslet:
http://www.woodcraft.cz/archiv/sloupek/sloupek.php?year=2004&month=10

[45] Vložil(a): Petr Vlček, 2005-02-28, 14:11 Solo | MuteČtenáři: ---

[31] [34] Ano, těch pár stromů je škoda, ale čert je vem. Mě na tom vadí, že ti lidi jednají stylem: Když to nejde legálně, tak to uděláme po svém.

[36] Ty kuřecí "řízky", o kterých se zmiňuji v [24] byly shodou náhod taky z Vodňan.

[46] Vložil(a): pixy [web], 2005-02-28, 14:40 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [44] > Výborné, děkuji.

[47] Vložil(a): Gogo, 2005-02-28, 14:55 Solo | MuteČtenáři:  + + +

Ja tedy nejsem zadny zbohatlik a popisovane principy z Nemecka (clovek musi mit luxusni auto a nakupovat draze, aby si nedelal ostudu) jsou mne uprimne k smichu (cosi to vypovida o tom, jak dokazou lidi pod diktatem ideologie zisku a penez degenerovat), ale musim prohlasit, ze _PIXY_ma_100%_pravdu.
Prave proto, ze nejsem nejak zvlast bohaty si nemuzu dovolit kupovat levny smejd a pidim se po kvalitnich vecech a reknu vam: JE TO CIM DAL SLOZITEJSI :-(
- je slozite koupit kvalitni boty
- je slozite koupit kvalitni obleceni
- potraviny jiz nejsou casto puvodnimi potravinami a jedna se o jakesi obskurni nahrazky, ktere jsou predloze pouze vizualne podobne a clovek ma pak nekdy i strach, co konzumace takoveho svinstva udela s jeho zdravim.
- je slozite koupit kvalitni elektroniku - i pod tzv. znackami se dnes casto skryva uplne obycejny asijsky smejd (!!!)
Dalo by se jiste pokracovat. Vubec nevim, jak tohle jednou skonci - mozna blbe, protoze je to rok od roku horsi - proste VSEHO SE NAM CHOPILI ZMRDI. :-(

[48] Vložil(a): Miisha, 2005-02-28, 15:22 Solo | MuteČtenáři: ---

Nekde jsem cetl rozhovor se soucasnym sefem Delvity, ktery tvrdil, ze chce Delvitu orientovat spise na luxusnejsi zbozi a vetsi vyber, tak uvidime...

[49] Vložil(a): Skeptik, 2005-02-28, 15:29 Solo | MuteČtenáři:  + +

Situace je ještě mnohem strašnější, než jak jí popisujete.
Vytrvale opomíjíte jeden klíčový aspekt supermatketové kultury, a to zacházení pokladních se zbožím.
Ano, většina z těch dam vás taknějak pozdraví,
aby se vzápětí vrhly na vámi vybrané pochutiny,
opatrně a pečlivě poskládané na pás.
Než se nadechnete, upadnete do šokové strnulosti při pohledu na tu beztvarou fašírku,
vzniklou naházením a nakydáním všeho na jednu hromadu během neuvěřitelně krátkého časového intervalu.

[50] Vložil(a): fgj, 2005-02-28, 17:02 Solo | MuteČtenáři:  - -

gvhj

[51] Vložil(a): jakub [web], 2005-02-28, 20:28 Solo | MuteČtenáři:  + +

[34] Zvlášť Lidl je těmito způsoby (kácení stromů, chování k zaměstnancům atd.) nechvalně proslulý, dokonce i ostatní podobné řetězce lidlem opovrhují (i když to bude asi spíše kvůli cenám, než kvůli stromům). Jinak ale ostatní podniky tohoto typu taky mají své máslo na hlavě - třeba Delvita svéha času rozbagrovala archeologické naleziště, aniž by tam nechala provést výzkum, čímž mj. porušila zákon.
Osobně preferuji pekárnu za rohem od práce a nonstop večerku s čerstvýma bagetama za rohem od domu - jen doufám, že debilní čssd/kdu-čsl/ksč a spol. neprotlačí ten obskurní zákon o otvírací době.

[52] Vložil(a): DAvid, 2005-03-01, 09:39 Solo | MuteČtenáři: ---

Pročítav Geeklandii, narazil jsem na http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005013002. Nejste domluveni?

