NECHCEME PŘELADIT!
(nemáme kam)
« Jít zpět | na hlavní »
8. 3. 2008, 13.43
Jednání s předsedou Stálé komise p. Jandákem
Dne 5. 3. 2008 jsme zúčastnili jednání s předsedou Stálé Komise pro sdělovací prostředky Poslanecké sněmovny ČR, panem Mgr. Vítězslavem Jandákem.
Více než hodinový rozhovor se týkal mimo jiné změn ve vysílání Českého rozhlasu po 1. 1. 2008. Panu poslanci jsme předali podklady týkající se programové skladby Radiožurnálu před a po 1. 1. 2008.
Rovněž jsme hovořili o činnosti Rady Českého rozhlasu. Byli jsme informováni, že Komisi bylo doručeno několik stížností na činnost Rady a Komise se těmito stížnostmi bude zabývat.
Na závěr jsme se shodli, že zákon o Českém rozhlasu sice není dokonalý, je nutné, aby byl dodržován a povinnosti z něj vyplývající byly plněny, ať už Radou Českého rozhlasu, nebo samotnými poslanci. Stálá komise pro sdělovací prostředky Poslanecké sněmovny, nemůže zasahovat do programy rozhlasu, ale měla by sledovat činnost Rady rozhlasu.
Velmi oceňujeme, že si pan poslanec udělal na nás čas a vyslechl si naše názory. Současně nás ujistil, že bude celou kauzu nadále sledovat.
H. Kopecká, J. Kraus, R. Kučera
DISKUSE
- # Petr Had | 8. 3. 2008, 14.02
Snad je mírný optimismus na místě ! Jinak ovšem způsob řízení ministerstva způsobem : ” šoupneme tam pár miliónů ” je zcela nezapomenutelný a naprosto originální . Chci upozornit , že výrok pana exministra není doslovný , jen co si pamatuji .
- # Martina | 8. 3. 2008, 14.36
Výborně! Díky za dobré zprávy a za veškerou snahu - obou stran! - s momentálním stavem věcí něco udělat.
- # Soňa | 8. 3. 2008, 14.37
Děkuji,vidím,že jednáte,mezi těmi stížnostmi je i moje,takže,kdo si počká,ten se dočká?Pakliže pan Jandák bude celou kauzu dále sledovat,tak my tím tuplem.Dobrý den.S.
- # Hluchý pes | 8. 3. 2008, 16.08
2 ALL : dobrým začátkem by bylo poslat k šípku tu část Rady, která porušuje Zákon o ČRo. Kolik radních by tam ale ještě zůstalo ???
- # Pavel N. | 8. 3. 2008, 19.51
I já oceňuji přístup pana Mgr. Jandáka, asi je to ten poslední člověk, který může pomoci.
Pavel N.
Zlín
- # Hluchý pes | 8. 3. 2008, 19.56
2 Pavel N. : O.K., vezměme ho za slovo ! Pokud chce situaci “sledovat” napišme mu všichni o tom, co nás trápí, zejména o Radě, jejím komickém složení a jejím vztahu k posluchačům. On může ovlivnit její složení a Rada může přímo ovlivňovat GŘ !
- # bab | 8. 3. 2008, 21.13
Hluchý pesu, moje stížnost z 25.2.2008 byla asistentkou poslance Jandáka přeposlána tajemnici p.Petře du Toit. Asi neměla ty správné náležitosti. Ta stížnost. Zas na druhou stranu, mohli ji taky hodit do koše….
- # Hluchý pes | 8. 3. 2008, 21.25
2 bab : oni nic nesmějí házet do koše ! A Jandák přece jasně hovořil o stížnostech občanů. Tím myslel i tu Tvoji a moji.
- # Jana | 8. 3. 2008, 21.32
Bab, to je v pořádku, že vaše stížnost byla přeposlána tajemnici. Jestli jste stížnost poslala p. Jandákovi jako poslanci. Paní tajemnice Stále komise pro sdělovací prostředky stížnosti eviduje. V koši opravdu neskončila. Ale stížnost musí být opravdu stížnost:-) tzn. fakta, na co konkrétně si stěžujete. A hlavně Stála komise může řešit stížnosti na Radu ČRo, ne stížnosti, které se týkají Radiožurnálu. To není v její kompetenci.
- # bab | 8. 3. 2008, 21.40
Jani, jo, a věřte, že to byla stížnost na Radu jak vyšitá. Až dostanu odpověď, otáži se slušně, zda mohu zveřejnit a v případě zamítnuté žádosti o zveřejnění mohu alespoň zveřejnit MOU STÍŽNOST, neb sama sobě dovolím zvěřejnění až po obdržení…:))))) Takto s námi zachází, že? Ale poučení pro život vyplývá jednoznačné. NEDAT SE !!!!
- # Hana Kopecka | 8. 3. 2008, 22.02
V pripade stiznosti komisi (na Radu) nevidim problem se zverejnenim stiznosti i odpovedi.
