Text komentáře:

Přípojku na plyn máme asi dva roky (kdy se dělala plynofikace ulice) - ale zatím končí ve zdi, bez plynoměru, tj. chápal bych dopis jako "tak už si konečně zprovozněte vytápění na plyn a přípojku zprovozněte) ale proč to přišlo tátovi dvakrát na tu samou adresu (i číslo, které je pod adresou, bylo stejné), to nechápu. Navíc osušky jsou asi proto, že se při zařizování přípojky pěkně zapotíte, nebo nač?
Stejně mám vždycky pocit, že management má nějaký univerzální rozpočet opsaný z učebnice ekonomie, kde je "marketing ... x %". A tak se holt nějaké peníze musí utratit za reklamu stůj co stůj. A tak inzeruje ČEZ, Telecom ještě v době svého monopolu, atd.


Názor ostatních: nikdo nehodnotil


Váš názor na tento komentář:







Zpět na komentáře