PS: V Praze na potraviny doporučuji Albio.

[53] Vložil(a): tdc, 2005-03-01, 12:41 Solo | MuteČtenáři: ---

[28] ve Stodulkach je dalsi Carrefour. Kousek od Zlicina, na konci rozvadovske spojky. Z Kladna autem za par minut. Ten na Smichove je IMHO o neco lepsi, ale tady aspon nemusis az do centra.

[54] Vložil(a): vojtar, 2005-03-01, 13:08 Solo | MuteČtenáři: ---

jehněci maji obcas v reznictvi s jidelnou na hlavni tride, zrovna nedavno jsem tam koupil lahodnou jehneci kytu

[55] Vložil(a): pixy [web], 2005-03-01, 14:04 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [54] > Myslis u Kulhanka? Tak to bych tam mel rozhodne nekdy zkusit zajit!

[56] Vložil(a): aubi, 2005-03-01, 14:08 Solo | MuteČtenáři: ---

[48] To je trosicku naivni, ne? Proste chtel jenom rict, ze kdyz budes chodit do Delvity, tak se muzes citit jako elita, co kupuje luxusni zbozi.

Priznavam, ze ja naivni jsem a kdyz jsem kdysi zjistil, ze ty parky chutnaj tak hnusne proto, ze je v nich mouka, bylo mi z toho opravdu smutno a spatne...

[57] Vložil(a): vojtar, 2005-03-01, 15:38 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [55] jo myslim, ze se to tak jmenuje

[58] Vložil(a): IdefiX [web], 2005-03-01, 18:47 Solo | MuteČtenáři:  + + +

Nechci rypat, ale článek mi připomíná naříkání mojí babičky. Myslím, že člověk v hypermarketech ma možnost nakoupit kvalitní dobré jídlo. Že holt občas zelenina není čerstvá či salám moc nevoní se stávalo i dříve. Chce to trochu zkušeností a orientaci v marketech. Pokud říkáš, že ti na ceně nezáleží, nikdo ti nebrání koupit si šunčičky nebo párečky z dovozu atd.. najde se toho spousty mluvím z vlastní zkušenosti.

[59] Vložil(a): Gogo, 2005-03-02, 09:25 Solo | MuteČtenáři: ---

2IdefiX:
Samozrejme me pred casem take napadlo, zda nenarikame jako nase babicky (neni to problem zcela novy) :). Bohuzel - po dukladnem pruzkumu, ktery mel za cil zjistit prave to, zda v tom neni jen to klasicke reptani, jsem dosel k zaveru, ze tomu tak neni. Trh je skutecne zaplaven prevazne lacinym smejdem a vse se sidi cim dal vice. Je to samozrejme do urcite miry vina prumerneho hloupeho zakaznika. Na trhu je to, co on zada - nejde mu o kvalitu ale vyhradne o co nejnizsi cenu za kazdou cenu.
A nejde jen o potraviny. Pokud srovnate, co jste si mohli koupit za elektroniku (hodnotim kvalitu provedeni - nikoliv funkce, samozrejme) pred deseti, dvanacti lety a dnes, vyjde to pro ty starsi vyrobky daleko lepe. Az na superdrahe zalezitosti a nektere vyjimky je dnes cilem co nejvice prodat za kazdou cenu (doslova za kazdou cenu) - i za cenu toho, ze zivotnost je smesne nizka, ze vyrobky jsou neopravitelne a kvuli soucastce za par Euro ci centu je uzivatel mnohdy nucen vyhodit cele zarizeni. Prichazi se neustale s tzv. "inovacemi" - viz. napr. mobilni telefony - ktere nejsou nijak uzitecne, pricemz zavadeni techto "inovaci" ma vliv na celkovou kvalitu - misto aby se vyrobce zameril uzitecnym smerem, ztraci vyvojari cas pitomostmi. Firmwary jsou tak nekde zhruba na urovni druhe betaverze, zakaznik kupuje nedodelky.
Kam tohle povede, skoda rici...