- # Ivy Ledbetter Lee | 10. 3. 2008, 15.39
http://www.youtube.com/watch?v=dPymvPXz1YI
Je libo bulvárek ? Vyborná Vam to řekne, kde jsou ty meze:)
- # eva | 10. 3. 2008, 19.08
mno, toto je skrytý bulvár..
jirák tomuto v přípedě MF Dnes a LN a jiných říká POP NOVINY.. tedy noviny, které jsou posedlé čteností.. bulvární témata, ale chytře zpracované.. JENŽE - ty noviny nejsou veřejnoprávní, takže pokud si chce někdo přečíst duchaplný rozhovor s dívkou, která vyhrála světovou soutěž krásy, o tom, jestli utrácí spíš za boty nebo kabelky - tak si kupte - jak je libo..
chcete-li veřejnoprávní paskvil, tak už můžete nějaký ten měsíc naladit ČT.. nebo se ta stanice jmenuje NOVA 2?? teď nevím..
a pokud chcete kvalitu 24 hodin denně, tak vzhůru na známé frekvence.. frekvence 2!!
nejen že je to bulvarizující, ale také (a především)amatérské.. (i bulvár se dá dělat profesionálně) a rozhovor s LV, kde se brání, že je profesionálka je v sekci média a blogy o radiožurnálu.. pouze pro silné povahy, zjistíte totiž, že lucie pracuje v rozhlase už pár let.. (tedy to je její odpověď na kritiky - asi tedy podle ní znamená práce někde profesionalitu!? což mě podle stylu jejích otázek ani neudivuje)
prostě: dopolední radiožurnál a lucie špatná:-)
- # alžběta | 10. 3. 2008, 19.29
Je mi líto, ale opravdu se do nedá poslouchat. Se zaťatými zuby vydržím tak 20 minut, pak si musím přečíst alespoň kousek Čapka nebo kapitolu ze Zapadlých vlastenců, abych se z té češtiny linoucí se z Rž nepominula a když chci něco vědět koukám na satelit.A čekat půl roku na nějaké změny nechci a nebudu.
- # Hluchý pes | 10. 3. 2008, 20.42
2 alžběta : Dear Betty, kdybych nebyl odhodlán zvítězit, tak jsem do toho nešel. Přijdˇna demonstraci a mysli na toto : každý den jeden dobrý čin pro kvalitní RŽ v budoucnosti. Oni odlezou, my to oslavíme !
- # eva | 11. 3. 2008, 10.26
11. 3 - Úterní Host do domu nabídne pravidelné glosy Ivana Hoffmana v pořadu Jak to vidí (8:30). (Praha)
Bohužel jsem pořad nestihla.. Neměly bychom dát stížnost na Radu ČRo, vždyť ty glosy píše ten jeden člověk, ty musí být ale nevyvážený.. ;-)
- # Ivy Ledbetter Lee | 11. 3. 2008, 12.21
Muze mi nekdo rici jaky je rozdil ve vyberu hostu pro verejnopravni rozhlas a komerčni radio ? Muze mi nekdo objasnit jaky je rozdil v otazkach co poklada Vyborna hostum ve verejnopravnim rozhlasu a komercnim radiu? Muzete mi rici proc tam stale ma hosty jen ze showbusinessu ????
Vyborna nam to tady na youtube jasne objasnila.
http://www.youtube.com/watch?v=dPymvPXz1YI
- # Martin | 11. 3. 2008, 12.29
To : Eva - pan Hoffman má tu půlhodinku na Praze každé druhé úterý a už minimálně od února.Povídá si s moderátorem a on sám je ve studiu ve Zlíně. To ” povídání ” je v ” určité ” rovině a tu ” nepřekračuje “. Jeho poznámky v Deníku jsou lepší .Hosta na Praze v tento čas každý den střídají , takže Rada by se nám co ? Hezký den Martin
- # eva | 11. 3. 2008, 13.07
martine to byla IRONIE - přeci právě radě se nelíbilo, co IH předvádí na RŽ.. ironie, chápete..
- # Ivy Ledbetter Lee | 11. 3. 2008, 15.41
Kdy se ta Vyborna nauci mluvit ?
Příšerná prostě nepatři na veřejnoprávni rozhlas.Dela tam jen CRo ostudu.
http://www.youtube.com/watch?v=uYW8KWtIZE4
- # Jakub | 11. 3. 2008, 21.36
Prosim věnujte pozornost článku pana Austa - Veřejnopravních radních opět ubylo, noví chybí (viz Píší jinde)o tom jak politici vybírají radní.
A hádejte kdo je mediální poradce pana Jandáka ?
Miloslav Kučera, bývalý poslanec za ČSSD.
Ano ten, který před listopadem 1989 psal posudky na písňové texty.
Myslím, že další komentář již není třeba.
- # bab | 12. 3. 2008, 10.27
Dala jsem si bobříka mlčení. Opět jeden z mých dojmů: mohu pokazit, co se dá… (Zmizelá diskuze.)
Ale nemohu se nevyjádřit k vysílání HOSTa s Lucií Výbornou. Ano, čtete dobře. HOST Roman Šebrle si pozval L.Výbornou a dělá, co může, aby zachránil, CO SE DÁ…
- # adelka | 12. 3. 2008, 10.34
Proč zmizela diskuse pod výzvou Petra Staníčka? Diskutovat je zde už zakázáno? Při militantnosti názorů některých “Petentů” bych se tomu ani moc nedivila…
- # bab | 12. 3. 2008, 10.54
pro adélka:
Vám se líbí, jak si L.Výborná radí s HOSTem? Možná se mýlím, Adélko, prosím, vysvětlete mi můj omyl (bez ironie), možná potom pochopím i ostatní… V čem je L.Výborná tak výborná, abych ji začala tolerovat? Prosím, bez agrese a zloby.
