Text komentáře:

ja si naopak myslím, že ty reklamní slogany nejsou nic špatného. To "A" je tam propašováno proto, že v češtině prostě věta s nevyjádřeným větným členem vypadá stroze, nedokončeně, a těmi A-berličkami se z toho vlastně stavají takové minipříběhy.

Posuďte ten rozdíl: zatímco "BugKiller - hmyz nemá šanci" může v člověku evokovat i to, že hmyz se nemá k BugKilleru šanci dostat, přidáním A a rozdělením na dvě věty se do té tečky za slovo BugKiller jakoby v mysly čtenáře vloží akce a reakce a každý pochopí, co tím chtěl sloganotvůrce říct. Jedna Tečka a jedno A dokáže vyjádřit něco ve smyslu "Pokud si koupíte BugKiller a budete ho používat, hmyz se na vás nemá šanci dostat." Pro mě je to výborné použití reklamní zkratky.

Samozřejmě můžeme diskutovat o tom, jak moc je který slogan duchaplný či trapný, ale zrovna použití Áčka bych jako apriorní (píše se to jako adjektivum zvlášť nebo dohromady?:) předpoklad špatného sloganu neviděl.

na závěr odkaz, který mi vyletěl při hledání "reklamní slogan": http://www.slogan-jakohrom.com/ :))


Názor ostatních: nikdo nehodnotil


Váš názor na tento komentář:







Zpět na komentáře