[60] Vložil(a): Michal Kubeček, 2005-03-02, 10:43 Solo | MuteČtenáři:  + + +

Ad [59]: asi mám štěstí, ale většina výrobků spotřební elektroniky mi slouží spolehlivě. Pračku (Bosch), ledničku (noname), mikrovlnku (Whirlpool), televizi (Sony) i věž (Aiwa) máme čtyři a půl roku a zatím z toho pouze jedna oprava pračky (odešel stabilizační kondenzátor), video (Philips) šest a půl roku s jednou menší opravou, telefon (Nokia 6210) mám tři a půl roku a zatím jsem nepotřeboval ani vyměnit baterku (já vím, že všichni "odporníci" tvrdí, že Li-ion se po dvou letech zcela rozpadnou, asi tam mám mimozemskou technologii nebo je to dilatace času). Nic z toho bych neoznačil za superdrahé a přesto mi až na výjimky věrně slouží. Jistě, zatím to není dostatečně dlouhá doba, rodiče měli pračku i ledničku patnáct let (lednička poté totálně odešla, pračka jen dělala větší rámus, než bylo únosné). Ale stejně bych si nedovolil tvrdit, že na trhu je jen laciný šmejd se směšně nízkou životností.

Samozřejmě dochází k tomu, že konkurence stlačí cenu příliš nízko a pak není možné udržet přijatelnou kvalitu. Stalo se to třeba před nějakou dobou (asi tak před třemi roky) s IDE hard disky, ceny tehdy byly opravdu přehnaně nízké a najednou se u všech výrobců začalo objevovat daleko více problémů než je zvykem; poměrně rychle se ale situace zase vrátila do normálu. Rozhodně bych z takových epizod nevyvozoval závěr, že je to trvalý stav.

[61] Vložil(a): Bezdomovec, 2005-03-02, 10:49 Solo | MuteČtenáři:  + +

Dělejte to jako já. Kupuji ze sponzorských příspěvků humanitárně vyspělejších spoluobčanů výhradně krabicové víno. Není, špinavé, nahnilé, upatlané, pomačkané, ani jinak závadné, a má vysokou užitnou hodnotu (výkon/cena). A život je zas krásný.

[62] Vložil(a): Jan Vaněk jr. [web], 2005-03-02, 13:09 Solo | MuteČtenáři: ---

[56]: Já do Delvity chodím pravidelně a už před drahnou dobou tam propagaci vlastního brandu rozšířili o nějakou řadu, chvalozpěvy na niž jsem si rozšifroval jako "ne tak laciné, ale náhražek je v tom jenom polovina". (Ono jim taky nic jiného nezbývá, protože jsou ze supermarketů nejdražší, ale přece jen prostředí mi většinou přijde aspoň o něco lepší než jinde.) Teď jsem však na jejich webu "více než dostatečnou [sic!] kvalitu výrobků za velice příznivé ceny" našel akorát mezi poměrně novým programem "Výrobky 365" (v titulku, v menu dokonce "365 výrobky"): http://www.delvita.cz/index.php?node=60
Třeba zas nějak měnili strategii; ale třeba to znamená akorát "dovoz toho, co prodáváme jako nejlevnější noname v Belgii". Ovšem sušenky, co do toho spadají, jsou poměrně drahé.

Srov. také bezmála již kultovní články o luxusní zmrzlině
http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=297194
http://www.tyden.cz/text.asp?rid=7&show=text&tid=13765
(a http://mediajinak.bloguje.cz/103809_item.php )

[63] Vložil(a): Dr. Aude, 2005-03-02, 14:41 Solo | MuteČtenáři: ---

Pixy hovořil původně o potravinách, ale komentáře čtenářů to velmi brzy a správně posunuly do roviny obecné. Mé zkušenosti z obchodování jsou stejné. Tuzemci z mnoha možných hledisek preferují jednoznačně cenu, a trh jim jde vstříc.
Ale možná, že ani v tomto ohledu nejsme tak výjimeční, jak se rádi definujeme.

[64] Vložil(a): Slash, 2005-03-02, 17:07 Solo | MuteČtenáři: ---

Mno pokud chcete kvalitni salám tak je nejlepsi jet do Polska. Jednou za cas to fakt stojí za to, teda pokud bydlíte někde v příhraničí....

[65] Vložil(a): David, 2005-03-03, 15:11 Solo | MuteČtenáři: ---

InterSpar Pardubice

Dávám sem na ukázku kopii stížnosti, kterou jsem loni napodzim poslal na státní zemědělskou a potravinářskou inspekci http://www.szpi.gov.cz/cze/default.asp

Veškeré podněty inspekce prošetřuje a pokud jim na sebe zanecháte kontakt (ale berou i anonymy), tak vám pošlou zápis z provedeného šetření.