- # adelka | 12. 3. 2008, 11.03
Já netvrdím, že paní Výborná dělá úplně čest svému jménu, nicméně její rozhovory mě neurážejí. Je to taková příjemná, i když v podstatě nicneříkající výplň. Já je poslouchám málokdy, nemám na ně čas. Daleko více mne zajímá podoba ranního RŽ, a ta se zlepšuje. Ostatně - v novém programovém schématu od září tato hodinka s hostem zmizí, jak uvedl na setkání s novináři Pícha, dopoledne bude celé zpravodajsko-publicistické. Takže to asi do září musítwe vydržet, maximálně si můžete stěžovat na výběr hostů nebo žádat, aby se s Výbornou někdo střídal.
A nevím o tom, že by ze mne mluvila agrese či zloba, což se o leckterých přispěvatelích na tuto stránku (speciálně Hluchý pes, mám-li jmenovat, ale i další) rozhodně říci nedá.
- # Hana Kopecka | 12. 3. 2008, 11.08
Adelko, diskuze pod clankem pana Stanicka je pozastavena, protoze se to zvrhlo v napadani a vzajemne urazeni. Vam by pripadalo spravne nechat to bezet dal? Navic nejednalo se o problem vysilani, ale vyrizovani si osobnich uctu.
Bab; mrzi me, co se na diskuzi stalo!
Ad dnesni host: Lucie nezklamala, behem 2 minut nam 3x rict koho ,ze mame hostem…I zpravy v 10:30, byly na “urovni”. Sup s tim do monitoringu
- # bab | 12. 3. 2008, 11.35
pro Hana Kopecká:
Hani, nesmí Vás mrzet, tak v životě chodí. I já mnohé pochopila.:)
- # Petra | 12. 3. 2008, 12.48
Jsem také z těch, kteří kvality L.V. nemusí. Na druhé straně však chápu, na jaký okruh posluchačů, či spíše posluchaček je ” cílena “. Nemohu se však vyrovnat s tím ,že alespoň dvakrát v týdnu nemoderuje někdo jiný . Sama pro sebe si myslím, že momentálně ani není kdo . Všichni schopní se ” rozprchli ” či byli rozprášeni a tak pan Pícha vaří z toho co má a ani naše chtění s tím nic moc neudělá. Děkuji že “TA ” diskuse je zastavena. Ač jsme různých nározů přeji hezký den Vám všem Petra
- # Petra | 12. 3. 2008, 13.08
Užijte si, dnešní Deník I.H. http://www.denik.cz/hoffmanuv_.....80311.html
- # Hluchý pes | 12. 3. 2008, 13.16
2 adelka @ ostatní : Diskuze o Staníčkovi byla neplodná, nikam nevedla. Musíme soustředit síly na primární cíl. Adélko, trochu mě překvapuje Tvá “nevzrušená skorolhostejnost”. Oni na jedné straně přes noc zlikvidují RŽ, PROŠUSTRUJÍ OBROVSKÉ PRACHY, angažují duševně nemocnou paní a nenechají kámen na kameni a ty nám tu tvrdíš : ono se to lepší a počkejme do září…..
- # Hluchý pes | 12. 3. 2008, 13.27
2 ALL : ano, je otázkou, zda lifestyle magazín pro důchodce a ženy v domácnosti L. Výborné patří do RŽ. Samozřejmě ne, vždytˇBára chtěla TADY A TEDˇvstupovat do bežícího programu. Takový magazín patří na ČRo 2. By the way, už tam takový je mezi 11. a 12. hodinou. A jsme u jádru pudla : jak strukturovat vysílání jednotlivých programů, aby si mohl posluchač vybírat. Je v tom chaos a RŽ to vyřešil tak, že strukturu zrušil úplně. Taky řešení, jenže to nejhorší ze špatných. V dnešní době potřebuje posluchač přehledné struktury, aby mohl swingovat z jedné stanice na druhou a vybírat si podle zájmu a nálady. Ale jelikož si Kasík myslí, že máme ještě rádia s krystalkou, tak se rozhodl, že asi každý musí poslouchat jeden program celý den. Přitom při dnešní technice není problémem si nasázet všechny programy ČRo na předvolby a poslouchat to, co si člověk vybere. Ale tohle je házením hrachu na zedˇ, to ty figurky z minulého století s názory z předminulého, nemohou pochopit. Kdybych žil na druhém konci světa a chtěl se před spaním něco dozvědět z vlasti a místo toho by mě uspávala Výborná s jejími celebritami, tak bych se z toho také vzteknul.
- # eva | 12. 3. 2008, 13.43
já tedy hlavně nechápu jak je možné, že rozhovory radiožurnálu dělá pořád jeden a ten samý člověk - není to proti pjetí veřejnoprávnosti, jak ho presentuje rada ústy své mluvčí (viz případ IH).. rozhovor je taky publicistický útvar, tak jak je možné že ho dělá jeden člověk?! :-O
adelko, připouštíte, že jde o plytké povídání - a vy byjste nechtěla téma, které by vám něco řeklo? které by už neřešili dva dny předem v tisku? a aby osoba moderatora mluvila spisovne? a i tak to preci muze byt poutave a zabavne, ne? nebo to se vylucuje kvalita, spisovny jazyk a zajimavost pro posluchace?
