Text komentáře:

[7] to je sice hezky nazor ale zcela zcestny. Pokud je to reklama na urcitou vec (web...) a neni to brand tak vas zajimaji vpodstate tri kriteria. Prvni je pocet zobrazeni, druha je mira prokliku a treti mira konverze. Clovek ktery na reklamu klikne omylem vam sice zvysi miru prokliku ale snizi miru konverze (protoze bez zajmu web opusti a uz ho nezajima). K cemu tedy je zobrazit reklamu za kazdou cenu? Ten clovek ktery si bannery blokuje pomoci hosts apod. je pro vas naopak prinos, nevycerpava vam totiz pocet zobrazeni na banner s nulovou konverzi.

Tim ze udelate agresivnejsi reklamu na kteoru nekdo omylem klikne se problem nevyresi. At budete delat co budete delat... vezmu-li si CTR v mem pripade tak se zadny banner NIKDY nepriblizi ani RADOVE na google ads v opere. Ty jsou totiz cilene, neagresivni... a zajimave.


Názor ostatních: nikdo nehodnotil


Váš názor na tento komentář:







Zpět na komentáře