V mém konkrétním případě mi sdělili, že odebrali vzorky salátů, naměřili v nich pomnožené bakterie a udělili pokutu. Kvalitu masa předali k prošetření veterinární správě a poděkovali mi, že nejsem zdaleka první, kdo je na špatnou kvalitu masa upozorňuje (a pokutu už prý dali InterSparu za maso několikrát).

Jenomže InterSpar na to vesele kašle a maso je čím dál horší (občas se tam zastavím čistě ze studijních důvodů)

Mimochodem, udělal jsem tam ještě jeden zajímavý rozhovor právě při zkoumání "čerstvého masa" v 7 hodin večer

Prodavačka: Budete si přát?
Já: Snad ani ne, když vidím jak to vypadá
Prodavačka: No dobře, to je vaše volba
Já: Myslím, že je to spíš vaše volba, tuhle hrůzu prodávat
Prodavačka: No víte, ono je to tu od rána
(Prodavačka se pak obrací na další zákaznici)
Prodavačka: Budete si přát?
Zákaznice: Ne děkuju, já se taky jen dívám.
Já: To se jen tak nevidí, že?
Zákaznice: Můžu vám říct, že se mi z toho obrací žaludek.

---------------

Dne 19.9.2004 jsem zakoupil v supermarketu Interspar Pardubice cukrářské výrobky (ořechové košíčky). Samotné zboží bylo v pořádku, zarazilo mne však, že úsek obsluhuje stejná prodavačka, která o cca 5 metrů dále zároveň obsluhovala úsek s lahůdkami (sýry, majonézové saláty...). Nevím, nakolik toto hygienické normy povolují.

Rozhodl jsem na celou situaci zapomenout, avšak když jsem pak prošel právě kolem úseku lahůdek, velmi mne znepokojil jejich vzhled. Majonézové saláty (pochoutkový, camping...) byly oschlé, majonéza na povrchu zažloutlá a vysrážená. Uzeniny též oschlé, ty balené ve střívku nezdravě scvrklé.

Podobná, možná ještě horší situace, pak byla u navazujícího úseku „čerstvého“ masa a drůbeže. Chlazená drůbež byla vzhledu velmi nepěkného (zelenohnědý nádech), zvláště pak kuřecí čtvrtky (paličky stehen), některé pro jistotu přelity jakousi marinádou, snad aby byl jejich vzhled lépe zamaskován. Maso hovězí i vepřové pak bylo celkově oschlé, na okrajích zatvrdlé, vyvolávající dojem, že je takto vystaveno již mnoho dní.

Část masa byla také prodávána táckovaná v chladicím pultu, zde však bylo maso (zvláště hovězí) již skutečně zčernalé a páchnoucí. (Zajímavé, že doba spotřeby zatím překročena nebyla, nicméně maso bylo již 2-3 dny natáckované a jeden den podle štítku do spotřeby ještě zbýval. Všechny tácky však byly označeny křiklavými nápisy AKCE! a ZARUČENĚ ČERSTVÉ!). Opět nevím, nakolik to hygienické předpisy upravuji, ale součástí pultu byla i tabulka s pravidelným dvouhodinovým měřením teploty boxu a podpisem, a ačkoliv bylo již kolem 18:30, poslední záznam byl z 12:00.

Podotýkám, že celé toto mé zjištění nastalo v neděli (19.9.2004), v pozdních odpoledních hodinách, kdy je personální obsazení supermarketu minimální, nicméně ani to dle mého názoru prodávajícího neopravňuje k prodeji takovýchto potravin (vezmeme-li v úvahu, že touto dobou se spousta lidí vrací z víkendu a potřebuje na poslední chvíli něco nakoupit, považuji takový přístup pak spíše za čistou vypočítavost).

Celou situací jsem byl natolik znechucen, že bych vás touto cestou rád požádal o detailní kontrolu (pravděpodobně nejen uvedeného) ve zmíněné prodejně. Během týdne (pracovních dnů s rychlejší obměnou zboží) je možná situace o něco lepší, avšak toto bylo skutečně hrozné.