- # bab | 12. 3. 2008, 13.56
Hluchý pse, já se už bojím i špitat, by zase nepadala lavina. Ale, když Ty se opět navážíš do důchodců. Své minority se musím zastat. Nejsou všichni hašteřiví a nesnášenliví jak já, a zaslouží si NEPOSLOUCHAT L.VÝBORNOU. :)))) bab
- # adelka | 12. 3. 2008, 14.04
Tak já bych se nezlobila, kdyby Výbornou vystřídal někdo jiný, ale jak tu psala Petra - bylo odejito nebo odešlo tolik lidí, že asi momentálně není kde brát. Proto tady pořád píšu, abyste měli trpělivost. Zvěrstva, která napáchala Tachecí, nelze bohužel spravit den ze dne. A že se RŽ lepší, na tom trvám - to snad slyšíte.
Teď ještě vyhodit Causidisovou, Výbornou s někým prostřídat, vylepšit češtinu - a RŽ bude pro mne celkem poslouchatelný. Jo, a ještě do ranního RŽ vrátit komentáře a přehled očekávaných událostí.
- # insiderka | 12. 3. 2008, 14.50
mno a taky ma pani Vyborna luxusni smlouvu, takze zbavit se ji neni tak lehke.
- # adelka | 12. 3. 2008, 14.56
To insiderka:
Přece žádná smlouva není nevypověditelná, o tom jsem ještě neslyšela… Nejlíp by bylo LV přesunout do odpoledního Stylu - tam by se podle mne docela hodila, její projev působí celkem příjemně, ale její přehled je příliš úzký na to, aby dělala každý den rozhovor s hostem RŽ.
A Jiří Chum, resp. Tomáš Lörincz (nevím, jestli Chum zase neodešel?)by mohli moderovat dopolední RŽ.
- # zakulisi | 12. 3. 2008, 15.05
Ne, Jiří Chum se bude střídat (asi po týdnu) s Tomášem Lörinzem.
- # insiderka | 12. 3. 2008, 15.11
No jo jenze pani Vyborna se nechce presunout do odpoledne, rozhodne ne za mene penez. V odpolednim vysilani by jeji projev zapadl mnohem lepe. Za dalsi, tim presunem by take vedeni priznalo chybu, ze vlajkova hvezda az takovou hvezdou neni. A jak jiz nekdo napsal, Jiri Chum a Tomas Lorinz se budou po tydnu stridat. Snad jste s jejich projevem spokojeni.
- # adelka | 12. 3. 2008, 15.20
Já jsem četla, že měla zvážit, jestli se nechce přesunout do odpoledne. Ale většinou bývá ve smlouvě přece uvedeno, že zaměstnavatel může zaměstance přesunout na jiné místo podle svých potřeb, ne?
A odpoledne je za míň peněz? Měli by ji k tomu přeseunu nějak donutit třeba pokutami za ty její neustálé přeřeky. Nebo by se vyplatilo bombardovat Píchu nebo Kasíka maily, že s Výbornou a jejími rozhovory nejsou posluchači spokojeni? Možná ano… Poraďte.
- # adelka | 12. 3. 2008, 15.22
Jo, zapomněla jsem napsat, že jak Jiří Chum, tak Tomáš Lörinz i Hanka Shánělová jsou moc fajn, zaplaťpánbůh za ně!!!
- # Ivana | 12. 3. 2008, 15.26
Jiří CHum je už ostřílený profík, Tomáš Lörinz má ještě co dělat, aby byl profíkem, ale něco jistě umí a Hana Schánělová by měl ubrat na podbízívemém projevu a přestat vymýšlet neotřelá spojení. Pak by byla super.
- # Karel | 12. 3. 2008, 15.27
Pro adelka: Adélko chci být v mém příspěvku vůči tobě spravedlivý, vstřícný, chtěl bych, aby jsi se hodně zamyslela nad informační hodnotou původního(do Silvestra 07) RŽ, RŽ od 1.1.08 a hodnotou současného RŽ. Tady na webu v příspěvcích bylo snešeno tolik konkrétních důkazů o programových, personálních, informačních, kulturních atd. zrůdnostech, o úplném zničení úrovně dřívějšího RŽ a nahrazení zmatkem. Jestli to fakt necítíš, nevnímáš že za to může vedení ČRo, které nechalo Tachecí napalmem sežehnout kulturní vysílání a místo toho vysílá i teď pouťové atrakce, tak máme každý jiné uši a oči a nemá cenu, abychom se ty i ostatní vyjadřovali k témuž. Stav je toiž jen jeden. Jestli i nyní neslyšíš ty rozdíly a jseš čím dál víc spokojená, já ti tvůj názor neberu a přeju ti hodně radosti. Tato devastace měla být vedení ČRo vytknuta, viníci potrestáni snížením platu o třetinu na 12 měsíců, pokud by nesjednali nápravu do tří měsíců tak následně propuštěni pro hrubé porušení pracovní kázně. Udělali kolosální chybu a pokud ji nejen nejsou schopni přiznat a naopak stále mluví o správné koncepci a nekmitají jak včeličky aby VŠE napravili, tak jsou neschopní a musí pryč. Vedení ČRo nemá očividně příslušné manažerské, odborné a ani lidské vlastnosti k vedení ČRo. Já si myslím, že existují lidé, které tyto vlastnosti mají a k našemu prospěchu by je měli uplatnit. Jestli nevidíš tyto souvislosti a cítíš, že jim věříš a že oni to spraví, není důvod aby jsi se angažovala, vždyť podle tebe to má dobrý vývoj. U mne je to katastrofa a proto se angažuji. Ty už nemusíš.
