Text komentáře:

Píšeš: "Že zákazník chce být oprašován, hýčkán a opečováván, a je-li rozmazlován dostatečně, je ochoten i pustit nějaký ten chlup navíc a někdy i méně hledět na výslednou cenu — to je známá věc."

S tím souhlasím, ale - jak známo, je také početná skupina zákazníků, kteří nakupují především LEVNĚJŠÍ zboží, chtělo by se říct: Ať to stojí co to stojí! To jsou ti, co nakupují přímo z palet na betonové podlaze proto, že ušetří na stovce pětikorunu.

A s tou vysavačovou anabází jsi mi připomněl naši anabázi. My zase hledali "bezsáčkový vysavač". A dalo mi docela práci vysvětlit manželce, že pokud internetový obchod nedělá to co dělat má, např. obrázky zobrazuje v novém okénku po kliknutí na text, který ovšem není odkaz, ale SPAN s parametrem ONCLICK, tak že není v mojí moci jí ten obchod "nějak" rozchodit. Že chyba není na naší straně, ale na straně obchodu a že v podstatě vyjadřují, že o naše peníze až tak moc nestojí...


Názor ostatních: nikdo nehodnotil


Váš názor na tento komentář:







Zpět na komentáře