Děkuji

[66] Vložil(a): Vesničan, 2005-03-03, 15:27 Solo | MuteČtenáři: ---

Já bych zapojil trochu nostalgie. Kladeňáci (mám na mysli roduvěrné, ne naplaveniny), pamatujete se na Gastronom? (Býval na rohu Gottwaldova náměstí, na opačné straně náměstí býval Sevastopol.) Jestli tam dneska není banka, tak tam zřejmě prodávají asiaté nějaké "šluší, cheský, pašuje". A šikmo naproti (naproti kinu Svět) bývalo řeznictví. Teď tam, tuším, prodávají kola. Tam jsme chodívali na držkovku, prdelačku... A hlavně jsma tam chodívali pro "macešky", které se jmenovaly Čajovky. A masa i uzenin tam bylo vždycky dost. Protože na Kladně bývali peníze.

[67] Vložil(a): Alka, 2005-03-03, 16:35 Solo | MuteČtenáři: ---

Původně jsem chtěl Pixymu doporučit Makro, tam je ovšem nutné přeložit živnostňák. Oni se tváří jako velkoobchod, ale je to v podstatě takové "Esíčko" pro podnikatele, mnoho cen je vyšších, než v discontech, ale mají mnohem širší sortiment, snad se tam dá vybrat, to nemohu úplně posoudit, jídlo nenakupuji, od toho mám tu paní, co bydlí ve stejném bytě, jako já. Taky je to asi pro kladeňáky trochu z ruky. Ale když jsem si přečetl, co napsal dENISM [43], padla na mě beznaděj.
Pro Davida [65] - stížnosti jsou správná cesta, díkybohu za Vaší "nelenost". Ale pozor, prodavači, kteří jsou prvními terči naší nespokojenosti, jsou rukojmí, oběti, stejně, jako my. Co mají dělat ? Hrdostí být bez práce ?
Shodou okolností jsem se před třinácti lety stal na pár měsíců prodavačem. První dílenský slaboproudý zdroj, který jsem měl prodat, jsem vyřadil a poslal na servis. Šéf servisu se divil, proč jsem ho vyřadil. "Pro vadnou funkci", kontroval jsem hrdě. "Co blbneš", užasl, "co bys nechtěl, za ty peníze...."
A dnes je to snad ještě horší. Má rodina koupila hi-fi věž Sony se vstupem na připojení gramofonu. Když jsem to zapojil, nic se nedělo, odebral jsem se proto do SONY-centra na Poděbradské, vyzvědět vstupní citlivost. Nerozuměli mi, manuál neměli. Když jsem kolegovi líčil, jak se ten SONY-boy tvářil, povídá: "Jó, toho znám, ten ještě před dvěma týdny prodával u nás uzeniny!"
Asi mu tam vadila ta mouka a soja.

[68] Vložil(a): pixy [web], 2005-03-03, 16:49 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [66] > Já ti dám naplaveniny, vesničane usoplená... :)

Náhodou Gastráč pamatuju, ale zas takový zázrak to nebyl (to je ten přikrášlující závoj vzpomínek). Nicméně teď tam není žádný Ťing ani Ťong, ale největší lékárna ve městě.

A to řeznictví naproti "Světu" (nyní/už zase Sokolu) nejsou žádná kola, ale právě ten zmíněný Kulhánek. Je tam už věky, pořád na stejném místě. Kdysi vyhlášené řeznictví/uzenářství/jídelna, dnes jen jedno z mnoha - ale podle všeho se zdá, že opět kvalitativně vyčnívá. Už jsem se tam byl podívat, zboží opravdu vypadá dobře - a ač ani telecí ani jehněčí neměli, prodavačka potvrdila, že ho skutečně mívají.

[69] Vložil(a): Alka, 2005-03-03, 17:24 Solo | MuteČtenáři: ---

ad [66], [68] Můžete mi někdo sdělit aproximační definici roduvěrného a naplaveniny, abych se zorientoval, kým jsem, byvše Středočech ?
Ale k tématu. Nedávno jsem šel po mnoha letech navštívit dávného přítele a řešil problém prezentu. Jeho sestra mi poradila telecí kostičku pro jeho Leonbergera, to je pes, ano, ten člen domácnosti, který dostane papání dříve, než vy žrádlo.
Takže, v ulici Antala Staška na Pankráci je malé řeznictví, kde, máte-li štěstí, můžete koupit i telecí kost. Ale že by někdo z vás byl takový labužník !?