- # stoural | 12. 3. 2008, 15.30
Jo, ať žije Loerinz, Chum, Shánělová, Jana Klusáková, atd. to je perfektní výkon. Vyváženost hostů L Výborné, její zoufalá klišé a přeřeky, to je do nebe volající.
- # adelka | 12. 3. 2008, 15.41
To Karel:
Jestli dovolíte, Karle (nevím, proč mi tykáte, nikdy jsme spolu nekomunikovali, pokud vím), ponechám na svém vlastním uvážení, zda a jak se angažovat ve věci RŽ. Právě takoví militantní jedinci jako Vy podle mne nadělají více škody než užitku. Ale je tomůj názor, někdo si může třeba myslet, že nejlepší by bylo do RŽ hodit bombu nebo Píchu, Kasíka a celou radu unést a pak je donutit, aby skákali přesně tak, jak petenti zapískají.
Vy jste takový profík přes rozhlas, že se odvažujete takových ostrých soudů na adresu RŽ? A ta zlepšení fakt neslyšíte? To je mi Vás ale líto, asi si sedíte na uších.
- # Karel | 12. 3. 2008, 15.44
Adélko ještě píšeš:”Jo, zapomněla jsem napsat, že jak Jiří Chum, tak Tomáš Lörinz i Hanka Shánělová jsou moc fajn, zaplaťpánbůh za ně!!!”
Víš Adélko např. a slyšíš to, jaký hlasový profík je H.Shánělová: Víš čeho je lektorkou? Víš co všechno umí? V jakém čase vysílala před Tachecí? A takový rozhlasový poklad strčilo vedení ČRo do naprosto okrajového nedlouhého pozdněodpoledního vysílání. To nemohl udělat hňup, to musel být ničitel všeho kvalitního. Já jsem šíleně rozhořčen, šíleně. A ty řekneš jen tak lehce, že je fajn. Mně to tvé hodnocení H.S. a všeho připadá úplně zjednodušené, povrchní, fakt nevnímáš hloubku a souvislosti? Promiň, moc to prožívám a nemohu se smířit s tímto zoufalsttvím.
- # Karel | 12. 3. 2008, 15.47
Omlouvám se Vám Adélko za tykání. Přijímáte tuto mou omluvu?
- # Karel | 12. 3. 2008, 15.52
Kdyby jste Adélko Vy provedla ve Vaší práci takový průšvih jako Pícha a spol., stále průšvih obhajovala, Vám by to v práci prošlo?
- # Jana | 12. 3. 2008, 15.53
Adélko, díky za vaše postřehy. ANo, máte pravdu, změny ve vysílání jsou patrné a je to dobře. Radiožurnál a posluchači si to zaslouží. Ale jak sama píšete, ještě je co měnit…. Tak snad bude i vůle.
- # Hluchý pes | 12. 3. 2008, 15.53
2 adélka : adélko, jistě pochopíš, že já na webu nikomu netykám a že to budeš akceptovat. Mám pro Tebe jednu zásadní otázečku : PRO KTEROU STRANU VLASTNĚ PRACUJEŠ ??????????
- # adelka | 12. 3. 2008, 16.01
To Karel:
1) omluvu samozřejmě přijímám.
2) Myslím, že Vy si to napak moc berete. Znáte to úsloví, že když nejde o život, jde o …? Nevím, proč by angažmá v odpoledním RŽ bylo katastrofa. Ona je moc příjemná a do odpoledne se hodí. Vždyť vysílá od 15 hodin do 17. 30, ne? To nestačí?
3) Pícha žádný průšvih neudělal, to Tachecí. Pícha byl v době těch děsivýc změn zpravodajem ČRo v USA. A byl naopak šéfredaktorem RŽ v době, kdy měl RŽ podle Vás ideální podobu. Tak jaký průšvih udělal? Navíc se teď snaží dát pomalu vše do pořádku. To jste si fakt nevšiml? Myslíte, že může přiznat chybu a vše vrátit, jak bylo?
Spíše by měl odejít Kasík, který angažoval Tachecí a nepoznal, že je duševně nemocná. ale ono to asi na první pohled nebylo vidět. Ale takhle řádit ji nechat neměl, jistě.
Jo, a ještě radu: Přestaňte být zoufalý. Život není jen boj o RŽ!!!
- # Petr Had | 12. 3. 2008, 16.01
NO COMMENT
adelka 10:34 - Diskutovat je zde už zakázáno? Při militantnosti názorů některých “Petentů”
adelka 11:03 - L.V. ? Je to taková příjemná, i když v podstatě nicneříkající výplň. Já je poslouchám málokdy, nemám na ně čas.