[70] Vložil(a): Michal Kubeček, 2005-03-03, 22:40 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [69]: my, kdo celý život kočujeme, v tom máme úplně jasno… :-)

[71] Vložil(a): mirun, 2005-03-03, 22:48 Solo | MuteČtenáři:  + +

Tuhle jsem se v Hypernově u masa optal prodavačky, jestli nemá nějaký párky, ve kterých je maso (poslední dobou je to moje oblíbená zábava, manželka když vidí že mířím k masu tak prchá opačným směrem). Chvíli na mě zírala, pak vykulila oči a povídá "No to je snad ve všech! Jaký si vyberete?" Načež mi nezbylo než poděkovat a odejít se slovy, že když nemá přehled o tom, co prodává, nemám důvěru si nic koupit.

Jinak mám výhodu, že švagrovic rodina má kravín a prasečín, takže bourané maso mám z první ruky, teď ještě otevřeli mlékárnu a výrobnu "opravdových jogurtů, tvarohů a mléka" (jestli ještě někdo pamatuje). Světe div se, během měsíce všechny mateřské školky a domovy důchodců v okolí přestaly nakupovat ty sračky z marketů a berou od nich. A nejzajímavější na tom je, že mají koncové ceny jen maličko vyšší, než ti superhyperlevní podvodníci. Ještě mi ke štěstí chybí opravdové rohlíky, nejbližší "výrobna" je než 50km daleko a od 7mi od rána se tam stojí fronta, po dvou hodinách už není ani rohlík (což je na mě trochu hardcore).
Takže zájem o dobré zboží určitě je.

[72] Vložil(a): Vesničan, 2005-03-04, 09:35 Solo | MuteČtenáři: ---

[68] Já to netuším, jak to dneska na Kladně vypadá. Já jsem z Kladna už přes pětadvacet let. Čas od času se zastavím u táty na kafe, ale že bych se coural městem... Pro mne bylo například neuvěřitelným překvapením, co všechno stojí kolem gymplu! (Ne letos, už dřív.) Nebo právě křižovatka u Světa. Ani jsem si nevšiml, jestli je tam ještě Myslivna. Ale pochybuji. A naproti zastávce mandelinky na náměstí bývával bufáč. A já si dnes za boha nemůžu vzpomenout, jak se jmenoval. Pořád mi leze do hlavy Jitřenka, ale ta byla pod divadlem, naproti knihovně. (!Jediná provozovna V. cenové skupiny na Kladně!)
A k tomu Gastronomu: mám ze šedesátých let v paměti větu "Je to z Gastronomu", pronesenou tím zvláštním tónem, vyjadřujícím jakousi exkluzivitu.

[73] Vložil(a): Michal Kubeček, 2005-03-04, 11:06 Solo | MuteČtenáři:  - - -

Ad [71]: ubožák… To si opravdu myslíte, že v žádných z těch párků není vůbec žádné maso? A pokud to s takovou jistotou víte, proč jste se vlastně ptal? Nebo jste jen trapný exhibicionista, léčící si mindráky tím, že se kvůli svým zemědělským příbuzným může povyšovat nad plebs?

[74] Vložil(a): Alka, 2005-03-04, 12:32 Solo | MuteČtenáři:  - -

[73] Co na srdci, to na jazyku !? Slovo ubožák je ale velmi zajímavé a, jak se dnes říká, signifikantní, pro problém výkladu, neplyne-li ze souvislostí. Já jsem četl kdysi "Ubožáky" od Viktora Huga, pak se jim říkalo nějaký čas "Bídníci", dnes pro jistotu "Les Miserables". Manželka [71] asi dělá dobře, když prchá, ale málo.
Jinak právě jsem se vrátil z ...Globusu, zakoupil jsem telecí játrovku, na obalu hrdě tvrdí, že obsah masa je min. 60%. A já, blbec, jsem si doteď myslel, že játrovka je z jater.