A nevím o tom, že by ze mne mluvila agrese či zloba, což se o leckterých přispěvatelích na tuto stránku (speciálně Hluchý pes, mám-li jmenovat, ale i další) rozhodně říci nedá.
adelka 14:04 - Teď ještě vyhodit Causidisovou, Výbornou s někým prostřídat, vylepšit češtinu
adelka 14:56 -
adelkaa 15:20 -
adelka 15:20 -
adelka 15:41 - takoví militantní jedinci jako Vy podle mne nadělají více škody než užitku
- # Hluchý pes | 12. 3. 2008, 16.02
2 Karel : Charlie, něco vím o soukromém sektoru. Mohu zodpovědně prohlásit, že v “normálním” podniku svobodně podnikajícím by všechny ty Píchy, Kasíky s enturáží a Rady vykopali tak rychle, že by se nestačili divit - za to, co provedli. Problém ČRo je tento : jako veřejnoprávní si to oni překládají po svém : polosocialistický bordýlek, kde je smrádek, ale teploučko. Většina z nich ještě na svobodném trhu nebyla, většina přešla na “kapitalistické” platy za “socialistických” výkonů. A my jako akcionáři rozhlasu tomu máme nečinně přihlížet ? Kde to jsme ? Co udělá normální člověk, když mu pekař prodá plesnivé housky ? Omlátí mu je o hlavu. A když mu ten krám patří ? Dá mu 100 dnů a pak vykope management. Já opravdu nechápu,proč existují lidi s tendencí ten šlendrián stále omlouvat !
- # adelka | 12. 3. 2008, 16.09
To Hluchý pes:
Milý Hluchý pse, pracuji sama pro sebe, neb vím, že si vedení RŽ zde čte, s čím jsou posluchači nejvíce nespokojení. Tak to zde slušně ( i na stránkách RŽ) ventiluji a mnohé bylo už vyslyšeno.
Vy musíte snad trpět nějakým stihomamem, když si myslíte, že kařdý kdo nemá stejné názory jako Vy, pracuje pro NEPŔÍTELE. Ale kdo to vlastně podle Vás je, ten nepřítel nebo protistrana? Neutvořil jste si ho náhodou Vy sám ve svých představách? Asi musíte proti někomu bojovat stůj co stůj.
- # insiderka | 12. 3. 2008, 16.10
to Adelka
Mylite se, A.Picha mel podobnou predstavu jako B.T jiz pred nekolika lety, kdy RZ vedl a tehdy mu to u vedeni neproslo. On tuto koncepci velice obdivuje a jen nerad z ni zlevuje. To co ho krome nesouhlasu posluchacu nuti ke zmenam jsou penize. Lednovy rozpocet byl silne prekrocen, a vysilani takto nastavene je o nicem a jeste velmi drahe. Neda se rict, ze o k tomu prisel jako slepy k houslim, protoze byl zpravodajem v US. Velmi dobre vedel, do ceho jde. Ted sam nevi jak z toho. Lidi odhazi kvuli mizerne atmosfere, neni to o penezich. Nechteji se podepisovat pod takovy RZ jako ted. Jinak po baraku se povida, ze to byl presne on kdo prisel s myslenkou, aby reditelkou byla BT.
- # adelka | 12. 3. 2008, 16.12
To Petr Had:
A co jako?
Vy se snažíte vyštvat každého, kdo neuznává lítý boj proti Píchovi a Kasíkovi všemi prostředky. Už se Vám mě podařilo naštvat, takže končím. Takže sbohem, militantní petenti!
- # Karel | 12. 3. 2008, 16.13
Pro adélku:Omlouvám se za chybu. Samozřejmě jsem myslel Kasíka zodpovědného.Pícha se odborně zařadil do Tachecího proudu - viz. “Alexandr Pícha: Radiožurnál potřeboval velkou změnu”.
- # Petr Had | 12. 3. 2008, 16.16
JE TO STEJNÝ MODEL ROZBITÍ A ZRUŚENÍ DISKUZE - STEJNÝ JAKO VČERA
- # Petra | 12. 3. 2008, 16.18
Chci jej vyjádřit , že chápu rozhořčení Karla i umírněnější postoj Adélky. Každé vyjádření tu v diskusi nastavuje zrcadlo k pochopení toho druhého a to není málo. Mě osobně to obohatilo. Myslím si, že na nějakou revoluci je nás málo. Pod peticí se podepsaly tisíce lidí , kteří doufali, že TO bude mít patřičnou váhu na změnu k lepšímu. Ale kolik se jich dále angažuje ??? Já to nevím, mohu se jen domýšlet a usuzovat ze stavu naší společnosti.Ale co je důležité, že dnes už vím, kam a komu psát, posílat maily a ” obtěžovat ” se svými připomínkami a požadavky . A pokud je nás a určitě je nás takových je víc, tak se ledy hýbat budou.
- # Karel | 12. 3. 2008, 16.19
Navrhuju 5 minut radostného ticha s vyvětráním.
- # bab | 12. 3. 2008, 16.35
Petře Hade, máte pravdu, jen špitnu, stejný scénář. Adélka před odchodem do nemocnice a po návratu z nemocnice - rozdílné věty.