[75] Vložil(a): Roj [web], 2005-03-05, 09:56 Solo | MuteČtenáři:  + +

A to jas teprve ted, kdyz do Jihlavy jezdim jenom obcas, jsem pochopil, ze na Vysocine se v kazdem krame prodavaji vynikajici bezkonkurencni uzeniny. Vzdycky, kdyz jedu do Jihlavy, je nakoupim, protoze vsude jinde maji neco naprosto nejedleho.
Je videt ostra konkurence vyhlasenych masokombinatu. V Jihlavskem okrese jsou Kostelec, Hodice, Krahulci, kousicek vedle je Studena., Na druhou stranu je treba Policka.
Treba takovy Kostelecky parky, to je svetoznamy pojem. Doufam, ze ta masna vinou zlodeju v managementu nadobro nezkrachuje :-(

[76] Vložil(a): Michal Kubeček, 2005-03-05, 11:21 Solo | MuteČtenáři:  +

Ad [75]: a tohle mne zajímá… Když se porozhlédnu u nás v Hypernově nebo InterSparu, kde, jak tu všichni sborem tvrdíte, jsou uzeniny naprosto nepoživatelné, ani špetku masa neobsahující, vídám tam běžně kostelecké párky nebo salámy z Krahulčí. Mám to chápat tak, že tyto skvělé masokombináty dodávají do tamních řeznictví úplně jiné zboží než k nám, nebo že se tady u nás za ně někdo drze vydává? Nebo tak, že celá tato kampaň proti supermarketům je z velké části jen snobská póza, nezakládající se na realitě?

[77] Vložil(a): macho, 2005-03-07, 08:54 Solo | MuteČtenáři:  + +

máš pravdu pixy. taky bych si rád dopřál kvalitní maso, šunku, klobásy, salám, ... ale je to boj. a je to o to horší, že mám strejdu řezníka (Martinov), takže když se začnu rozplývat nad 100% dušenou šunkou, kterou jsme v Makru nakoupili a vyzkoušeli, tak se dozvídám velmi nepěkné věci. co se týče salámu - momentálně vede Makro Vysočina - podle mě nejlepší salám na trhu. kupovali jsme i trvanlivý Křemešník, ale po té, co jeho cena výrazně klesla pod 200, se něco stalo i s jeho kvalitou a posledního půl roku je to děs, takže už ho nekupuji. s masem je to lepší, když si člověk připlatí. ovšem na trhu se objevilo další zvěrstvo - křehčené kuřecí řízky. zní to hezky, že? a koupit dobrou klobásu nebo párky, škoda mluvit. i když včera jsem po dlouhé době narazil na valašské klobásy a to je mňamka. no nic, souhlasím s tím, že trh je momentálně ovládaný cenou, ale časem se to snad zlepší - jak bude přibývat těch, co jim nestačí se levně natláskat.

[78] Vložil(a): Voloďa, 2005-03-07, 15:32 Solo | MuteČtenáři:  + +

Tak, natláskávat si panděra kvalitním masíčkem se vám zachtělo, máte snad nějaké pajšly zvláštního ražení, holoto kapitalistická, tedy co to plác.., vy zbohatlíci oškliví, nechutní, jistě si chcete debužírovat na úkor chudáků vámi vykořistěných, nezaměstnaných, upachtěných a zlopotěných těžce pracujících, takhle vy si představujete sociální stát, já vám ještě ukážu, EU na vás, jen počkejte, až se konečně proletáři všech zemí spojí !!

[79] Vložil(a): Roj [web], 2005-03-07, 19:02 Solo | MuteČtenáři: ---

[76] Tento problem jsem uz taky resil, lec uspokojive nevyresil. Koupil jsem si cosi v prazskem Tescu a bylo to z Krahulci. Nebylo to spatne, ale mam dojem, ze to bylo horsi, nez koupene v Jihlave. Je mozne, ze v tech masnach vyrabeji zvlast zbozi pro ruzne retezce.

Ja to mam proste vyreseno tak, ze kupuju v Jihlave a tudiz uz nemam moznost srovnani.
Krasne videt je to na hokeji. Jezdim po hokejich na celem svete a vzdycky si tam dam parek. Jihlavsky jasne vede, na druhem miste je proslula KLADENSKA zradelna venku pred stadakem. Kladnu to zavidi cely svet, nejvic Ruzicka a cela Šaška Arena :-)

Ale nedavno znama koupila v Plusu v Dobrusce prave Kostelecke parky v papire zabalene, meli to tam v akci. Byly naprosto vynikajici, to se slovy neda ani popsat, lidi z celeho Hradecka neco tak uzasneho 10 let nezrali :-)

[80] Vložil(a): Michal Kubeček, 2005-03-07, 20:57 Solo | MuteČtenáři: ---

Ad [79]: Je pravda, že od té doby, co jsem ochutnal pardubický perník v Pardubicích, už mi u nás v samoobsluze vůbec nechutnal. Přitom vypadal na pohled stejně, balení bylo stejné, ale byl takový vyschlý a zvětralý. Že by to bylo manipulací a skladováním?