Adélko, klidně tu pobuďte, my si tady povídáme, co se nám nelíbí, možná se znovu dovíte, co bychom chtěli, a jen nás nepodezírejte z NEMYŠLENÍ, Adélko, to není pěkné… A to už MYSLÍM ironicky. Ale nenapadám, Adélko, jen s Vámi nesouhlasím…
- # adelka | 12. 3. 2008, 16.36
To Petra: Jsem ráda, že sem chodí i někdorozumně uvažující, jako Vy. S těmi militantními pány už diskutovat nebudu, nemá to smysl, oni jen lační po krvi, hledají si nepřítele a rádi někoho urážejí.
To insiderka: A co jen na novém vysílání vlastně tak drahé? Platy nových moderátorů? Více příspěvků z krajů? Mohla byste mi to trochu přiblížit?
- # adelka | 12. 3. 2008, 16.50
Milá bab, není to náhodou tak, že Vy a ti tři militantní pánové - Pes, Had a Karel - svou agresivitou nakonec každou diskusi změníte v napadání a výsledkem je pak nutnost vymazání této diskuse? Zamyslete se nad sebou trochu…
- # Karel | 12. 3. 2008, 17.00
Pro Petru: Já jsem asi celoživotní nadšenec pro dobro.A celý život si myslím a jsem i často cítil, že lidé touží po hodnotách, po lásce a vstřícnosti mezi lidmi. Někteří se občas ožerou, jiní něco ukradnou(často i hodně), ale i většina těchto při lámání chleba utíká (najednou) k hodnotám.
A protože tyto hodnoty nejsou běžně ve společnosti užívány, nejsou nabízeny, lidé vycítí naději a jsou ochotni např přispět pro úspěch násobně vyšší částkou než je nenáviděný poplatek u lékaře a jakoby za nic. To není jen tak.To něco znamená. To má sakra váhu, jo to MÁ zatím skrytou OBROVSKOU MOHUTNOST(POTENCI).Zatím spí. Stačí však probudit tyto roztroušené, nespokojené lidi, …………………. Ještě asi není ten čas, ale kvas kvasí. Toužících lidí je dost.
- # Petr Had | 12. 3. 2008, 17.02
JE TO STEJNÝ SCÉNÁŘ ROZBITÍ A ZRUŚENÍ DISKUZE - STEJNÝ JAKO VČERA
adelka 10:34 -
adelka 11:03 -
adelka 14:04 -
adelka 14:56 -
adelka 15:20 -
adelka 15:22 -
adelka 15:41 -
adelka 16:01 -
adelka 16:09 -
adelka 16:12 -
adelka 16:36 - S těmi militantními pány už diskutovat nebudu, nemá to smysl, oni jen lační po krvi, hledají si nepřítele a rádi někoho urážejí.
NO COMMENT !!!
- # Martin Malý | 12. 3. 2008, 17.02
Pro Hanu Kopeckou: Diskuse pod mailem p. Staníčka se zvrhla v urážení, napadání a vyřizování účtů už minulý týden a nikomu to nevadilo, dokonce se jí čile účastnili někteří lidé, kteří hovoří jménem iProtestu. Diskuse zmizela až včera večer, poté, co v ní zazněla výzva - cituji: “Jakube, ještě mne napadlo, zda byste nechtěl učinit dotaz na ÚOOÚ. Pokud víte jistě, že citovaná ustanovení nejsou nijak porušována, reakce ÚOOÚ by myslím všechny pochybnosti vyřešila. Předešlo by se tak i dalším dohadům. Nepřipadá Vám to jako dobrý nápad?”
Kdepak, paní Hano, na iProtestu nevadí nikomu urážky ani napadání - proto tu taky můžou bez problémů exhibovat různí radikálové, co každý názor, který se liší od BOJ! BOJ! nazvou “provokací protistrany” či “ustrašenectvím” (stačí se jen rozhlédnout okolo).
Diskuse byla uzavřena až poté, co se v ní probírala možnost, že vaše “iniciativa” porušuje zákony… Ale jistě to může být jen shoda okolností. ;)
Martin Malý, agent protistrany (to aby pan M.B. netápal, kam mne zařadit)
VAŠE REAKCE
Jméno
Email (povinný)
Email nebude zveřejněn.
Jestli se po zveřejnění vaše reakce nezobrazí, obnovte stránku (tlačítko „Refresh“ ve vašem prohlížeči, nebo stiskněte kombinaci kláves Ctrl+R). Pokud se nezobrazí ani poté, čeká na schválení (redakční systém mohl váš příspěvek omylem vyhodnotit jako spam), schválení proběhne do 24 hodin.
Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů. Neručíme a neneseme zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse není moderována ani redigována. Vyhrazujeme si však právo je smazat, a to zejména takové příspěvky, které odporují dobrým mravům (urážky a vulgarismy) a porušují platné zákony ČR (pomluva). Žádáme čtenáře, aby se v diskusích oprostili od politiky a spekulací. Smazané příspěvky najdete v koši.
Jsem seznámen s poučením, chci zveřejnit komentář
Zachraňte Radiožurnál!
KLIKNĚTE SEM!