[81] Vložil(a): mirun, 2005-03-09, 07:03 Solo | MuteČtenáři:  - - -

[71] Vidím že místo toho, abys zaplakal nad tím, co jsem napsal ti mírně (krom kontextu a hyperboly) ušla i pointa, ale po té, co tvrdíš že v těch bezva růžovo-bílých salámech je maso, se to dá hravě svést na ztrátu rozpoznávací schopnosti a budiž ti to omluvou...
[74] No ona má krátký vodítko...

[82] Vložil(a): Bůh, 2005-03-11, 09:39 Solo | MuteČtenáři: ---

Tiskovým odborem Gáby (tak říkám Archandělovi Gabrielovi) jsem byl upozorněn, že se zde za iniciace a pod vedením pixyho kolektivně rouhá skupina mých dítek nevděčných, péče nehodných.
Nevadí mi tolik, pixy, že ve mně nevěříš a ještě se tím chlubíš, vždyť každý človíček, mnou stvořený, něčemu věří, a možná bys nevěřil, jakým mnozí věří hloupostem.
Nevadí mi tolik ani tvůj nevděk, s kterým se, na rozdíl od svých nedávných předků či jiných současníků, již před každým jídlem nemodlíš a neděkuješ mě, svému stvořiteli, který poslal svého jediného syna na kříž utrpení, aby vykoupil i tvé hříchy, a pravidelně plní tvůj talíř chutnou krmí, abys uspokojil i své gurmánské libido.
Ale opravdu mě sere, s jakou samozřejmostí a arogancí to přijímáš, a ještě si stěžuješ, že to není úplně ideální. A to v situaci, kdy třetina lidstva pravidelně hladoví.
Ano, chléb váš vezdejší skutečně, ale skutečně není takovou samozřejmostí.
Čiň pokání, pixy, a myslím to upřímně. Jinak skončíš v pekle, ale ne, jako obyčejní hříšníci v kotli s horkou smolou. Ty, jako ideový vůdce, budeš potrstán mnohem krutějším způsobem.
Ty budeš, jako pobočník samotného Belzebuba, pod těmi kotli přikládat.

[83] Vložil(a): E.T. [web], 2005-03-13, 09:00 Solo | MuteČtenáři: ---

Jednoho řezníka v kladně jsem přece jen vygooglil:)
http://www.seznam.cz/25/51/28.html

V praze se to dá - přiznávám že jsem socka a to do tý míry, že často před výplatním dnem chodím vracet lahve - takže bych byl typyckým členem cílové skupiny zákazníků Gmarketů navíc pod jednou střechou, ale většinou nakupuju s batohem tak, že jdu na trh se zeleninou do masny k číňanovi a do tabáku... trvá to tak hoďku a je to dražší ale není-li to vyloženě nutnost neprostituuju se s jedním až dvěma vozíky mezi dalšími vozíky....

Rada pro zbohatlíky: V globusu se kdysi dalo docela slušně zadarmo najíst, když předstíráte že ochutnáváte uzeniny - třeba je to tak dosud:)

[84] Vložil(a): nice [web], 2005-09-02, 05:57 Solo | MuteČtenáři:  + +

Very nice blog.


Váš názor

Přidat nový komentář

Váš komentář

Přidávání komentářů k tomuto příspěvku již bylo ukončeno.

Chcete-li autorovi přesto sdělit nějakou podstatnou informaci, která se příspěvku týká, kontaktujte jej e-mailem.



 RSS 0.9x  Export  RDF  Export  RSS 0.9x  Komentáře  TXT  Komentáře  XHTML 1.0  Validate  W3C  CSS 2.1  Em-web  Resizable  W4D  90% dogmatic

Vygenerováno: [stránka generována dynamicky]