Návod
Jak podat stížnost
VZOROVÝ DOPIS
Aktuality a prohlášení »
RSS aktualit
Signatáři petice »
Co napsali signatáři »
- Ondřej Gracias
(27 let)
- Antonín Klempa
48 let
- Ivana Svobodová
Změny za každou cenu se nevyplácí - viz diskuse. Tuto stanici jsem poslouchala celé dny, i když mi stále vadil výběr hudby. Někdy jsem jen kvůli tomu radio vypnula, ale pak mne mrzelo, že jsem neslyšela zprávy a hlavně výborné komentáře. Teď mi to nemrzí a vypínám stále častěji, po včerejší "masáži" posluchačů a téměř jásavému fandění svátku tak zprofanovanému jakým MDŽ je, už se así k Radiožurnálu nevrátím. Je mi to hodně lto, ale co je moc to je moc.
- Zdenka Dr. ZACEK
I kdyz ziji jiz dlouho ve Francii, se zajmem jsem si poslechla radiozurnal, zejmena pana Hoffmana. Zmena mne nenadchla a ted uz RZ neposloucham vubec. Z. Zacek, 51 let
- vladislav maciejczyk
Připojuji se ke všem čtyřem bodům petice. Programové schéma, např. když celé dopoledne každých 15 minut se velmi dlouho mluví o určité události, pro někoho třeba nezajímavé, dělá program nudný, nutí přelaďovat na jinou stanici. Tento měsíc je to už podruhé, kdy posloucháni radiozurnálu dopoledne je pro mne "nezajímavé"
- Vladimíra Chlupáčková
58 let
- David Šulc
Nechci poslouchat pár nevzdělaných troubů, kteří mluví jako špatný zahraniční student češtiny.
- Janka Šárová
54 let
- Marie Prusková
Dnes 5.3. po delší době poslouchám Radiožurnál a slyším příjemný a kultivovaný hlas Jiřího Chuma. Znamená to "blýskání na lepší časy" ? Kéž by se vrátily i ostatní profesionální "hlasy" !
- Alena Brabcová
Chybí mi oblíbené pořady: Světem křížem krážem, Test pro spotřebitele, Filmžurnál, Motožurnál, Dva na jednoho a další. Také mi chybí dřívější moderátoři. Pana Pokorného mám ráda, ale nemusím ho slyšet každý den ve stejnou dobu. To střídání bylo rozhodně lepší. Dříve se v ZZZ pouštěla hudba země, o které se mluvilo, proč to nejde dnes?
- Jiří Kubín
Děkuji za možnost takto se vyjádřit. Pro upřesnění, je mi 28 let
- Helena Svobodová
50let
- Antonín Dlask
Nová podoba Radiožurnálu ztratila vážnost a kvalitu pro náročnější posluchače. Je mi smutno, protože skutečně není kam přeladit.
- Tupý David
Radiožurnál přestal být seriózním zpravodajským rádiem, ale stal se komerečním rádiem typu F1, Impuls, E2 apod.
- Anna Jánská
Stále marně čekám na nápravu Radiožurnálu pokaženého nemocnou paní ředitelkou.
- Bohumil Klouček
Kvalitní veřejnoprávní stanice se změnou stylu přiřadila ke komerčnímu průměru. Zcela bez ohledu na nemalý okruh "svých" posluchačů, kteří nemají náhradu.
- Karel Nekola
Nelíbí se mi přiblížení se frekvenci 1, polední magazín styl, cybí mi noční radiožurnál kde se vysílalo uvolněněji ale na úrovni, Několik hodin anket mě nebaví, časté opakování zpráv. věk 31 let
- Jan Paták
Komerčně nasměrovaný, TADY a TEĎ - kdy také jindy? Chybí Motožurnál, který byl přínosem pro všechny. Celé vysílací schéma udělalo rázný krok směrem k tuctovému rádiu.
- JANA a ÁDA Vondráškovi
Máme ráno nastavený budík na radiožurnál v 7 hodin. Vadí nám znělka převedená do rachotu. Vadí nám upozorňování ..to je váš radiožurnál...ale co nám především chybí, jsou před 8hodinou ranní fejetony i roztříštění dalších pořadů do malých celků....
- Miroslava Šnejdarová
30 let
- Jan Hlaváč
Nikdy mi nevadilo, že platím poplatky za rozhlas. Ted mi to vadí, platím a nemůžu poslouchat to co jsem měl rád, co mi vyhovovalo a jak vidno, nikoho z vedení rozhlasu to nezajímá. Copak opravdu v té demokracii uplně vymřela ohleduplnost, slušnost a už platí jenom : můžu co chci a je mi jedno co si o tom myslí jiní? My posluchačí chceme mít stále radiožurnál za svoje rádio, aníž by nám to musel někdo neustále připomínat vnucovacím způsobem. Vraťte radiožurnálu osvědčenou a oblíbenou podobu a uvědomujte si, že rádio je pro posluchače. Respektujte jejich názory a požadavky.
- Jiří Lakomý
Nechci poslouchat povinně placenou komerci.
- Radek Valter
36 let
- Miroslav Hájek
věk 40
- Michal Hrala
Souhlasím s níže uvedeným, své obdobné názory jsem již napsal přímo do redakce Radiožurnálu.
- Všichni signatáři »
- Co napsali signatáři »
Audio a Video »
Radiožurnál na YouTube
Píší jinde »
RSS odkazů
Média a blogy o Radiožurnálu
web je hostován u Tojeono.cz